Kwalijk? Waarom? Is Fok! van belang voor het werk van TS? Zo niet, blokkeren.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:01 schreef Strani het volgende:
Ze hebben dus je history gecheckt, of misschien kunnen ze op de server precies zien waar je heen gaat. Kwalijke zaak.
Ik vind het kwalijk ja. In mijn optiek moet een bedrijf eerst naar de productiviteit van een werknemer kijken. Als die niet hoog genoeg is kan men eerst met de werknemer bespreken wat daar aan gedaan kan worden. Desnoods kan de werknemer dan zelf aangeven dat bepaalde sites misschien geblokkeerd zouden moeten worden.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:17 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Kwalijk? Waarom? Is Fok! van belang voor het werk van TS? Zo niet, blokkeren.
quote:
Eens, productiviteit is één ding, maar waarom zou een werkgever maar gewoon moeten accepteren dat TS internetverkeer veroorzaakt wat niet relevant is voor het bedrijf? Je gebruikt de bedrijfsmiddelen, als het goed is, voor het uitvoeren van je werk. En Fok!ken staat vast niet in de functieomschrijving.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het kwalijk ja. In mijn optiek moet een bedrijf eerst naar de productiviteit van een werknemer kijken. Als die niet hoog genoeg is kan men eerst met de werknemer bespreken wat daar aan gedaan kan worden. Desnoods kan de werknemer dan zelf aangeven dat bepaalde sites misschien geblokkeerd zouden moeten worden.
Pas als de productiviteit dan nòg te laag is, kan je als bedrijf de stap nemen om in een history te gaan speuren en meer sites te blokkeren.
TS gaf aan, in zijn OP, dat hij nieuw is bij het betreffende bedrijf. Dus zijn werkgever kan nog niet weten hoe productief TS zal zijn. In weze geeft hij/zij dus direct weer dat hij geen vertrouwen heeft in z'n staf.
Elke baas werkt natuurlijk anders, en daarom heeft elk bedrijf ook een andere werksfeer.
In plaats van internetten is het wellicht ook mogelijk om eens te kijken of er op die rustige momenten iets anders nuttigs te doen is dan maar lame te gaan zitten internetten. Want dat is maar een beetje een zielige instelling. En dan het ook nog eens vreemd vinden dat je nooit eens verder kan komen dan het lullige baantje waar je ooit mee bent begonnen.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:46 schreef MarMar het volgende:
Ligt er maar net aan watvoor baan...
Als je telefoniste bent en soms een uur 100 telefoontjes en soms een uur niet 1tje krijgt, is het een ander verhaal als je dan tussendoor ff gaat internetten om de tijd te doden, since je niet bij de telefooncentrale weg mag.
BIJbaantje zegt TS... ik neem aan dat een bijbaantje wat anders is dan iets waar je je carriëre van maaktquote:Op donderdag 11 september 2008 13:54 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
In plaats van internetten is het wellicht ook mogelijk om eens te kijken of er op die rustige momenten iets anders nuttigs te doen is dan maar lame te gaan zitten internetten. Want dat is maar een beetje een zielige instelling. En dan het ook nog eens vreemd vinden dat je nooit eens verder kan komen dan het lullige baantje waar je ooit mee bent begonnen.
Ach ja, wat maakt een CV uit, wat maakt een goede referentie uit, ach ja, wat doet je toekomst ertoe... als je maar lame uit je neus kan vreten, of niet? Werkgevers zijn geinteresseerd in mensen die bijbaantjes naast hun studie hebben gehad. Dat zegt iets over de mate waarin een persoon in staat is zaken te plannen.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:58 schreef MarMar het volgende:
[..]
BIJbaantje zegt TS... ik neem aan dat een bijbaantje wat anders is dan iets waar je je carriëre van maakt
en KIJKEN of je wat nuttigs kan doen als je niet van je plek mag is niet altijd even makkelijk
btw.. ik deed dat toen ik nog een jong meisje was en nog geen ECHTE baan had
*gaap*quote:Op donderdag 11 september 2008 14:04 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ach ja, wat maakt een CV uit, wat maakt een goede referentie uit, ach ja, wat doet je toekomst ertoe... als je maar lame uit je neus kan vreten, of niet? Werkgevers zijn geinteresseerd in mensen die bijbaantjes naast hun studie hebben gehad. Dat zegt iets over de mate waarin een persoon in staat is zaken te plannen.
Typ je al blind op de kassa?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:22 schreef MarMar het volgende:
[..]
*gaap*
haal die bezemsteel es uit je poeperd
Ik heb de baan die ik wil, wat zeur je nou!
Nu wordt ik geloof ik geacht om er tegen in verweer te gaan en te roepen watvoor beroep ik heb he?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:28 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Typ je al blind op de kassa?
En toch hap je...quote:Op donderdag 11 september 2008 14:32 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nu wordt ik geloof ik geacht om er tegen in verweer te gaan en te roepen watvoor beroep ik heb he?![]()
* MarMar doesnt even bother!
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Als dat happen was dan ben jij een paars konijn met lederhosen.
Shit, kennen wij elkaar???quote:Op donderdag 11 september 2008 14:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Als dat happen was dan ben jij een paars konijn met lederhosen.
Eng hor ...quote:Op donderdag 11 september 2008 13:54 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
In plaats van internetten is het wellicht ook mogelijk om eens te kijken of er op die rustige momenten iets anders nuttigs te doen is dan maar lame te gaan zitten internetten. Want dat is maar een beetje een zielige instelling. En dan het ook nog eens vreemd vinden dat je nooit eens verder kan komen dan het lullige baantje waar je ooit mee bent begonnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |