abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61555641
Waarom werkt zo goed als elke opleiding alleen met Windows? En dan voornamelijk met IE 6? Zelfs tijdens mijn computerlessen ( ) is er geen woord over een mogelijke andere speler. Op deze manier blijft IE de grootste en kan ik me dus blijven ergeren aan dat proletensysteem.

Klacht: Mijn Macbook is nog niet binnen.

[ Bericht 32% gewijzigd door Biogarde op 11-09-2008 18:09:19 ]
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_61555697
Gebruik dan op zijn minst IE 7.
[..]
  donderdag 11 september 2008 @ 17:37:53 #3
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_61555735
Download je eigen shit?
pi_61555781
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:37 schreef Curri het volgende:
Download je eigen shit?
Dat gaat niet aangezien ik nog geen eigen account heb.
En op het standaardaccount kan ik bezig blijven, dan moet ik dat elke keer doen en daar heb ik helemaal geen tijd voor.
[..]
pi_61555798
Zet dan gewoon Windows op je Mac! Kan je patsen en normaal werken met dat ding.
pi_61555802
Gebruik vuurvos draagbaar.
Cool story, Hansel.
pi_61555856
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Gebruik vuurvos draagbaar.
Ik wacht voor vuurvox op de iPhone. Als ik dan ook nog m'n google docs kan bewerken op m'n iPhone is het helemaal geweldig.
[..]
pi_61555935
Ik krijg microsoft en linux hoor
Ik ook, bedankt!
pi_61555938
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:40 schreef ColtZ40 het volgende:
Zet dan gewoon Windows op je Mac!
Dat is lastig als die nog niet binnen is.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  donderdag 11 september 2008 @ 17:46:29 #10
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_61555950
Waarom? Omdat het verreweg het meest gebruikt wordt en je niet 95% van de klas nieuwe dingen hoeft aan te leren voordat je eens fatsoenlijk kunt beginnen...
pi_61555952
Mijn opleiding heeft zowel windows als linux computers staan.

Maar je hebt wel verschillende wachtwoorden en je moet ze dus beiden apart aanpassen, die ook nog eens los staan van de computers buiten de faculteit. En ik zit nog wel op een ict-achtige opleiding.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_61556039
Waarom dat zo is is logisch. In het bedrijfsleven werkt 90% van de bedrijven ook met Windows.

Eigenlijk werken alleen servers op linux en een paar grafische mensen en apple-fielen werken op Apple.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_61556079
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:46 schreef Hephaistos. het volgende:
Waarom? Omdat het verreweg het meest gebruikt wordt en je niet 95% van de klas nieuwe dingen hoeft aan te leren voordat je eens fatsoenlijk kunt beginnen...
Ik mag toch echt hopen dat 95% wel weet hoe hij met de standaard dingen (die ik dus krijg) om moet gaan. Ik zie liever een verdieping van de stof (waar men dus niet zo krampachtig aan windows/ie moet blijven vastklampen). In de secotr waar ik mijn opleiding doe maakt men veel gebruik van alternatieve systemen zoals linux en osx. Waarom dit niet al tijdens de studie behandelen?
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:46 schreef Gamer_V het volgende:
Mijn opleiding heeft zowel windows als linux computers staan.

Maar je hebt wel verschillende wachtwoorden en je moet ze dus beiden apart aanpassen. En ik zit nog wel op een ict-achtige opleiding.
Hoi PWer!
[..]
pi_61556147
Wat dacht je van de HU, die het printersysteem heeft omgegooid naar M$-Windows only:

Let op. Deze functionaliteit is alleen beschikbaar voor Windows machines. Later dit jaar zal het ook beschikbaar komen voor Apple's.

Ohja, om over het gedrocht SharePoint maar te zwijgen. Wat een bloatcrap is dat zeg, en de docenten zijn er ook niet allemaal even blij mee.
url
  donderdag 11 september 2008 @ 18:01:23 #15
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_61556356
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:52 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Ik mag toch echt hopen dat 95% wel weet hoe hij met de standaard dingen (die ik dus krijg) om moet gaan. Ik zie liever een verdieping van de stof (waar men dus niet zo krampachtig aan windows/ie moet blijven vastklampen). In de secotr waar ik mijn opleiding doe maakt men veel gebruik van alternatieve systemen zoals linux en osx. Waarom dit niet al tijdens de studie behandelen?
[..]

