quote:
Voor mij is hetmakkelijk dat we dan ongeveer op hetzelfde niveau zitten;(quote:Op maandag 15 september 2008 22:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan lopen ze de hele dag met een snottebel, daar word je vrolijk van..
Senks, mcD & J.
Sorry, zal niet meer gebeuren.quote:
Ach, we zaten in een fase...quote:Op maandag 15 september 2008 22:48 schreef Dubbeldrank het volgende:
Weinig blauwen hier, dat is wel eens anders geweest.
De de-blauwificatie van BeF is begonnen, zo hoorde ik op FOK!radio zonet.quote:Op maandag 15 september 2008 @ 22:48 schreef Dubbeldrank het volgende:
Weinig blauwen hier, dat is wel eens anders geweest.
Ik ben graag anders, ik heb geen iPhone, geen hippe jeans van 300 euro en ook geen scooter.quote:Op maandag 15 september 2008 22:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Sommige mensen blijven daar gewoon in hangen, die zijn niet raar, ze zijn gewoon anders
Dat geeft ook niet lieverdquote:Op maandag 15 september 2008 22:53 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik ben graag anders, ik heb geen iPhone, geen hippe jeans van 300 euro en ook geen scooter.
Al even geleden hoor *wijst naar kleurtje.quote:Op maandag 15 september 2008 22:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
De de-blauwificatie van BeF is begonnen, zo hoorde ik op FOK!radio zonet.
Jaja, je bent heel speciaal.quote:Op maandag 15 september 2008 22:53 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik ben graag anders, ik heb geen iPhone, geen hippe jeans van 300 euro en ook geen scooter.
Wel makkelijk met krasloten. Alleen even erlangs halen en hij's open.quote:Op maandag 15 september 2008 22:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En dan je afzetten tegen de maatschappij door een gothic in huis te nemen
Ze zit nog in het folie idd, al heb ik wel wat gaatjes er in gemaakt aangezien ze wat blauw werd enzo.quote:
En je kan ze makkelijk zwart makenquote:Op maandag 15 september 2008 22:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wel makkelijk met krasloten. Alleen even erlangs halen en hij's open.
Dat gothic heb ik er bijna uit geslagen, ik hoop dat ze wat opgeknapt is voor de FOK! meeting.quote:Op maandag 15 september 2008 22:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En dan je afzetten tegen de maatschappij door een gothic in huis te nemen
En je kan ze niet op hun ziel trappen, die hebben ze niet (meer)quote:Op maandag 15 september 2008 23:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En je kan ze makkelijk zwart maken
Dat werd tijd ook, ik voelde me zo alleen.quote:Op maandag 15 september 2008 23:00 schreef Misstique het volgende:
Even het blauwniveau weer opschroeven.
Awwww.quote:Op maandag 15 september 2008 23:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat werd tijd ook, ik voelde me zo alleen.
Alleen, koud, kil.. zwart..quote:Op maandag 15 september 2008 23:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat werd tijd ook, ik voelde me zo alleen.
Belnicht.quote:
Neehee, als hij het nummer geeft gaan we hun de hele tijd bellen.quote:Op maandag 15 september 2008 23:07 schreef Janetje het volgende:
En je laat me met rust, ja!
Zit je bij UPC of Lotto ?quote:
Jij valt neit in de doelgroepquote:Op maandag 15 september 2008 23:07 schreef Janetje het volgende:
En je laat me met rust, ja!
Heb ik even mazzel.quote:
Durf je nietquote:Op maandag 15 september 2008 23:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neehee, als hij het nummer geeft gaan we hun de hele tijd bellen.
Ja, hoi, is dit Martijn?quote:Op maandag 15 september 2008 23:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neehee, als hij het nummer geeft gaan we hun de hele tijd bellen.
Kruisverhoor ?quote:Op maandag 15 september 2008 23:11 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Daar kom je maar op één manier achter!
Bleeehhhhhhhhquote:Op maandag 15 september 2008 23:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nee lief, warmte, liefde en roze! Leer dat nou eens!
Ze laten buitenlanders ook onder een andere naam bellen omdat Mohammed mensen afschriktquote:Op maandag 15 september 2008 23:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja, hoi, is dit Martijn?
Nee? *tuuttuuttuuut
*redial
Call his bluff. Please.quote:
With black light out of your end.quote:
Nee natuurlijk niet.quote:Op maandag 15 september 2008 23:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gaan we dan over koetjes en kalfies praten
Kinderachtig om mistiek weer buiten te sluitenquote:Op maandag 15 september 2008 23:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.![]()
We gaan het over wijven, tieten en bier hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |