3 dagen, 16 uur, 12 minuten en 33 secondenquote:Op donderdag 11 september 2008 20:54 schreef nekosun het volgende:
Hoe lang gaat zo'n verliefdheid mee,
Na die tijd.quote:en wanneer weet je dat die verliefheid niet meer overgaat...
why not?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:39 schreef Xebrozius het volgende:
Vooral een relatie aangaan op je werk, TOP IDEE!
3 bij 1 bedrijf. Nooit een probleem geweest.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:39 schreef Xebrozius het volgende:
Vooral een relatie aangaan op je werk, TOP IDEE!
slet.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
3 bij 1 bedrijf. Nooit een probleem geweest.
Werk je in een bordeel?quote:Op donderdag 18 september 2008 15:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
3 bij 1 bedrijf. Nooit een probleem geweest.
is bij jou de quoteknop defect?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:02 schreef dutchgal het volgende:
Ik zit met een klein probleempje. Ik zou graag normale reacties ontvangen.
Ik heb zo'n 4jaar een relatie met zijn ups en downs natuurlijk.
Nu ben ik afgestudeerd en heb een leuke nieuwe baan gevonden. Hier heb ik ook een zeer aantrekkelijke jongeman leren kennen (die nog single is). Sinds een paar weekjes vliegen de kriebels door me buik heen.
Heb geen idee of hij wat in mij ziet, of dit maar een gewone verliefdheid is en weer wegzakt.
Mijn huidige relatie gaat prima, maar tis zo vervelend als je steeds aan iemand anders denkt als je die maar keer in de week bijelkaar bent (wonen alletwee in een andere stad).
Hoe lang gaat zo'n verliefdheid mee, en wanneer weet je dat die verliefheid niet meer overgaat...heb dit nog nooit meegemaakt.
Iemand tips????
ik zou zeggen..om je eens een normale reactie te geven waar je om hebt gevraagd....
tijd...neem de tijd en denk na..wat wil jij zelf? wat voel jij zelf? ga op je gevoel af, want dat doen mensen tegenwoordig veel te weinig. we lopen onszelf vaak voorbij
en laat het eerst op zijn beloop...het komt wel goed
oh vandaar.. dat zijn die aanhalingstekens aan de rechterkant.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:10 schreef dutchgal het volgende:
heyy.ehh...bedankt he...ik ben nog een fok groentje hoor... haha
doe ik mijn best een goed advies te geven en dan val jij over de quoteknop?
trouwens...die heb ik nog niet ontdekt hehehe
hey...jaja...toch gevonden thanx hehequote:Op donderdag 18 september 2008 21:19 schreef Fopspeen300 het volgende:
[..]
oh vandaar.. dat zijn die aanhalingstekens aan de rechterkant.
maakt het wel wat duidelijker!
hoe kom je trouwens op Fok terecht? ook gewoon via google...?
kijk uit, het is verslavend.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:24 schreef dutchgal het volgende:
[..]
hey...jaja...toch gevonden thanx hehe
ja via google...ik wilde graag meepraten op een forum..and here i am....
precies laat m een keer z'n gang gaan; weet ie er wel raad mee kies je voor hem.quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:15 schreef DuTank het volgende:
Die 'zeer aantrekkelijke jongeman' zal het geen zak schelen als je een vriend hebt. Dus hij zal geen problemen hebben even over je heen te gaan. Probeer dat eens en kies dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |