Dat gaat niet aangezien ik nog geen eigen account heb.quote:
Ik wacht voor vuurvox op de iPhone. Als ik dan ook nog m'n google docs kan bewerken op m'n iPhone is het helemaal geweldig.quote:
Dat is lastig als die nog niet binnen is.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:40 schreef ColtZ40 het volgende:
Zet dan gewoon Windows op je Mac!
Ik mag toch echt hopen dat 95% wel weet hoe hij met de standaard dingen (die ik dus krijg) om moet gaan. Ik zie liever een verdieping van de stof (waar men dus niet zo krampachtig aan windows/ie moet blijven vastklampen). In de secotr waar ik mijn opleiding doe maakt men veel gebruik van alternatieve systemen zoals linux en osx. Waarom dit niet al tijdens de studie behandelen?quote:Op donderdag 11 september 2008 17:46 schreef Hephaistos. het volgende:
Waarom? Omdat het verreweg het meest gebruikt wordt en je niet 95% van de klas nieuwe dingen hoeft aan te leren voordat je eens fatsoenlijk kunt beginnen...
Hoi PWer!quote:Op donderdag 11 september 2008 17:46 schreef Gamer_V het volgende:
Mijn opleiding heeft zowel windows als linux computers staan.![]()
Maar je hebt wel verschillende wachtwoorden en je moet ze dus beiden apart aanpassen. En ik zit nog wel op een ict-achtige opleiding.![]()
Als je les krijgt in dingen die iedereen al weet lijkt me dat je eerste probleem. Wat daar dan voor in de plaats moet komen is een tweede...quote:Op donderdag 11 september 2008 17:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik mag toch echt hopen dat 95% wel weet hoe hij met de standaard dingen (die ik dus krijg) om moet gaan. Ik zie liever een verdieping van de stof (waar men dus niet zo krampachtig aan windows/ie moet blijven vastklampen). In de secotr waar ik mijn opleiding doe maakt men veel gebruik van alternatieve systemen zoals linux en osx. Waarom dit niet al tijdens de studie behandelen?
[..]
Op wat voor een pauperschool zit jij dan? Ik zit zelf op de VU in Amsterdam, daar hebben ze geen enkele moeite met vragen over Ubuntu. Bovendien hebben we zowel Windows, Linux als OS X systemen in de computerzalen staan.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:58 schreef PiRANiA het volgende:
Zonde hè!
Ik doe nu ook informatica, ga ik met een vraag over ubuntu naar de helpdesk, sturen ze me binnen 5 seconden weg: "Hier kunnen we niets mee"... Zonde..
Dit.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:36 schreef Zotheid het volgende:
Gebruik dan op zijn minst IE 7.
Nobody fuckin' knows... Volgens mij weten ze het zelf geeneens. Het is duur, dom exclusief, en werkt eigenlijk niet fijjn. Daarnaast appel.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:10 schreef lennartb.nl het volgende:
Bij normale opleiding begrijp ik het wel trouwens, dikke kans dat je met je toekomstige baan ook pc's moet gebruiken.
Voor iets als vormgeving is apple wel logisch (al weet ik nog steeds niet waarom), en voor ICT moet het gewoon allemaal vind ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |