quote:Op donderdag 11 september 2008 20:24 schreef Bomil het volgende:
Zit je een film op tv te kijken...
Komt er reclame en dan zappen m'n ouders weg, zappen ze terug en dan kom je erachter dat je 5 minuten van film heb gemist en meestal belangrijke stukken![]()
Klacht: Mensen die wegzappen tijdens film als er reclame komt. Kijk die godverdomme reclame nou maar
ey ja dat kan bij ons ook waarom gebruik ik het nietquote:Op donderdag 11 september 2008 20:36 schreef Myuym het volgende:
Bij ons kun je de zender in de rechterbovenhoek doen en dan zappen (zie je vanzelf wel waneer het weer begint)
Maar je zapt van reclame naar reclame want alle zenders hebben zo'n beetje tegelijkertijd reclame. Dus het is echt compleet overbodig.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:30 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik zap altijd weg bij reclamedaar is zo'n afstandsbediening toch voor
Anders ga ik ff naar de plee of wat drinken pakken als alles reclame geeftquote:Op donderdag 11 september 2008 20:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar je zapt van reclame naar reclame want alle zenders hebben zo'n beetje tegelijkertijd reclame. Dus het is echt compleet overbodig.
Inderdaad. Vriendje.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:45 schreef Schuifpui het volgende:
Of erger:
Mensen die wegzappen tijdens reclame en iets anders gaan kijken, dus niet meer terugzappen. Totdat er op die andere zender reclame komt en ze wéér iets anders gaan kijken.![]()
Huisgenoten.
Precies. Geluid uit dus, en ff pissen, wat te eten pakken of even hier kijken.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar je zapt van reclame naar reclame want alle zenders hebben zo'n beetje tegelijkertijd reclame. Dus het is echt compleet overbodig.
Daar heb je Nederland 1,2 en 3 voor.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jouw huisgenoten blowen allemaal?quote:Op donderdag 11 september 2008 20:45 schreef Schuifpui het volgende:
Of erger:
Mensen die wegzappen tijdens reclame en iets anders gaan kijken, dus niet meer terugzappen. Totdat er op die andere zender reclame komt en ze wéér iets anders gaan kijken.![]()
Huisgenoten.
Beter dan SBS6, om het kwartier 5 minuten pauzequote:Op donderdag 11 september 2008 21:39 schreef CantFazeMe het volgende:
Reclame- tijden worden steeds langer tegenwoordig, niet? Het langste wat ik gemeten had was 10 minuten op RTL7.
Ja, inderdaad. Het wordt steeds erger en meer.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:41 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Beter dan SBS6, om het kwartier 5 minuten pauze
Dat doe ik ook altijdquote:Op donderdag 11 september 2008 20:45 schreef Schuifpui het volgende:
Of erger:
Huisgenoten.
Ja, zo gaat het dan bij ons ook altijd.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:39 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Jouw huisgenoten blowen allemaal?
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:38 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Daar heb je Nederland Film 1,2 en 3 voor.
Blijft er niet veel over he ?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:10 schreef zovty het volgende:
Ik maak altijd lijstjes van de bedrijven die reclame maken. Dat zijn bedrijven hun geld liever gebruiken om mensen te irriteren dan hun prijzen omlaag te doen of hun service/producten te verbeteren. Zo weet ik precies welke bedrijven ik moet vermijden. Reclame is duidelijker dan de consumentenbond.
Dan moeten ze eens leukere reclamespotjes maken. Het is toch logisch dat ik geen zin heb om 10 minuten te luisteren naar lulverhaaltjes over maandverband, magische cornflakes waar je in twee weken slank van wordt en wasmiddel dat spontaan de gaten in je t-shirts weer dicht? Flikker toch op. Het is dat ik wasmiddel nodig heb, maar anders zou ik het uit protest nooit meer kopen.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:26 schreef __Saviour__ het volgende:
van die reclame moeten de zenders het hebben.
ze zouden iedereen die wegzapt moeten afsluiten
Ik vond de even apeldoorn bellen spotjes altijd best wel leukquote:Op vrijdag 12 september 2008 02:16 schreef RijstNatie het volgende:
als je het leuk vindt om reclames te kijken ben je echt niet goed snik ventje
Met al die reclame heb je dan tijdens een film zo 2 zakken chips verorbertquote:Op donderdag 11 september 2008 21:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga in reclames altijd nieuw bier en chips halen en ff pissen en als ik daarmee klaar ben begint het programma weer
Dat!quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:02 schreef stbabylon het volgende:
Ik kijk gewoon geen TV meer. Lekker simpel
Helaas, ik heb internet via de kabel (en wil ook geen adsl, lang verhaal), en ik heb het geprobeerd, maar als ik het tv-signaal van mijn kabel af wil hebben, heb ik ook geen internet meer.quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:41 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Dat!![]()
Scheelt ook weer 13 euro per maand.
Ga toch weg, tv is relaxed.quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:41 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Dat!![]()
Scheelt ook weer 13 euro per maand.
Vegeteren als een plant op de bank. Kijk, ik download en kijk een beste lading series, maar, dat doe ik op de momenten dat ik dat zelf wil. Veel mensen die TV kijken, kijken niet alleen maar de series die ze willen zien, maar zitten daaromheen ook nog doelloos om zich heen te zappen. Zoals hier bijvoorbeeld werd gezegd, naar een ander kanaal zappen tijdens reclame en dat blijven bekijken tot de volgende reclame en dan weer ergens anders heen. Dan gaat het dus niet om de serie of film, maar puur om het vegeteren.quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:46 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ga toch weg, tv is relaxed.
Zonde zeg. Koppelverkoopquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:43 schreef stbabylon het volgende:
Helaas, ik heb internet via de kabel (en wil ook geen adsl, lang verhaal), en ik heb het geprobeerd, maar als ik het tv-signaal van mijn kabel af wil hebben, heb ik ook geen internet meer.
Failure, een echte man zou op zijn 15e al op zichzelf wonen.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:37 schreef Bomil het volgende:
[..]
en ik ben nog 15 jaar dus tuurlijk woon ik nog bij mn ouders
dat dusquote:Op donderdag 11 september 2008 20:26 schreef mirved het volgende:
verkeerde klacht.. Je klacht moet zijn: mensen die niet weten wanneer ze op tijd terug moeten zetten.
Try it and surprise yourself. Het scheelt je in ieder geval bakken vol geld.quote:Op vrijdag 12 september 2008 01:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Blijft er niet veel over he ?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:44 schreef ColtZ40 het volgende:
Wat zijn jullie ouderwets!Voor dat de film begint zet je hem een paar minuten op pauze en als er dan reclame komt spoel je hem weer verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |