abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61558108
quote:
Op donderdag 11 september 2008 18:08 schreef TNA het volgende:
Als je zo redeneert zijn boetes al snel terecht. Ik erger me vooral aan het beknepen toepassen van de regeltjes, ook in dit geval. Formeel had de politie vast gelijk, maar het is wel een verschrikkelijk flauw gelijk.
Boetes horen dus eigenlijk niet terecht te zijn?
pi_61558250
quote:
Op donderdag 11 september 2008 19:18 schreef Locusta het volgende:

[..]

Boetes horen dus eigenlijk niet terecht te zijn?
Onder welke steen kom jij vandaan? Dat is, volgens de overheid, al jaren zo hoor
pi_61560403
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:50 schreef Koploperkopper het volgende:
De politie.

Gegronde klacht.
Dit !

Het hele politieapparaat is een beetje een mislukking tegenwoordig. Misschien dat ze de eisen eens van VMBO naar HAVO moeten verhogen. Kan zijn dat dat helpt, kan zijn dat het niet helpt en dat het politieagent zijn je gewoon naar de klote helpt.
Pauperz
pi_61560452
quote:
Op donderdag 11 september 2008 19:23 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Onder welke steen kom jij vandaan? Dat is, volgens de overheid, al jaren zo hoor
Verklaar je vooral nader.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_61560699
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Verklaar je vooral nader.
Zie OP/topic. Dit soort dingen zijn niet nieuw hoor. Sowieso, het hele systeem van de maximum toegestane snelheid en de handhaving ervan..
pi_61563657
quote:
Op donderdag 11 september 2008 19:23 schreef LoggedIn het volgende:
" " Laat me raden: jij hebt net een beste bekeuring gekregen?
pi_61564964
Bij 'Op de bon' worden sowieso behoorlijk trieste boetes gegeven.. Heb een aflevering gezien waarbij een gast een bekeurig kreeg omdat ie z'n gordel niet omhad, was ook terecht. Ziet daarna zoeen copper dat er ook een kentekenlampje defect is; geen waarschuwing oid maar gelijk een boete van 50E , die bestuurder kookte van woede
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')