Klopt hoor nijna...quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:13 schreef Nijna het volgende:
Maar AE, een ovulatietest meet toch LH en een zwangerschapstest HCG?
Ik weet het ook niet hoor...
Je bent niet de enige!!!!quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:00 schreef PM-girl het volgende:
Ik als echte pc-nerd hield mijn cyclus toen bij in een heus excelbestand![]()
quote:
Mefke, ik heb oko een bvk gehad en mijn littekens doen ook behoorlijk pijn. Daarnaast ben ik nog steeds een soort van misselijk en heb het steeds zuur.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:56 schreef mefke79 het volgende:
[..]
kon vanacht gewoon niet lekker liggen door de pijn aan mijn borsten (ik slaap op mijn zij en heb een borstverkleining gehad, dus die littekens bezorgen me gewoon extra pijn).
Wanneer gaat er getest worden dames?
hm dat klinkt inderdaad net zo onregelmatig als ikquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:57 schreef mikoxx het volgende:
Heb cyclussen gehad van 30, 32 en 50Dus ik heb geeeen idee. Heb ik niet iets van een eisprong gevoeld.....
Bah, wat een rotgevoel Kersjes.. Ik hoop stiekem dat je gevoel het gewoon fout heeft, maar ergens is het natuurlijk niet slecht om rekening te houden met dat je inderdaad misschien niet zwanger bentquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:18 schreef Kersjes het volgende:
A-E, dat kan haast niet missen, maar ik ga je mogen pas feliciteren hoor!
Vicky, Mefke en Mikoxx, succes met wachten!
Hier minder goed nieuws. Er is vanmiddag iets geknakt in mij (niet letterlijk) en sindsdien voel ik me zo down en WEET ik gewoon dat ik niet zwanger ben en komende vrijdag gewoon ongi ga worden. Ik voel me echt![]()
Ik vertelde het vanavond aan mijn man en hij zei ik dat ik vorige maand precies hetzelfde heb gehad, toen wist ik het ineens ook en voelde ik me depri. Dat was ik dus even vergeten![]()
Vrouwelijke intuitie? Mezelf alvast onbewust indekken om teleurstelling te voorkomen? Ordinaire PMS?
Geen idee, ik ben iig allang niet meer hyper.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:24 schreef Lois het volgende:
AE wat [ afbeelding ] spannend!
Hoe laat sta je morgen op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |