Jeugdige prostituee.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:12 schreef Murloc het volgende:
knielmeisje ???
Zekerquote:Op donderdag 11 september 2008 15:14 schreef GasTurbine het volgende:
Ik heb betere topics gesloten zien worden.
Dat ze me een rare vond.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:15 schreef Jojoortje het volgende:
"maar heb er wel wat van gezegd."
Wat zei ze terug?
Tuurlijk tuurlijkquote:Op donderdag 11 september 2008 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat ze me een rare vond.
/care
Die tattoo.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:18 schreef GasTurbine het volgende:
Overigens, beeld wat ik op geenstijl tegenkwam;
[ afbeelding ]
OMFG.....quote:Op donderdag 11 september 2008 15:31 schreef Copycat het volgende:
En dan denk je dat het niet erger kan ...
[ afbeelding ]
ik zie het probleem niet?quote:Op donderdag 11 september 2008 15:31 schreef Copycat het volgende:
En dan denk je dat het niet erger kan ...
[ afbeelding ]
Het lijkt mij letterlijk enorm kut zitten. En het ziet er ook niet uit, imo.quote:
Inderdaad. Op de FP zie je dat ook veel. Als er in de eerste twee a drie reacties iemand op een bepaalde toon een reactie plaatst dan zal minimaal op de rest van de eerste pagina de rest als een kudde lamme schapen op dezelfde toon reageren. Op pagina twee (als de kudde dieren alweer weg zijn) komen dan pas de wat genuanceerde reacties.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:42 schreef behangplakker het volgende:
In dit topic word het mij toch wel duidelijk dat op Fok! een hoop kuddevolk rondloopt. 1 Iemand vraagt om een slotje en de rest doet totaal overbodig mee
Ik kan jou sowieso al niet serieus nemen met een vriendin die Miranda heet, dus wat dat betreft.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:44 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Idd, so totaly maddafokking gay.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.```/l
(゚、 。 7
l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
じしl_, )ノ
De reacties die niet met de trend meegaan zijn vaak ook van veteranenkut, ben geen veteraanquote:Op donderdag 11 september 2008 15:48 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Inderdaad. Op de FP zie je dat ook veel. Als er in de eerste twee a drie reacties iemand op een bepaalde toon een reactie plaatst dan zal minimaal op de rest van de eerste pagina de rest als een kudde lamme schapen op dezelfde toon reageren. Op pagina twee (als de kudde dieren alweer weg zijn) komen dan pas de wat genuanceerde reacties.
Hm. Dan zal het aan mij liggen, maar ergens vind ik het wel wat hebben.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:43 schreef Copycat het volgende:
Het lijkt mij letterlijk enorm kut zitten. En het ziet er ook niet uit, imo.
je vind het gewoon jammer dat we je door hebbenquote:Op donderdag 11 september 2008 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kan jou sowieso al niet serieus nemen met een vriendin die Miranda heet, dus wat dat betreft.
Hipsters zijn gewoon veel geiler en sexier dan die gore reetflossers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:14 schreef BereNDD het volgende:
[..]
je vind het gewoon jammer dat we je door hebbenJa want als je niet van strings houdt ben je per definitie gay. Uhuh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Ben je gayquote:Op donderdag 11 september 2008 16:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja want als je niet van strings houdt ben je per definitie gay. Uhuh.
Open deur:quote:Op donderdag 11 september 2008 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kan jou sowieso al niet serieus nemen met een vriendin die Miranda heet, dus wat dat betreft.
Hipsters zijn gewoon veel geiler en sexier dan die gore reetflossers
eensquote:Op donderdag 11 september 2008 16:23 schreef mercurial3 het volgende:
ik vind strings zeer sexy staan
Dat kunnen mods toch ook?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:29 schreef Juup© het volgende:
Bagger verwijderd. Nu is het wachten op een FA die de OP terugzet. Foutje
Voor de smakelijke dame met mooie lange blonde haren, die vooral geen slet is bedoel jequote:Op donderdag 11 september 2008 16:22 schreef CasB het volgende:
Hipsters.Voor de vlotte dame met een kort kapsel.
