Oh in dat geval moet je gewoon eens googlen op "php picture manager" ofzo, kom je zat kant en klare scriptjes tegen!quote:Op donderdag 11 september 2008 @ 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik wil gewoon telkens als ik weer een sloot bordjes te uploaden heb, dat dat redelijk makkelijk geupload en ingelezen kan worden. Een dynamische dus, denk ik. maar misschien ook wel een statische.
De tering zeg, wat een fucking idiotenquote:Vlissingen • Dinsdagavond werd tijdens bluswerkzaamheden bij een woningbrand aan de Bonedijkestraat in Vlissingen, op de hoek met de Joost de Moorstraat, de brandkraan dichtgedraaid.
Deze brandkraan zorgde voor de watertoevoer van brandweerlieden die in de brandende woning waren gegaan om deze te doorzoeken en de brand te blussen.Doordat deze brandkraan was dichtgedraaid, ontstond een gevaarlijke situatie voor de brandweerlieden.
De politie is op zoek naar diegene die de brandkraan heeft dichtgedraaid of eventuele getuigen. Zij kunnen zich melden op het politiebureau in Vlissingen of via 0900-8844.
Af en toe schaam je je er bijna voor dat je Nederlander bentquote:Op donderdag 11 september 2008 @ 22:36 schreef Sjowhan het volgende:
Even voordat ik naar bed ga, toch nog wat gelezen:
http://www.politie.nl/zee(...)aandichtgedraaid.asp
[..]
De tering zeg, wat een fucking idioten
Ik vraag het wel aan iemand die er wel mee kan omgaanquote:Op donderdag 11 september 2008 22:36 schreef mcDavid het volgende:
Oh in dat geval moet je gewoon eens googlen op "php picture manager" ofzo, kom je zat kant en klare scriptjes tegen!
De grootte van jouw geduld past hier tussen denk ik: ||quote:Op donderdag 11 september 2008 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo maar eens pitten, ben t helemaal zat
Ik las het gisteren ook jaquote:Op donderdag 11 september 2008 22:36 schreef Sjowhan het volgende:
Even voordat ik naar bed ga, toch nog wat gelezen:
http://www.politie.nl/zee(...)aandichtgedraaid.asp
[..]
De tering zeg, wat een fucking idioten
Ja sorry, ik begrijp er echt helemaal niets van en ik heb ook geen idee waar ik moet beginnenquote:Op donderdag 11 september 2008 23:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
De grootte van jouw geduld past hier tussen denk ik: ||
Hier misschien?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja sorry, ik begrijp er echt helemaal niets van en ik heb ook geen idee waar ik moet beginnen
En je zit toch in de ICT?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik zal er morgen eens naar kijken, dank je wel
Dat betekent niet dat ik ALLES weet. Of leuk vindquote:
Dat MOET welquote:Op donderdag 11 september 2008 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat ik ALLES weet. Of leuk vind
Leren zal jequote:Op donderdag 11 september 2008 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik lekker klaar mee dan
Ik geloof dat die deeltjes geen voor of achterkant hebben. Ze 'zijn' er, en daarmee houdt het op..quote:Op vrijdag 12 september 2008 01:04 schreef mcDavid het volgende:
Ik vraag me ineens af heh,
die rondjes zijn 27 kilometer lang...
en die deeltjes doen 11.000 rondjes per seconde.
Zouden ze dan hun eigen achterkant kunnen zien?
"Ja, maar stél nou dat het hypotetisch is."quote:Op vrijdag 12 september 2008 01:44 schreef mcDavid het volgende:
Ja ok, maar... hypotetisch heh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |