abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 september 2008 @ 17:55:54 #1
170712 Tuinboon
Vers uit de groentetuin
pi_61556186
Het begon al op het station. Een stuk of 5 jongeren van allochtone afkomst zaten met de busdeur te klooien toen de chauffeur nog niet aanwezig was. Het ding ging bijna kapot. Vervolgens komt mevrouw de buschauffeur 5 min te laat aansjokken en kunnen we eindelijk wegrijden.

De jongens zijn inmiddels achterin gaan zitten met een mobieltje met harde R&B muziek (flikker op ik hoef die shit niet te horen ) en een met een sigaret in de hand gebruikelijk de andere passagiers te irriteren.
We rijden nog niet eens bij de 2e bushalte of er komt een hysterisch wijf achter de bus aangerend die op de busdeur begint te beuken terwijl we gewoon 50 rijden ofzo. Ga gewoon bij de halte staan
Nou was de buschauffeuse nog wel zo capabel om die lekker te laten staan en ree door.
Bij de 3e bushalte stonden 2 bejaarden in een auto geparkeerd MIDDEN OP HET BUSPARKEERVLAK. Buschauffeuse toeteren als een gek, en met hun gebruikelijke traagheid komt er een mevrouw uit de auto terwijl de bus nog steeds midden op de weg stond te wachten tot ze aan de kant gingen.

De jochies achterin werden toen steeds irritanter, gingen bij elke halte op de stopknop drukken, waardoor de bus steeds stil stond terwijl er niemand uit ging. Vervolgens zegt iemand er wat van wat natuurlijk heel normaal is. Maar natuurlijk begint dat tuig die gast uit te schelden en te bedreigen wat die jochies kennelijk heel normaal vinden. Buschauffeuse stopt en is bang en belt de politie. Maar die jongens achterin hadden dat natuurlijk door en rennen die bus uit.

Na 10min komt de politie (die rotjochies waren natuurlijk al lang gevlogen), zeggen ze dat ze een getuigensverklaring moeten hebben Alsof ze die jochies toch ooit terugvinden.. Dus een bejaarde mevrouw ergens voorin de bus wil die wel geven, mevrouw heeft toch de hele dag niks te doen dacht ik, dus die ging dat hele verhaal uitgebreid zitten vertellen, niet door hebbend dat er achterin mensen zaten die WEL naar hun afspraken toe moesten en gewoon door wilden rijden. Gaat die buschauffeuse nog ff gezellig een teekransje houden met die politieagenten enzo. Nou toen was de maat voor mij echt vol, dus ik zeg 'He ik moet naar de tandarts kunt U alstublieft doorrijden?'' Waarna ik naar me toegesnauwd krijg: "Moet je maar gaan lopen". Na een kwartier reed ze dan EINDELIJK door

Samenvatting:
subklacht 1: Onbeschoft straattuig wat de bus loopt de rellen, rookt in de bus en mensen bedreigt
subklacht 2: Bejaarden die alles traag moeten doen en geen rekening houden met hun medeburgers
subklacht 3: Buschauffeuse met het IQ van een baksteen die denkt dat de politie het wel even komt oplossen
subklacht 4: hysterische mensen die achter een bus aan gaan hollen en hiermee andere weggebruikers in gevaar brengen
subklacht 5: Een halfuur te laat bij de tandarts

Ik heb wel weer genoeg meegemaakt vandaag..

--> ''TS is pauper en reist met het OV " --> Ja, ik ben een student.
--> "TS kan er niet mee omgaan " --> Ja, dat klopt.
pi_61556259
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:55 schreef Tuinboon het volgende:
Het begon al op het station. Een stuk of 5 jongeren van allochtone afkomst
Hier stopte ik met lezen, vuile kankerracist.
pi_61556289
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:57 schreef Genius-F het volgende:

[..]

Weinig racistisch aan, gewoon de waarheid op dat moment.
pi_61556297
Wat een avontuur TS! Poe-hee!
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  donderdag 11 september 2008 @ 17:59:50 #5
139330 TNA
For the stars that shine
  donderdag 11 september 2008 @ 18:01:01 #6
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_61556342
maarrrr.....toen ??
Tot zover de kwaliteitspost
pi_61556344
Waren de allochtonen van Noorse afkomst of toevallig toch Engels of Franse afkomst? Anders snap ik het verhaal niet. Voor de rest wel terechte klacht

Bejaarden in OV
We are living in a material world, and I am a material girl
  donderdag 11 september 2008 @ 18:01:05 #8
170712 Tuinboon
Vers uit de groentetuin
pi_61556345
quote:

[..]

Ow sorry, het had eigenlijk zo gemoeten: ''En stuk of 5 vervelende Hilversummers''

'Afkomst reljongeren doet er niet toe'
quote:
En, had je nog gaatjes?
Nee
pi_61556355
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:59 schreef Mdrop het volgende:

[..]

pi_61556366
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:59 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Hebben we het kleine neefje van Geert Wilders ook
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_61556369
quote:

[..]

Ga je nou verdomme niet meteen als de allochtoon gedragen!
0 topics op naam. 14.gif
  donderdag 11 september 2008 @ 18:02:23 #12
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61556383
quote:

[..]

Dwaas.
pi_61556393
eens met TS..
klachten (Y)
Tuig moet op flikkeren als ze nix nuttigs kunnen toevoegen
pi_61556405
Het waren Marokkanen!!11
  donderdag 11 september 2008 @ 18:06:03 #15
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61556456
Ik kijk misschien zo wel even op ik dit opschoon ja oder nein.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')