Als je les krijgt in dingen die iedereen al weet lijkt me dat je eerste probleem. Wat daar dan voor in de plaats moet komen is een tweede...
  donderdag 11 september 2008 @ 18:10:42 #16
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61556570
Troep verwijderd.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_61556640
Op mijn opleiding hebben ze alleen maar apples, wel ff wennen maar is wel goed te doen. Alleen die gekke muizen met zon bolletje bovenop schuiven voor geen meter. Volgende keer dat ik daar bezig ga neem ik mn eigen muis mee.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
  donderdag 11 september 2008 @ 18:58:55 #18
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_61557627
Zonde hè!
Ik doe nu ook informatica, ga ik met een vraag over ubuntu naar de helpdesk, sturen ze me binnen 5 seconden weg: "Hier kunnen we niets mee"... Zonde..
pi_61557898
Bij normale opleiding begrijp ik het wel trouwens, dikke kans dat je met je toekomstige baan ook pc's moet gebruiken.

Voor iets als vormgeving is apple wel logisch (al weet ik nog steeds niet waarom), en voor ICT moet het gewoon allemaal vind ik.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_61558388
Bij een fatsoenlijke IT opleiding is het OS wat op je pc of laptop staat totaal niet relevant.
٩๏̯͡๏)۶
pi_61572425
quote:
Op donderdag 11 september 2008 18:58 schreef PiRANiA het volgende:
Zonde hè!
Ik doe nu ook informatica, ga ik met een vraag over ubuntu naar de helpdesk, sturen ze me binnen 5 seconden weg: "Hier kunnen we niets mee"... Zonde..
Op wat voor een pauperschool zit jij dan? Ik zit zelf op de VU in Amsterdam, daar hebben ze geen enkele moeite met vragen over Ubuntu. Bovendien hebben we zowel Windows, Linux als OS X systemen in de computerzalen staan.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  Moderator vrijdag 12 september 2008 @ 12:01:32 #22
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_61575356
Wij hebben macs. Maar er zijn ook windows pc's met Firefox en Opera .
pi_61577391
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:36 schreef Zotheid het volgende:
Gebruik dan op zijn minst IE 7.
Dit.

Het loslaten van de NT-tak van Windows op de consumentenmarkt is al een enorme verbetering geweest van Windows zelf, maar het gedrocht dat Internet Explorer 6 heet moet zo snel mogelijk afgeschoten worden. Wat te denken van een periode van een x aantal dagen waarin er verschijnt "Uw Windows zal per xx-xx-xxxx ophouden met werken, tenzij u uw pauperbrowser eens een keer bijwerkt, luie hond". Het zal een verbetering zijn voor de gehele mensheid.

Iedere keer als ik een website maak met gewoon nette en compliant HTML en CSS, ziet het er in Firefox, Safari (en sinds kort Google Chrome) direct uit zoals het hoort, en zijn er in IE7 eventueel wat kleine ongerechtigheden die eenvoudig op te lossen zijn (bv dingen op 1 regel zetten omdat whitespace soms invloed heeft op de layout, zulks een sadness ). Maar in IE6 staat dan alles vaak compleet door elkaar zodat je weer met ranzige CSS hacks aan de slag moet.

De TU Delft is wel redelijk "platform-neutraal", de werkstations draaien Windows en Linux, en instructies voor het gebruik van hun faciliteiten worden voor Windows, Mac en Linux gegeven.
pi_61580399
quote:
Op donderdag 11 september 2008 19:10 schreef lennartb.nl het volgende:
Bij normale opleiding begrijp ik het wel trouwens, dikke kans dat je met je toekomstige baan ook pc's moet gebruiken.

Voor iets als vormgeving is apple wel logisch (al weet ik nog steeds niet waarom), en voor ICT moet het gewoon allemaal vind ik.
Nobody fuckin' knows... Volgens mij weten ze het zelf geeneens. Het is duur, dom exclusief, en werkt eigenlijk niet fijjn. Daarnaast appel.
Liever 5 in de hand, dan schijten op een natte krant.
pi_61582597
hier op de VU Faculteit exacte wetenschappen staan er systeems met windows/linux, verder kun je vrijwel overal wel laptoppen, al een aantal maccers gezien. Het is dat ik geen fan ben van mac (ook niet van windows eigenlijk)...

staat verder IE/Firefox en zo op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')