Als een user zelf zijn OP edit en dus verwijderd kunnen wij die terug halen. Als een moderator een OP delete dan kan alleen een FA of A die terughalen.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kunnen mods toch ook?
(Zie Re's kruistocht tegen OPverwijderaars in R&P)
Ah okay. In mijn tijd had je al die handige features nog nietquote:Op donderdag 11 september 2008 16:40 schreef Juup© het volgende:
Als een user zelf zijn OP edit en dus verwijderd kunnen wij die terug halen. Als een moderator een OP delete dan kan alleen een FA of A die terughalen.
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay. In mijn tijd had je al die handige features nog niet.
Maak je geen zorgen. De koeien die jij weet te regelen hebben gewoon lekker degelijk oma-ondergoed aan.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:09 schreef de_boswachter het volgende:
Maar goed. Ik haat strings. Het ziet toch godverdomme niet uit om bij een meid een stuk touw uit haar gat te halen alvorens je lekker aan de rollebol kan.
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:03 schreef Scherpkoekje het volgende:
Mijn vriendin draagt alleen maar hipsters
Lolbroek, jij hebt heulemoal geen vriendin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Jij valt meer op zoiets?quote:
Bohohohohohohoh !!!quote:Op donderdag 11 september 2008 17:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. De koeien die jij weet te regelen hebben gewoon lekker degelijk oma-ondergoed aan.
Eg wel, humorpantalonquote:Op donderdag 11 september 2008 17:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lolbroek, jij hebt heulemoal geen vriendin.
quote:Op donderdag 11 september 2008 15:09 schreef de_boswachter het volgende:
Bweugh. Toennet zag ik wee zo'n vies knielmeisje door de stad lopen met de string een halve meter boven de broekrand getrokken![]()
![]()
Gadverdamme dat stuk glasvezel tussen die bilnaad moet daar dan toch wel
Klacht:
Strings![]()
![]()
![]()
Hipsters![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Topics sluiten die in jou ogen nergens over gaan en dan zelf zo één openen. EPIC FAILquote:Op donderdag 11 september 2008 15:09 schreef de_boswachter het volgende:
Bweugh. Toennet zag ik wee zo'n vies knielmeisje door de stad lopen met de string een halve meter boven de broekrand getrokken![]()
![]()
Gadverdamme dat stuk glasvezel tussen die bilnaad moet daar dan toch wel zo hard doorheen getrokken zijn dat dat hele ding bruin is. Ieeeeuwl
![]()
Maar goed. Ik haat strings. Het ziet toch godverdomme niet uit om bij een meid een stuk touw uit haar gat te halen alvorens je lekker aan de rollebol kan. Goor. Ik heb er ook nog nooit aan durven te ruiken, maar heb er wel wat van gezegd.
Wat bezielt je trouwens als meid zijnde om zoiets aan te doen ? Dat moet toch wel knellen lijkt me. Zelfde als mannen zich een elastieken onderbroek aan zouden doen. OMFG. Ik moet er niet aan denken![]()
Waarom doen wijven zich niet gewoon standaard van die hipsters aan. Dat is pas lekker !
Klacht:
Strings![]()
![]()
![]()
Hipsters![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:41 schreef DroogDok het volgende:
De OP was juist de grootste bagger
Zou ik ook zeggen.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat ze me een rare vond.
/care
stelt...quote:Op donderdag 11 september 2008 19:34 schreef RickoKun het volgende:
Boswachter gast, heb je een klap op je kop gekregen!? Je valt je broeders teleur!
Zeg ben jij niet die hayden-poster?quote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
Zeg ben jij niet die hayden-poster?
Ik zie liever geen van beide.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:36 schreef GasTurbine het volgende:
Ik zie liever een string boven een broek uitsteken wanneer een dame op een stoel zit dan een bilspleet.
Bjorn Borg is voor kinderen in groep 8.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:22 schreef ruud_fr het volgende:
Bjorn Borg ondergoed voor dames vind ik dan weer niks
[..]
Neequote:Op donderdag 11 september 2008 19:34 schreef RickoKun het volgende:
Boswachter gast, heb je een klap op je kop gekregen!? Je valt je broeders teleur!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |