Als jij aanbelt: Hoi en Doeiquote:Op donderdag 11 september 2008 20:04 schreef noekje het volgende:
Nee joh, nu nog niet! Of zeg je ook altijd doei als iemand aanbelt?
Niemand wilde met haar neuken. Ze vonden haar een beetje viezig.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:49 schreef GasTurbine het volgende:
Heeft ze geneukt? Indien ja:![]()
![]()
![]()
Indien nee:![]()
![]()
refo
![]()
![]()
Ken je dat? Dat je, je eigen nieuwsgierigheid soms wel kan vervloeken?quote:Op donderdag 11 september 2008 20:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niemand wilde met haar neuken. Ze vonden haar een beetje viezig.
Ik vind het wel meevallen, wat jijj?
http://www.bikini-dare.co(...)hp?video=event02.wmv
quote:Op donderdag 11 september 2008 20:04 schreef noekje het volgende:
Nee joh, nu nog niet! Of zeg je ook altijd doei als iemand aanbelt?
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:28 schreef zout-droppie het volgende:
Die site maakte veel duidelijk whahahaha
Tijdens de laatste exit op zondag ver sprak een deelneemster dat het op dat moment dinsdag was.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:06 schreef Mathara het volgende:
Ik wel als Lise op de stoep staat.
Wat een schitterend adviesquote:
Volgens mij kraait er geen haan naar. Die andere meiden die exit zijn gegaan, is iedereen nu ook al lang en breed vergeten. Het programma, inclusief cast, beklijft gewoonweg niet.quote:Op zondag 14 september 2008 13:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tijdens de laatste exit op zondag ver sprak een deelneemster dat het op dat moment dinsdag was.
Dus als ze in de uitzending deze avond moet vertrekken, zit of ligt ze al 5 dagen thuis, of in een een hotel ( nog even uit de buitenwereld houden)
Welk advies?quote:Op zondag 14 september 2008 14:05 schreef neo567 het volgende:
[..]
Wat een schitterend advies, ik denk dat ze allang weer lekker aan het feesten is, terwijl de rest van buiskijkend nederland aan het werk moet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |