stouterd!quote:Op zondag 14 september 2008 20:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]en dan in dat korte rokje van gisteravond
met hak is net iets sexierquote:Op zondag 14 september 2008 20:15 schreef Deliah het volgende:
[..]
Zonder hak zijn ze ook leuk. Het ligt een beetje aan het model of het er leuk uitziet.
dat zijn kalknagelsquote:Op zondag 14 september 2008 19:54 schreef Smart_ass het volgende:
Jongens met teenslippers dan.Ik vind jongens met teenslippers altijd al zo killing, maar die hebben me ook vaak ranzige voeten hoor! Bah. Van die vergeelde teennagels enzo.
quote:Op zondag 14 september 2008 20:33 schreef kyna het volgende:
[..]
waarom kunnen mannen geen teenslippers dragen?kan best leuk zijn
quote:Op zondag 14 september 2008 20:33 schreef kyna het volgende:
[..]
waarom kunnen mannen geen teenslippers dragen?kan best leuk zijn
pics van deze dame met de quote van de dag!quote:Op maandag 15 september 2008 10:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
teenslippers zijn bij niemand leuk.. die draag je maar lekker thuis ofzo.
bah: tenen, tenen met haar, tenen met enge nagels, tenen met te lange nagels, vergroeiingen, eeltknobbels..voeten , jaja er zijn mensen met perfect verzorgde voeten, mooie tenen en nagels en geen haar... maar dat zijn er niet veel als je om je heen kijkt in de zomer.
nope.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:31 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
mits geen sandalen of andersoortige rommel doe je dat wel.
weet niet hoe jou nagels eruit zien...quote:Op maandag 15 september 2008 10:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
teenslippers zijn bij niemand leuk.. die draag je maar lekker thuis ofzo.
bah: tenen, tenen met haar, tenen met enge nagels, tenen met te lange nagels, vergroeiingen, eeltknobbels..voeten , jaja er zijn mensen met perfect verzorgde voeten, mooie tenen en nagels en geen haar... maar dat zijn er niet veel als je om je heen kijkt in de zomer.
quote:Op maandag 15 september 2008 15:48 schreef zkr623 het volgende:
De vrouw deed dat om juist TS af te weren
Darkelf is prachtig, bitch.quote:Op maandag 15 september 2008 16:16 schreef kyna het volgende:
[..]
weet niet hoe jou nagels eruit zien...
laat maar...wil het niet weten
ongelikte voetveeg, doe eens aardig tegen een damequote:Op maandag 15 september 2008 19:55 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
gedraag je, ongestelde slagroomklopper.
wie kaatst......quote:Op maandag 15 september 2008 19:55 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
spuit 11quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:51 schreef Elfy het volgende:
[..]
ongelikte voetveeg, doe eens aardig tegen een dame
wat een hoffelijkheid zeg. ben je zoekende?quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:51 schreef Elfy het volgende:
[..]
ongelikte voetveeg, doe eens aardig tegen een dame
daar heb je zeker lang over nagedachtquote:Op maandag 15 september 2008 19:55 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ehh.. "zoekende" in zekere zin vast wel, maar toch niet pot.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:42 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
wat een hoffelijkheid zeg. ben je zoekende?
nee, dat was het eerste wat bij me opkwam toen ik je naam zag.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:49 schreef kyna het volgende:
[..]
daar heb je zeker lang over nagedacht
je draagt wel teenslippers, dus je zou zo pot kunnen zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:56 schreef Elfy het volgende:
[..]
ehh.. "zoekende" in zekere zin vast wel, maar toch niet pot.![]()
Je kan ook -niet- kijken.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:46 schreef S1nn3rz het volgende:
de tt is volgens mij meer dan duidelijk, maar ik was vandaag de gelukkige in de supermarkt.
ik stond achter een dame met nette open schoenen en die had me toch een laag eelt op haar poten zitten.![]()
![]()
nu snap ik een aantal zaken niet. als je open schoenen aandoet wil je sexy zijn (???) DOE DAN GVD WAT AAN JE POTEN EN ZORG DAT ZE ER NETJES UITZIEN.![]()
![]()
vrouwen met eeltpoten die denken dat ze sexy zijn.![]()
het heeft geen reet met sex te maken. maar als een dergelijke dame voor me staat en ik laat 10 eurocent vallen dan pak ik het op. dan krijg je dit soort beelden gewoon te zien.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:19 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Je kan ook -niet- kijken.
Waarom ergeren over iets, terwijl je iets verderop wel iets moois kunt zien?
Open schoenen aan, dus sexy willen zijn, is geen logische conclusie. Niet iedereen is 24x7 met sex bezig, sommige schoenen zijn gewoon prettig om op te lopen.
he wat een redenatie zegquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:16 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
je draagt wel teenslippers, dus je zou zo pot kunnen zijn.
En jij gaat voor 10 cent bukken?quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:22 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
het heeft geen reet met sex te maken. maar als een dergelijke dame voor me staat en ik laat 10 eurocent vallen dan pak ik het op. dan krijg je dit soort beelden gewoon te zien.
een beetje uiterlijke verzorging is toch normaal? je scheert je toch ook op bepaalde plekken?
teenslippers hoor je helemaal niet te dragen. nu niet, nooit niet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:22 schreef Elfy het volgende:
[..]
he wat een redenatie zeg![]()
thuis draag je teenslippers bij 30 graden ja, maar thuis draag je 's winters ook pantoffels.![]()
Maargoed, jij valt op vlotte kapsels, ben je gay ?
ja, ik laat een cent nog niet liggen. geld is geld.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:24 schreef Sowflow het volgende:
[..]
En jij gaat voor 10 cent bukken?Met je neus boven de stinkvoeten...?
![]()
Ja, dan doe je het gewoon zelf hoor! Jouw keuze!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |