abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61548301
Sinds kort heb ik een nieuwe bijbaan.
Omdat ik wist dat sommige sites geblokkeerd zijn, checkte ik één van de eerste keren dat ik daar was of ik Fok! forum kon openen - en geen probleem.
Nu had ik gisteren tijd en zin om te fokken: Toegang geweigerd! wtf...!
Allerlei andere waardeloze forumsites zijn wel te openen
Uitgesproken...
pi_61548348
Proxy.
Fuck today, it's tomorrow.
pi_61548349
Ik zou ontslag nemen..
  donderdag 11 september 2008 @ 13:01:28 #4
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_61548461
Ze hebben dus je history gecheckt, of misschien kunnen ze op de server precies zien waar je heen gaat. Kwalijke zaak.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_61548528
TS wordt terecht gepwned
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_61548741
Boeiend, je bent toch op je werk om te werken.
pi_61548825
quote:
Op donderdag 11 september 2008 13:01 schreef Strani het volgende:
Ze hebben dus je history gecheckt, of misschien kunnen ze op de server precies zien waar je heen gaat. Kwalijke zaak.
Kwalijk? Waarom? Is Fok! van belang voor het werk van TS? Zo niet, blokkeren.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  donderdag 11 september 2008 @ 13:23:48 #8
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_61548952
quote:
Op donderdag 11 september 2008 13:17 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Kwalijk? Waarom? Is Fok! van belang voor het werk van TS? Zo niet, blokkeren.
Ik vind het kwalijk ja. In mijn optiek moet een bedrijf eerst naar de productiviteit van een werknemer kijken. Als die niet hoog genoeg is kan men eerst met de werknemer bespreken wat daar aan gedaan kan worden. Desnoods kan de werknemer dan zelf aangeven dat bepaalde sites misschien geblokkeerd zouden moeten worden.

Pas als de productiviteit dan nòg te laag is, kan je als bedrijf de stap nemen om in een history te gaan speuren en meer sites te blokkeren.

TS gaf aan, in zijn OP, dat hij nieuw is bij het betreffende bedrijf. Dus zijn werkgever kan nog niet weten hoe productief TS zal zijn. In weze geeft hij/zij dus direct weer dat hij geen vertrouwen heeft in z'n staf.

Elke baas werkt natuurlijk anders, en daarom heeft elk bedrijf ook een andere werksfeer.
  donderdag 11 september 2008 @ 13:27:31 #9
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61549034
quote:
Op donderdag 11 september 2008 13:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
TS wordt terecht gepwned
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_61549301
quote:
Op donderdag 11 september 2008 13:23 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik vind het kwalijk ja. In mijn optiek moet een bedrijf eerst naar de productiviteit van een werknemer kijken. Als die niet hoog genoeg is kan men eerst met de werknemer bespreken wat daar aan gedaan kan worden. Desnoods kan de werknemer dan zelf aangeven dat bepaalde sites misschien geblokkeerd zouden moeten worden.

Pas als de productiviteit dan nòg te laag is, kan je als bedrijf de stap nemen om in een history te gaan speuren en meer sites te blokkeren.

TS gaf aan, in zijn OP, dat hij nieuw is bij het betreffende bedrijf. Dus zijn werkgever kan nog niet weten hoe productief TS zal zijn. In weze geeft hij/zij dus direct weer dat hij geen vertrouwen heeft in z'n staf.

Elke baas werkt natuurlijk anders, en daarom heeft elk bedrijf ook een andere werksfeer.
Eens, productiviteit is één ding, maar waarom zou een werkgever maar gewoon moeten accepteren dat TS internetverkeer veroorzaakt wat niet relevant is voor het bedrijf? Je gebruikt de bedrijfsmiddelen, als het goed is, voor het uitvoeren van je werk. En Fok!ken staat vast niet in de functieomschrijving.
pi_61549403
Ligt er maar net aan watvoor baan...

Als je telefoniste bent en soms een uur 100 telefoontjes en soms een uur niet 1tje krijgt, is het een ander verhaal als je dan tussendoor ff gaat internetten om de tijd te doden, since je niet bij de telefooncentrale weg mag.
pi_61549557
quote:
Op donderdag 11 september 2008 13:46 schreef MarMar het volgende:
Ligt er maar net aan watvoor baan...

Als je telefoniste bent en soms een uur 100 telefoontjes en soms een uur niet 1tje krijgt, is het een ander verhaal als je dan tussendoor ff gaat internetten om de tijd te doden, since je niet bij de telefooncentrale weg mag.
In plaats van internetten is het wellicht ook mogelijk om eens te kijken of er op die rustige momenten iets anders nuttigs te doen is dan maar lame te gaan zitten internetten. Want dat is maar een beetje een zielige instelling. En dan het ook nog eens vreemd vinden dat je nooit eens verder kan komen dan het lullige baantje waar je ooit mee bent begonnen.
pi_61549643
quote:
Op donderdag 11 september 2008 13:54 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

In plaats van internetten is het wellicht ook mogelijk om eens te kijken of er op die rustige momenten iets anders nuttigs te doen is dan maar lame te gaan zitten internetten. Want dat is maar een beetje een zielige instelling. En dan het ook nog eens vreemd vinden dat je nooit eens verder kan komen dan het lullige baantje waar je ooit mee bent begonnen.
BIJbaantje zegt TS... ik neem aan dat een bijbaantje wat anders is dan iets waar je je carriëre van maakt

en KIJKEN of je wat nuttigs kan doen als je niet van je plek mag is niet altijd even makkelijk

btw.. ik deed dat toen ik nog een jong meisje was en nog geen ECHTE baan had
pi_61549793
quote:
Op donderdag 11 september 2008 13:58 schreef MarMar het volgende:

[..]

BIJbaantje zegt TS... ik neem aan dat een bijbaantje wat anders is dan iets waar je je carriëre van maakt

en KIJKEN of je wat nuttigs kan doen als je niet van je plek mag is niet altijd even makkelijk

btw.. ik deed dat toen ik nog een jong meisje was en nog geen ECHTE baan had
Ach ja, wat maakt een CV uit, wat maakt een goede referentie uit, ach ja, wat doet je toekomst ertoe... als je maar lame uit je neus kan vreten, of niet? Werkgevers zijn geinteresseerd in mensen die bijbaantjes naast hun studie hebben gehad. Dat zegt iets over de mate waarin een persoon in staat is zaken te plannen.
pi_61550266
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:04 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Ach ja, wat maakt een CV uit, wat maakt een goede referentie uit, ach ja, wat doet je toekomst ertoe... als je maar lame uit je neus kan vreten, of niet? Werkgevers zijn geinteresseerd in mensen die bijbaantjes naast hun studie hebben gehad. Dat zegt iets over de mate waarin een persoon in staat is zaken te plannen.
*gaap*

haal die bezemsteel es uit je poeperd

Ik heb de baan die ik wil, wat zeur je nou!
pi_61550426
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:22 schreef MarMar het volgende:

[..]

*gaap*

haal die bezemsteel es uit je poeperd

Ik heb de baan die ik wil, wat zeur je nou!
Typ je al blind op de kassa?
pi_61550511
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:28 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Typ je al blind op de kassa?
Nu wordt ik geloof ik geacht om er tegen in verweer te gaan en te roepen watvoor beroep ik heb he?

* MarMar doesnt even bother!
pi_61550539
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:32 schreef MarMar het volgende:

[..]

Nu wordt ik geloof ik geacht om er tegen in verweer te gaan en te roepen watvoor beroep ik heb he?

* MarMar doesnt even bother!
En toch hap je...
pi_61550583
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:33 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

En toch hap je...
ach ja, anders bloedt dit topic ook maar dood
  donderdag 11 september 2008 @ 14:50:28 #20
188728 Lyzio
why do we fall
pi_61551041
In je pauze kun je toch wel even FOK!ken lijkt me? Onnodig om onder werktijd te internetten, dat dan weer wel. Even met je baas over hebben. Je weet wel, met je muil. Communiceren helpt soms.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  donderdag 11 september 2008 @ 14:51:11 #21
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_61551072
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:33 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

En toch hap je...
Als dat happen was dan ben jij een paars konijn met lederhosen.
pi_61551100
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:51 schreef Strani het volgende:

[..]

* MarMar moest lachen
pi_61551704
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:51 schreef Strani het volgende:

[..]

Shit, kennen wij elkaar???
pi_61552736
Wellicht een IP ban door 1 van je collega's?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_61560304
quote:
Op donderdag 11 september 2008 13:54 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Eng hor ...
Uitgesproken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')