Die gast heeft Nina min of meer dronken gevoerd en heeft zich daarna onder (en met) het genot van enkele vrienden lekker aan haar tegoed gedaanquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:04 schreef GGMM het volgende:
Wat is er tussen Nina en die vent gebeurd? IK heb 3 weken gemist.
Ja dat duurde net iets te lang inderdaad, ik blijf die Maximiliaan toch een intrigerend persoon vinden, toch jammer dat ie al dood is.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:16 schreef Ticootje het volgende:
Ik wordt gek van "Je gaat de trap op" "Je ziet de deur" "Wat zie je?"
Jeetje, nu weten we het wel!
Tja, verschil moet er zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Overigens vind ik die verhaallijn over Ludo's jeugd zeer interressant, wat ik me wel afvraag is waarom zijn vader Ludo en zijn zusje mishandelde, maar Marcus niet???
Ludo gaf destijds aan dat die het lievelingetje was en Marcus had volgens zichzelf een goede band met zijn vader..
Indd. als aupair/oppasser van Lucas en Nina. Ze had een foto van haar als baby'tje en Janine hield haar vast. Ze dacht dus dat Janine haar moeder was.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:29 schreef Svantovit het volgende:
was Ludo niet in Italie opgegroeid?![]()
En hoe is Sjors eigelijk in de serie gekomen? was toch iets als au pair van Janine? en hoe kwam ze erbij dat Janine haar moeder zou zijn?
nee dat was stefanoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:29 schreef Svantovit het volgende:
was Ludo niet in Italie opgegroeid?![]()
En hoe is Sjors eigelijk in de serie gekomen? was toch iets als au pair van Janine? en hoe kwam ze erbij dat Janine haar moeder zou zijn?
Awel, dat hoort gij toch aan zijn accent?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:28 schreef joep.t het volgende:
[..]
En hoe zit dat met Nick ,Is hij in Belgie opgegroeid?
Ik denk het niet, maar pas op want je brengt sommige zieke incestueuze schrijvers op ideeënquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:10 schreef Nene het volgende:
Weten jullie wat ik denkdat Irene eigenlijk Maxime is en Dex en Nina dus neef en nicht zijn
Nou ja, neef/nicht valt nog wel mee tochquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar pas op want je brengt sommige zieke incestueuze schrijvers op ideeën
Ik hoop het van ganser harte niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:19 schreef Nene het volgende:
[..]
Nou ja, neef/nicht valt nog wel mee tochIn ieder geval beter dan die hele Laura-Dennis (Arnie) verhaallijn. Hoe ze dat ooit hebben kunnen verzinnen
.
Nee, ik vind Irene en Ludo op een bepaalde manier aan elkaar gewaagd. Het zou me echt niets verbazen als ze familie zouden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |