abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61552399
Ik heb hier een xbox 360 die stof staat te verzamelen, eigenlijk gekocht met het plan veel op xbox live te spelen, maar op halo 3 na eventjes veel gespeeld te hebben vond ik er verder weinig aan.

Ik heb hem nu ongeveer elf maanden, microsoft heeft de garantie verlengd tot 3 jaar dus er zit nog dik 2 jaar garantie op.

Hij is niet gemod, omgebouwd of wat dan ook, er is dus niet mee gekloot en hij is ook niet gebanned op xbox live.

Als je wilt krijg de nog de originele doos erbij, heb ook nog alle kabels boekjes e.d.

Lijstje:
Xbox 360 incl 20gb HD.
1 x Wireless controller.
1 x Wired controller.
1 x Headset.
Alle kabels(natuurlijk)

Games:
Assasins creed.
Gears of war(mist helaas het originele doosje)
Forza Motorsport 2.
Halo 3.
Dead Rising.
Splinter Cell double agent.
Viva Pinata.

Ben hier in totaal dik 600 euro voor kwijt geweest, mijn vraagprijs is 350.
Ik heb er ook behoorlijk weinig op gespeeld, alleen in het begin wat meer maar de laatste 5 maanden nauwelijks tot niet dus hij is nog in perfecte staat.

Enigste minpunt is het klepje van de 2 usb poorten die niet mooi meer dichtklapt.

Foto's:

Oops, perongeluk in de vraag gepost, valt dit nog aan te passen?
pi_61552782
Aangepast.
ijs_beer fan!
pi_61557100
Owja op de foto staat carbon, maar die had ik gekregen van een maat en die werkte niet.
pi_61572122
Schop, over de prijs valt te praten.
pi_61575154
Verkoop je ook spellen los? ¤10 incl voor Assasins Creed geboden iig.
pi_61597543
Sorry voorlopig nog geen losse verkoop.

Eventueel te ruil tegen in combinatie met retro game spul, nes, snes, dreamcast, ps2.
pi_61599432
heb nog een aantal verhuisdozen met commodore 64 spullen staan,aantal consoles,taperecordtje diskdrivers +- 40 originele spellen in doosje, programma's enz. en een atari 2600 met een aantal spellen, bij werken nog perfect

interesse?
pi_61608279
Hmm sorry, atari en commodore etc trekt me niet zo, ben meer een nintendo fan.

tvp
pi_61875477
Ik heb er inmiddels trouwens ook 2 xbox live arcade games op staan:

Puzzle quest HD en Castle crashers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')