PCI-equote:Op vrijdag 12 september 2008 09:19 schreef DSS24 het volgende:
Is die kaart voor AGP of PCI slots? Ik zal er wel overheen lezen in de link...
Uit mijn hoofd zit er ook nog een AMD Athlon X2 4600+ op het moederbord. Ik lever je het hele setje, gemonteerd, voor 75 euro ex.quote:Op vrijdag 12 september 2008 01:04 schreef toimoi het volgende:
Nog een speciaal prijsje in gedachten voor dat setje?
(kast+huntkey/, m2n en geheugen?)
Het spul kan verzonden worden hoop ik? (Of waar af te halen...)
You've got yourself a deal!quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:46 schreef Ralpy het volgende:
Ik wil wel 30 euro incl. verzendkosten geven voor die videokaart
deal.quote:Op maandag 15 september 2008 13:14 schreef Doagere het volgende:
Aangezien je tegenwoordig al 7900 GS/GT kaarten kunt kopen voor zo'n ¤ 30, bied ik 20 inclusief verzendkosten voor die videokaart.
Prima.quote:Op maandag 15 september 2008 17:26 schreef Folkwin het volgende:
1 x: WD800JD WD Caviar, indien S-ATA 17,50 incl. verzenden geboden.
Aangezien 2 kopers halverwege de verkoop van de videokaart besloten af te haken, is de kaart weer te koop. Als je niet echt geīnteresseerd bent hoef je geen pm te sturen.quote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 17 september 2008 18:25 schreef toimoi het volgende:
Goeie gast, die Agoriaspc is netjes aangekomen (helaas wat slechte ervaring opgedaan met tnt: 6 deuren verder afgeleverd zonder iets waardoor ik dat zelf ook wist) en ingebouwd zoals gevraagd. Top, bedankt!
PM terug.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:35 schreef Folkwin het volgende:
Agorius,
Ik heb je even een PM gestuurd.
De HDD wordt niet herkend door meerdere PC's en tikt raar...
Wat zijn de problemen?quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:55 schreef toimoi het volgende:
Hier ook problemen, al weet ik niet waar het aan ligt...
MEMtest heb ik thuis gedaan.. ook geen problemen met het geheugen dus...quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:58 schreef toimoi het volgende:
Ik wel. Het probleem is dat ik geen beeld krijg. Ja ik weet dat er een videokaartje in moet
Ik heb 2 kaartjes geprobeerd, waarvan ik zeker weet dat ze het voorheen nog deden.
Ik heb inmiddels al een andere voeding erin gehad, de processor er opnieuw ingehad, dimmetjes in andere slots gedaan, alles eraf en geprobeerd kaal te starten, CMOS reset, niets helpt... Ben nu door mijn ideeën heen.
Geen probleem gozer, daar ben ik voorquote:Op maandag 22 september 2008 20:01 schreef toimoi het volgende:
Hmm hee bedankt voor het meedenken. Nieuw moederbord komt vandeweek binnen als het goed is.
Tof dat hij het doet. Die kabel zit toch gewoon aan de ingangen vast? Ik heb ze er in ieder geval niet afgehaald, ze waren namelijk aangesloten op het vorige moederbord. Ik zal voor de zekerheid even voor je rondkijken hier.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:12 schreef toimoi het volgende:
Verholen kickje voor Agorias
problemen zijn verholpen met het nieuwe moederbord
Maarre... Zat er geen kabeltje bij voor aansluiting van front USB van de kast? Nu zitten er wel leuk van die ingangen maar geen aansluiting naar het moederbord...
Ik ben uitgegaan van je deskundigheid en heb hem bij het afval gegooid. Hij deed bij mij ook raar.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:54 schreef Folkwin het volgende:
Agorias,
Ik heb de nieuwe HDD ontvangen!
Op het moment aan het installeren dus werkt prima!
Bedankt voor de goede oplossing!
(Ben wel nieuwsgierig of die andere HDD het ook bij jou niet deed)
Ik denk trouwens dat er bij het vervoer te veel mee gegooid is of iets dergelijks, kan bijna niet anders aangezien hij het bij mij nog deedquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:54 schreef Folkwin het volgende:
Agorias,
Ik heb de nieuwe HDD ontvangen!
Op het moment aan het installeren dus werkt prima!
Bedankt voor de goede oplossing!
(Ben wel nieuwsgierig of die andere HDD het ook bij jou niet deed)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |