quote:Op donderdag 11 september 2008 20:24 schreef Bomil het volgende:
Zit je een film op tv te kijken...
Komt er reclame en dan zappen m'n ouders weg, zappen ze terug en dan kom je erachter dat je 5 minuten van film heb gemist en meestal belangrijke stukken![]()
Klacht: Mensen die wegzappen tijdens film als er reclame komt. Kijk die godverdomme reclame nou maar
ey ja dat kan bij ons ook waarom gebruik ik het nietquote:Op donderdag 11 september 2008 20:36 schreef Myuym het volgende:
Bij ons kun je de zender in de rechterbovenhoek doen en dan zappen (zie je vanzelf wel waneer het weer begint)
Maar je zapt van reclame naar reclame want alle zenders hebben zo'n beetje tegelijkertijd reclame. Dus het is echt compleet overbodig.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:30 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik zap altijd weg bij reclamedaar is zo'n afstandsbediening toch voor
Anders ga ik ff naar de plee of wat drinken pakken als alles reclame geeftquote:Op donderdag 11 september 2008 20:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar je zapt van reclame naar reclame want alle zenders hebben zo'n beetje tegelijkertijd reclame. Dus het is echt compleet overbodig.
Inderdaad. Vriendje.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:45 schreef Schuifpui het volgende:
Of erger:
Mensen die wegzappen tijdens reclame en iets anders gaan kijken, dus niet meer terugzappen. Totdat er op die andere zender reclame komt en ze wéér iets anders gaan kijken.![]()
Huisgenoten.
Precies. Geluid uit dus, en ff pissen, wat te eten pakken of even hier kijken.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar je zapt van reclame naar reclame want alle zenders hebben zo'n beetje tegelijkertijd reclame. Dus het is echt compleet overbodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |