ja.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:50 schreef Ladidadida het volgende:
Als je open schoenen aandoet wil je sexy zijn?
ja, net of je geraspte kaas onder je voeten vandaan haalt.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:52 schreef Fha het volgende:
Ik moet meteen denken aan de "ped egg"
Maar.quote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:52 schreef Fha het volgende:
Ik moet meteen denken aan de "ped egg"
volgens mij ben jij geen echte vrouw. :[wquote:Op donderdag 11 september 2008 19:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar.
"Open schoenen" en "sexy" staan zoooooo ver uit elkaar!
Open schoenen -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------shexy!
Wat versta je onder open schoenen.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:55 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
volgens mij ben jij geen echte vrouw. :[w
neen, dan noemen ze uiterlijke verzorging.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:55 schreef TheYoung1 het volgende:
Voetfettish?
tsja, wat denk je zelf dan mutsje. iedereen weet dat die dingen niet mooi zijn en bij voorbaat al verboden moeten worden.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:58 schreef Ladidadida het volgende:
Plaatje weg
Naja, sandalen dus. Van die lelijke.
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:58 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
neen, dan noemen ze uiterlijke verzorging.
Je staat achter een dame, en haar eeltpoten vallen je op?quote:ik stond achter een dame met nette open schoenen en die had me toch een laag eelt op haar poten zitten.
ja, ik bekijk mensen van boven tot onder(goed)quote:Op donderdag 11 september 2008 20:05 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
[..]
Je staat achter een dame, en haar eeltpoten vallen je op?
Waar let jij dan op man?
Fettish
Als je van boven naar onder gaat kijken, en je bent halverwege nog niet blijven hangen.... Hmmmmmm.. Voetenfettishquote:Op donderdag 11 september 2008 20:07 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja, ik bekijk mensen van boven tot onder(goed)
iets mis mee?
ballerina's heten die geloof ik.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:02 schreef KingOfPop het volgende:
Laats voor mij in de trein. Bankjes van twee, dus niet twee tegenover mekaar. Ik hing helemaal voorover omdat ik bijna sliep, had dat kind voor mij haar schoenen (?) uit gedaan, van die balletschoenen, weet ik veel hoe die dingen heten, maar goed ik was spontaan klaar wakker. En nee, niet omdat haar voeten er zo mooi verzorgd uit zagen.
i'm anything u want me to be.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:16 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Als je van boven naar onder gaat kijken, en je bent halverwege nog niet blijven hangen.... Hmmmmmm.. Voetenfettish
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |