Ja, en daarom zou 'ie maar moeten worden bekeurd voor één.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:52 schreef Ladidadida het volgende:
Het zijn gewoon 2 aparte overtredingen, lijkt me.
alleen was dat links rijden in dit geval geen overtreding, want het was niet onnodigquote:Op donderdag 11 september 2008 17:52 schreef Ladidadida het volgende:
Het zijn gewoon 2 aparte overtredingen, lijkt me.
dat lijkt mij ook.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
alleen was dat links rijden in dit geval geen overtreding, want het was niet onnodig
Die logica snap IK dan weer niet...quote:Op donderdag 11 september 2008 17:53 schreef TNA het volgende:
Ja, en daarom zou 'ie maar moeten worden bekeurd voor één.
Als je 2 overtredingen begaat, hoef je maar voor 1 bekeurd?quote:Op donderdag 11 september 2008 17:53 schreef TNA het volgende:
[..]
Ja, en daarom zou 'ie maar moeten worden bekeurd voor één.
Links rijden is niet onnodig als je 170 km/h rijdt.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als je 2 overtredingen begaat, hoef je maar voor 1 bekeurd?
Als de rechterbaan vrij is wel.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:55 schreef TNA het volgende:
[..]
Links rijden is niet onnodig als je 170 km/h rijdt.
Dan hadden ze je wel bekeurd voor slingerend rijden (roekeloos rijgedrag) als je weer naar links gaat als er een oprit aankomt.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als de rechterbaan vrij is wel.
Het kan aan mij liggen, maar ik dacht dat het de bedoeling was om zoveel mogelijk rechts te rijden?quote:Op donderdag 11 september 2008 17:53 schreef teamlead het volgende:
alleen was dat links rijden in dit geval geen overtreding, want het was niet onnodig
Het lijkt me sterk dat 'ie lang genoeg vrij is, en het lijkt me ook sterk dat je op de linkerbaan wordt ingehaald. Wel flauw als 'ie die boete kreeg omdat iemand achter hem op de linkerbaan 180 km/h reedquote:Op donderdag 11 september 2008 17:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als de rechterbaan vrij is wel.
Jij hebt het ook gezien, maak ik hier uit op?quote:Op donderdag 11 september 2008 17:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
Eén woord:quote:Op donderdag 11 september 2008 17:57 schreef DuTank het volgende:
Drie woorden:
Advocaat, rechtzaak, winnen.
Dat laatste is niet relevant, als de hele weg leeg is, is onnodig links rijden alsnog niet toegestaan.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:58 schreef TNA het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat 'ie lang genoeg vrij is, en het lijkt me ook sterk dat je op de linkerbaan wordt ingehaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |