abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 september 2008 @ 19:46:51 #1
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_61558945
de tt is volgens mij meer dan duidelijk, maar ik was vandaag de gelukkige in de supermarkt.

ik stond achter een dame met nette open schoenen en die had me toch een laag eelt op haar poten zitten.
nu snap ik een aantal zaken niet. als je open schoenen aandoet wil je sexy zijn (???) DOE DAN GVD WAT AAN JE POTEN EN ZORG DAT ZE ER NETJES UITZIEN.

vrouwen met eeltpoten die denken dat ze sexy zijn.
From feudal serf to spender.
  donderdag 11 september 2008 @ 19:50:35 #2
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_61559045
Als je open schoenen aandoet wil je sexy zijn?
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  donderdag 11 september 2008 @ 19:50:42 #3
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_61559048
aangezien er niemand van de dames hier durft te reaguren weet ik alweer genoeg.
  donderdag 11 september 2008 @ 19:50:52 #4
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_61559053
quote:
Op donderdag 11 september 2008 19:50 schreef Ladidadida het volgende:
Als je open schoenen aandoet wil je sexy zijn?
ja.
pi_61559092
Ik moet meteen denken aan de "ped egg"
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  donderdag 11 september 2008 @ 19:53:31 #6
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_61559131
quote:
Op donderdag 11 september 2008 19:52 schreef Fha het volgende:
ja, net of je geraspte kaas onder je voeten vandaan haalt.
  donderdag 11 september 2008 @ 19:53:52 #7
163094 Ladidadida
pi_61559142
quote:
Op donderdag 11 september 2008 19:50 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

ja.
Maar.

"Open schoenen" en "sexy" staan zoooooo ver uit elkaar!

Open schoenen -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------shexy!

pi_61559150
quote:
Op donderdag 11 september 2008 19:52 schreef Fha het volgende:
Te fout.
0 topics op naam. 14.gif
  donderdag 11 september 2008 @ 19:55:02 #9
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_61559177
quote:
Op donderdag 11 september 2008 19:53 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Maar.

"Open schoenen" en "sexy" staan zoooooo ver uit elkaar!

Open schoenen -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------shexy!

volgens mij ben jij geen echte vrouw. :[w
  donderdag 11 september 2008 @ 19:55:30 #10
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_61559194
Voetfettish?
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  donderdag 11 september 2008 @ 19:56:39 #11
163094 Ladidadida
pi_61559230
quote:
Op donderdag 11 september 2008 19:55 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

volgens mij ben jij geen echte vrouw. :[w
Wat versta je onder open schoenen.

Ik namelijk dit:

donderdag 11 september 2008 @ 19:58:14 #12
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_61559264
ik zie niks
  donderdag 11 september 2008 @ 19:58:38 #13
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_61559275
quote:
Op donderdag 11 september 2008 19:55 schreef TheYoung1 het volgende:
Voetfettish?
neen, dan noemen ze uiterlijke verzorging.
  donderdag 11 september 2008 @ 19:58:59 #14
163094 Ladidadida
pi_61559292
Plaatje weg

Naja, sandalen dus. Van die lelijke.
pi_61559331
Pumps staan goed bij vrouwen in het algemeen.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  donderdag 11 september 2008 @ 20:01:41 #16
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_61559346
quote:
Op donderdag 11 september 2008 19:58 schreef Ladidadida het volgende:
Plaatje weg

Naja, sandalen dus. Van die lelijke.
tsja, wat denk je zelf dan mutsje. iedereen weet dat die dingen niet mooi zijn en bij voorbaat al verboden moeten worden.
het feit alleen al dat het bij je opkomt.
  donderdag 11 september 2008 @ 20:02:53 #17
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_61559380
Laats voor mij in de trein. Bankjes van twee, dus niet twee tegenover mekaar. Ik hing helemaal voorover omdat ik bijna sliep, had dat kind voor mij haar schoenen (?) uit gedaan, van die balletschoenen, weet ik veel hoe die dingen heten, maar goed ik was spontaan klaar wakker. En nee, niet omdat haar voeten er zo mooi verzorgd uit zagen.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
  donderdag 11 september 2008 @ 20:04:04 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61559410
Open schoenen zijn prima.
Mits zonder eelt uiteraard. Zelf verzorg ik mijn voetjes goed .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 11 september 2008 @ 20:05:48 #19
154193 TheYoung1
pi_61559448
quote:
Op donderdag 11 september 2008 19:58 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

neen, dan noemen ze uiterlijke verzorging.
quote:
ik stond achter een dame met nette open schoenen en die had me toch een laag eelt op haar poten zitten.
Je staat achter een dame, en haar eeltpoten vallen je op?
Waar let jij dan op man?

Fettish
Patat, dat is het!!
  donderdag 11 september 2008 @ 20:07:28 #20
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_61559492
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:05 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

[..]

Je staat achter een dame, en haar eeltpoten vallen je op?
Waar let jij dan op man?

Fettish
ja, ik bekijk mensen van boven tot onder(goed)
iets mis mee?
  donderdag 11 september 2008 @ 20:16:07 #21
154193 TheYoung1
pi_61559708
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:07 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

ja, ik bekijk mensen van boven tot onder(goed)
iets mis mee?
Als je van boven naar onder gaat kijken, en je bent halverwege nog niet blijven hangen.... Hmmmmmm.. Voetenfettish
Patat, dat is het!!
pi_61559858
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:02 schreef KingOfPop het volgende:
Laats voor mij in de trein. Bankjes van twee, dus niet twee tegenover mekaar. Ik hing helemaal voorover omdat ik bijna sliep, had dat kind voor mij haar schoenen (?) uit gedaan, van die balletschoenen, weet ik veel hoe die dingen heten, maar goed ik was spontaan klaar wakker. En nee, niet omdat haar voeten er zo mooi verzorgd uit zagen.
ballerina's heten die geloof ik.

Erg dat ik dit weet. (nee geen fettish)
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  donderdag 11 september 2008 @ 20:22:52 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61559889
Als ik achter een vrouw sta, blijven mijn ogen meestal halverwege hangen .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 11 september 2008 @ 20:25:43 #24
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_61559960
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:16 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Als je van boven naar onder gaat kijken, en je bent halverwege nog niet blijven hangen.... Hmmmmmm.. Voetenfettish
i'm anything u want me to be.
pi_61560704
Ik zie dat ook meteen en het stoort mij ook mateloos
De ergste zijn die met zo'n eetlaag van jaren dat de hiel gebarsten is
Uitgesproken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')