Gast ik moet voor school deze shit hebben. Moet ik dan alles legaal kopen voor een paar 100 euro?quote:Op donderdag 11 september 2008 15:57 schreef Khadgar het volgende:
Legale of illegale versie?
Legaal: even op Office Online support kijken.
Illegaal: Ach. Download OpenOffice maar. Stakker.
Nee, daarom OpenOffice als alternatief.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:01 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Gast ik moet voor school deze shit hebben. Moet ik dan alles legaal kopen voor een paar 100 euro?
Maar de opmaak wat die vent geeft zit alleen op office 2007quote:Op donderdag 11 september 2008 16:04 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Nee, daarom OpenOffice als alternatief.
Ben je student? Dan kun je Office onder Student License kopen, toch?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:06 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Maar de opmaak wat die vent geeft zit alleen op office 2007
Dat wilde ik ook zeggen.. Office 2k7 voor paar tientjesquote:Op donderdag 11 september 2008 16:08 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ben je student? Dan kun je Office onder Student License kopen, toch?
Ja ik ben student maar ik moet wel visio en al de andere dingen hebben. Hoeveel kost dat dan nog?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:08 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ben je student? Dan kun je Office onder Student License kopen, toch?
Daar hebben ze vast bij je opleiding wel oplossingen voor. Welke opleiding doe je, en waar?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:12 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja ik ben student maar ik moet wel visio en al de andere dingen hebben. Hoeveel kost dat dan nog?
Ik ben bezig met een ICT-opleiding in Roermond. Deze opleiding volg ik bij de Gildeopleidingen locatie bredeweg (Roermond). De leraar zei dat er nog geen oplossing was voor de office software maar ik moet wel huiswerk maken volgens een opmaak code. Deze opmaak kan alleen in words gemaakt worden. Het is allemaal krom daar en ik vind het ook een beetje klote. Want ik heb nog geen studiefinanciering en kan dus lastig even 500 euro over de toonbank gooien. Bij surfspot heb ik gekeken maar mijn onderwijs instelling staat er niet bijquote:Op donderdag 11 september 2008 16:20 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Daar hebben ze vast bij je opleiding wel oplossingen voor. Welke opleiding doe je, en waar?
Het zijn dus specifieke opmaakstijlen zoals de automatische inhoud etc. Als ik de andere leerlingen geloof dan kun je beter doen wat hij vraagt anders krijg je al negatieve opmerkingen zoals onvoldoendes etc.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:35 schreef mcDavid het volgende:
Erg matig dat ze er niet bij staan bij surfspot.
Maar dr zijn ook andere manieren om aan office te komen
Al eens de boel opnieuw geinstalleerd ofzo?
Oh btw, je zult versteld staan wat je allemaal met openoffice.org kunt. Zolang het geen office2007 specifieke opmaakstijlen zijn die die gast gebruikt, zou het prima met openoffice.org moeten kunnen.
Ik ga morgen maar eens langs de service desk van onze school. Misschien kunnen zij mij dan helpen. Ik vind het tenminste vreemd dat je op een ICT opleiding komt en dat je zoveel zelf moet dokken voor de software. Terwijl er geen afspraken over dat gene in de onderwijs overeenkomst staat.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:37 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik zou gaan klagen bij je opleiding. Ze moeten dan in elk geval pc's aanbieden waarop het geinstalleerd staat. Maar er zijn prima gratis alternatieven. Open office schijnt al prima docx te kunnen openen. Tenminste, ik heb het al een aantal keer met succes gedaan.
Uh... dan "vraag" je daarom? Het concept initiatief nemen ken je niet, of wel?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:46 schreef Teunebeun het volgende:
http://msdn60.e-academy.c(...).aspx?campus=go_aict
Volgens deze link heeft de school een aantal licenties gekocht. Wat nu het probleem is, is dat ik moet inloggen en ik geen account heb gekregen van de school. Lekker handig![]()
Als je gelezen had zou ik morgen toch langs de service desk gaan van de school. Maar waarom niet gewoon direct een brief geven. Dat bespaart mij heel veel moeite. Nu moet ik alles morgen maken. Lekker handigquote:Op donderdag 11 september 2008 16:48 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Uh... dan "vraag" je daarom? Het concept initiatief nemen ken je niet, of wel?
Een paar jaar? Ik ben pas 16 jaar en volg deze opleiding maar net 2 weken. Deze illegale variant heb ik pas een dag of 2 want de docent wist nog niet eens van een MSDN license af. Ja het is mijn eigen probleem want ik ben blijkbaar op een foute school beland.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:02 schreef Intrepidity het volgende:
Waarschijnlijk gebruik je al een paar jaar de illegale variant terwijl je al een paar jaar geleden naar de service desk had gekund om een MSNDAA-account te bemachtigen, dat was m'n punt.. nu ineens werkt ie niet meer, en tsja, das dan mooi je eigen fout/probleem
Oei, jammer, dat verwijdert alleen de verwijzingen naar de bestanden, office staat dan nog steeds op je systeem..quote:Op donderdag 11 september 2008 19:00 schreef MichielPH het volgende:
"Format C:"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |