Jeugdige prostituee.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:12 schreef Murloc het volgende:
knielmeisje ???
Zekerquote:Op donderdag 11 september 2008 15:14 schreef GasTurbine het volgende:
Ik heb betere topics gesloten zien worden.
Dat ze me een rare vond.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:15 schreef Jojoortje het volgende:
"maar heb er wel wat van gezegd."
Wat zei ze terug?
Tuurlijk tuurlijkquote:Op donderdag 11 september 2008 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat ze me een rare vond.
/care
Die tattoo.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:18 schreef GasTurbine het volgende:
Overigens, beeld wat ik op geenstijl tegenkwam;
[ afbeelding ]
OMFG.....quote:Op donderdag 11 september 2008 15:31 schreef Copycat het volgende:
En dan denk je dat het niet erger kan ...
[ afbeelding ]
ik zie het probleem niet?quote:Op donderdag 11 september 2008 15:31 schreef Copycat het volgende:
En dan denk je dat het niet erger kan ...
[ afbeelding ]
Het lijkt mij letterlijk enorm kut zitten. En het ziet er ook niet uit, imo.quote:
Inderdaad. Op de FP zie je dat ook veel. Als er in de eerste twee a drie reacties iemand op een bepaalde toon een reactie plaatst dan zal minimaal op de rest van de eerste pagina de rest als een kudde lamme schapen op dezelfde toon reageren. Op pagina twee (als de kudde dieren alweer weg zijn) komen dan pas de wat genuanceerde reacties.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:42 schreef behangplakker het volgende:
In dit topic word het mij toch wel duidelijk dat op Fok! een hoop kuddevolk rondloopt. 1 Iemand vraagt om een slotje en de rest doet totaal overbodig mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |