ben wel benieuwd wat Sjors nou moet uitvreten met Nick van Jack.quote:Op vrijdag 12 september 2008 04:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nick, Sjors, Jack gaat inderdaad wel interessant worden. Ik kan me niet voorstellen dat dit met een sisser af zal lopen!
Dex is eigenlijk een beetje de nieuwe Fos.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:34 schreef Mss het volgende:
En Dex is irritant, laat die Nina maar gewoon op der bek gaan dan
Ik ook. Ook goed dat ze zegt er nog even over na te moeten denken. Dat bouwt de spanning wel op. Hopelijk wordt het niet te lang gerekt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:16 schreef fresta het volgende:
[..]
ben wel benieuwd wat Sjors nou moet uitvreten met Nick van Jack.
Zeker. De muziek heb ik altijd een van de sterkste punten van GTST gevonden, dus weg met die liedjes.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:13 schreef MikeTuinstra het volgende:
Oh en die achtergrondmuziek zo houden graag. Ludo's tune, emotieve muziekjes etc. Door elke scène een nummer heen kwakken was niks. Laat dat voor passende gelegenheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ben ik toch wel benieuwd wie dat is, ik heb even gegoogled, maar ik kon geen plaatje vinden.quote:
Ze zat er nog niet in.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:14 schreef Mss het volgende:
Maar ik kan me nu niet zo 1,2,3 herinneren welke rol zij in de aflevering van vandaag heeft gehad. Jij wel?
quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:34 schreef GSMboy het volgende:
WTF?
Gaat Barbara verhuizen? Wat heb ik gemist? En waar gaat ze heen verhuizen?![]()
![]()
![]()
![]()
En gaat Jef nu weer in zijn eigen huis wonen dan?quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:34 schreef GSMboy het volgende:
WTF?
Gaat Barbara verhuizen? Wat heb ik gemist? En waar gaat ze heen verhuizen?![]()
![]()
![]()
![]()
Nee Jef die woont nu toch al ergens met Dorethea samen... geen idee waar trouwens zal wel boven de Koning zijn ofzo.quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
En gaat Jef nu weer in zijn eigen huis wonen dan?
Ja, die vorige was ook wennen maar dit komt zo op je af. Zo'n nadruk op bepaalde worden enzo.quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:39 schreef janimie het volgende:
ik vind die leader alleen echt te erg
Ik sluit me hier grotendeels bij aan. Bij veel andere series gaat het ook over een strijd tussen verschillende families. En de Hogendoorns/Van Houtens waren toch wel de ergste slechteriken in het verleden. Het lijkt me stug dat Sjors ineens evil wordt. Dat hoeft ook niet. Jack moet gewoon gemener worden. De jongen is zijn hele leven opgegroeid bij aartsschurk Herman Hogendoorn. Hij moet toch wel enorm doortrapt zijn. Hij is eigenlijk tot nu toe nog veel te soft gebleken. Van mij mag er ook wel een nieuwe Hogendoorn bij, of die familie van die René moet bestaan uit een groep nieuwe slechteriken.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:13 schreef MikeTuinstra het volgende:
Jack moet nu maar eens een échte slechterik worden. Met origineel bad guy Frits van Houten als vader en ultiem slechterik Herman Hogendoorn als opa/peetvader kan dit zo echt niet hoor. Ook Sjors mag wat mij betreft Dian Alberts wel achterna door haar een keiharde tante te maken maar dan nog net een tikkeltje erger in het verlenge van haar ouders Frits van Houten en GTST soap bitch Martine Hafkamp. Kan me niet voorstellen dat daar ook niets in zit.
Verder hoop ik dat Jack uiteindelijk achter Ludo Sanders aan gaat en de langverwachte confrontatie tussen van Houten en Sanders stelt. 2 Bad guy families die onvermijdelijk lijnrecht tegenover elkaar komen te staan. Het mooist zal zijn dat dan ook nog een paar oud en/of nieuw personages van Houten/Hogendoorns blijken. En de hoop op die comeback van Frits van Houten is nog steeds daar, Elke verhaallijn rondom Ludo/Jack/Nick/Sjors mist het oude van Houten/Hogendoorn. Hans zou zomaar eens nieuwe identiteit van Frits kunnen blijken. Dan hebben we pas echt GTST back on top.
Oh en die achtergrondmuziek zo houden graag. Ludo's tune, emotieve muziekjes etc. Door elke scène een nummer heen kwakken was niks. Laat dat voor passende gelegenheid.
Het is een of ander kind, mijn moeder die op een basisschool werkt kent haarquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:57 schreef Frey het volgende:
Over die hele Zoë van Ast is niks te vinden. Misschien gewoon een medewerkster ofzo?
Kan ook zijn dat dit de rol van Marjolein Keuning gaat worden. Dat hebben ze toen ook met Hans van Houten gedaan, die werd eerst door een ander gespeeld dan Casper.
Naja, we zullen zien wie het is.
Ja, dat kreeg ik ook door, door dat stukje op Courant.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is een of ander kind, mijn moeder die op een basisschool werkt kent haar
Die Maxime Sanders is een kind?quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is een of ander kind, mijn moeder die op een basisschool werkt kent haar
Vroeger wel ja.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die Maxime Sanders is een kind?
Ik vind het eigenlijk maar stom dat mensen elkaars huizen overnemen, eerst Anita en Dennis het huis van Janine, toen Janine weer het huis van Dian en nu misschien dit weer? Ik zou het alleen terecht vinden als Jef er ging wonen, hij en Dorotea hokken boven de Koning en het huis stond nog steeds op Jefs naam (ten tijde van Auntie Annie dus ook na Jefs faillissement).quote:Op zondag 14 september 2008 01:29 schreef Mss het volgende:
Het zou me trouwens niks verwonderen als Rik en Anita in het huis van Barbara komen te wonen. Aangezien die op zoek zijn naar een huis, en dat huis leegkomt. Het zou zonde zijn als dit huis niet meer in de serie gebeurd. Het is dan wel een aantal keer verbouwd, maar er is ook genoeg in gebeurd.
Dát zou verrassend zijn.quote:Op zondag 14 september 2008 18:19 schreef Mss het volgende:
Of Jef en Barbara gaan er straks weer samen wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |