TS heeft nog nooit seks gehad, wat denk je.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:56 schreef Rhythm het volgende:
Dat is het eerste zichtbare symptoom van aids.
Helaas TS.
dan is kaas een wat minder geslaagde suggestie neem ik aan?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
omg!
en ik moet nog gaan eten eikel !
Ik wil het niet weten.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:23 schreef JanusAnus het volgende:
heb je soms op de canadese website smegma... gekeken die ik hier niet ga linken?
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:32 schreef Dayuum het volgende:
het is nog hardnekkig ook een soort van eelt
Het komt je enigzins bekent voor?quote:
Ik merk het.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:42 schreef B_ernd het volgende:
[..]
Fuck, plaatjes zijn in de oude foklayout nog gewoon te zien, ook onder de spoiler.
Op mn voeten ja maar op mn lul roflquote:Op donderdag 11 september 2008 21:42 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Het komt je enigzins bekent voor?
Inderdaadquote:Op donderdag 11 september 2008 21:42 schreef B_ernd het volgende:
[..]
Fuck, plaatjes zijn in de oude foklayout nog gewoon te zien, ook onder de spoiler.
Piemelbrie op je voeten?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:45 schreef Kerol het volgende:
[..]
Op mn voeten ja maar op mn lul rofl
quote:
dudequote:Op donderdag 11 september 2008 21:53 schreef Dayuum het volgende:
Ik ga het zo zelf maar is proeven. Misschien is het nog lekker ook
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:53 schreef Dayuum het volgende:
Over de zalm wrijven, even in de oven.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:53 schreef Dayuum het volgende:
Hmmm, mijn idee is dus nog best uitvoerbaar, alleen van te voren even laten afkoelen!quote:
ik zal maar niet om pics vragenquote:
Haha, wat een bullshit. Het is toch van jezelf?quote:Op donderdag 11 september 2008 21:57 schreef intraxz het volgende:
Je stopt het in je klep? Straks krijg je nog aids ofzo!
Staat duidelijk in spoiler tagsquote:Op donderdag 11 september 2008 22:02 schreef Florian_ het volgende:
als je nu nog geen ban krijgt ga ik solliciteren voor mod
Je zou toch maar op je werk zitten en opeens dat plaatje krijgen
Ik weet niet hoor, maar bij mij heeft dat geen nutquote:Op donderdag 11 september 2008 22:04 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Staat duidelijk in spoiler tags
Plaatjes doen het gewoon in de oude opmaak, is al eerder gezegd ook!!!!1quote:Op donderdag 11 september 2008 22:04 schreef Dayuum het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:04 schreef Dayuum het volgende:
[..]
geen cheese?quote:Op donderdag 11 september 2008 22:06 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Godverdomme, ban deze mongool eens ofzo.![]()
Ik heb net een pak croky bolognese opengetrokken.
Ik heb al overgeven, damn wat smerig. Jammer genoeg is er geen zwart gat ontstaan en verging de wereld, was me dit bespaard gebleven en zat ik nu te chillen met jezus en zeven maagden.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is toch wel een van de smerigste dingen die ik in lange tijd voorbij heb zien komen. ik moest kokhalzen...![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:08 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik heb al overgeven, damn wat smerig. Jammer genoeg is er geen zwart gat ontstaan en verging de wereld, was me dit bespaard gebleven en zat ik nu te chillen met jezus en zeven maagden.
Dat heb ik al gedaan.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:09 schreef Het_hupt het volgende:
gewoon op de NSB knop ( [ afbeelding ] ) klikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |