Hallo

daar ben ik weer, ik was de afgelopen vier dagen in Duitsland op een cultureel festival met man (die daar moest werken) en kinders. En de Yamo, en een lange doek, en een korte doek, en een ringsling.
Maar een andere draagouder gezien, met een BabyBjorn. Ik had toch meer doeken verwacht!
Het meest gebruikt zijn de Yamo en de ringsling. Yamo om baby Maja de hele dag in rond te sjouwen, ringsling om korte stukjes te lopen met beide dames.
Omdat Maja de hele dag gedragen werd ging ze wel erg veel slapen... Ik wilde haar wat alerter krijgen en heb dat opgelost door de lange doek in te zetten. Veel van het festival speelde zich af in een tot theater omgebouwde kerk met koude stenen vloer, maar met de lange doek als matje kon Maja zo af en toe toch even liggen loungen en rollen.
Bij Maja werkte de slaapflap van de Yamo wel, haar hoofdje werd goed gefixeerd. Nou is zij kleiner dan Ethan en ze zat op m'n buik, dat scheelt misschien.
Overigens vond men de kindjes in de doek en drager heel erg süss, en liet men zich door de natuurlijke barriere van stof en slaap niet weerhouden om de kindjes eens lekker stevig over de wangetjes te aaien
er is echt een cultuurverschil, Lucie kreeg ook allerlei snoepgoed toegestopt zonder dat ons iets gevraagd werd...
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')