Ja, ze bestaan echt. Of vrouwen die filerijden met een gangetje van 10, 15, en ondertussen hun makeup aan het doen zijn, wat in hun handtasje aan het zoeken zijn, nog even friemelen met het kindje op de achterbank en sporadisch een blik naar voren werpen. Als je voor ze rijdt verwacht je elk moment een zetje in je rug, en als je achter ze rijdt zie je ze op de meest onlogische momenten gas bijgeven of remmen...quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:53 schreef rival het volgende:
ik d8 trouwens dat dat make up gedoe een fabeltje was.. ik bedoel.. HAD het zelf nooit gezien...
tot gisteren op de ring A10... oprit diemen... dan kom je op de A10.. maar gaat ook de A10 splitsen naar de A1.. dus invoegen en uitvoegen tegelijk.. zit er voor me eem jongedame in een clio.. en die is serieus bezig met haar make up, ten tijde van dat in en uitvoegen!
ik ging slecht
Dat is niet waar. Ik ken er 2 die heel goed kunnen rijden. Zelfs inparkeren (met name file inparkeren) gaat ze makkelijk af. Daarbij, sommigen kunnen wel rijden, maar doen het niet omdat ze bezig zijn met andere dingen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:55 schreef karr-1 het volgende:
Vrouwen kunnen per definitie niet rijden....
Helemaal niet, zo zijn er veel.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:53 schreef rival het volgende:
ik d8 trouwens dat dat make up gedoe een fabeltje was.. ik bedoel.. HAD het zelf nooit gezien...
tot gisteren op de ring A10... oprit diemen... dan kom je op de A10.. maar gaat ook de A10 splitsen naar de A1.. dus invoegen en uitvoegen tegelijk.. zit er voor me eem jongedame in een clio.. en die is serieus bezig met haar make up, ten tijde van dat in en uitvoegen!
ik ging slecht
Kwestie van verkeersinzicht van de overige weggebruikers!quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:16 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Helemaal niet, zo zijn er veel.
Een vriendin van me houdt er haar ook mee bezig tijdens het autorijden, laat dan gewoon haar stuur los om makkelijker al die prutsen vast te kunnen houden, en rijdt terwijl ze haar stuur niet eens vast heeft aan veel te hoge snelheden over verkeersdrempels & kruispunten heen. En nog nooit een ongeluk gehad (wat me ten zeerste verbaast)
Iddquote:Op donderdag 11 september 2008 21:52 schreef The_Terminator het volgende:
Vrouwen achter het stuurZe snappen nog steeds niet dat de spiegels bedoeld zijn om een goed overzicht te krijgen, en niet om de plamuur mee recht te zetten.
wacht maar tot ze nog zo'n vrouw tegenkomtquote:Op zaterdag 13 september 2008 09:34 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Kwestie van verkeersinzicht van de overige weggebruikers!
Ik heb al op de A12 mannen zien scheren die 120 Km/h reden zonder hun handen aan het stuur.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:53 schreef rival het volgende:
ik ging slecht
degelijke auto moet je je stuur niet vasthouden, ook als er gaten in het wegdek zitten. Ik eet ook wel een broodje tijdens het rijden, die auto gaat toch rechtdoor (en ik woon in BE, dus per definitie zit het wegdek vol gaten). Zelfs bij een noodstop wijkt die auto niet af van zijn rechte lijn.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:03 schreef Quint24 het volgende:
[..]
Ik heb al op de A12 mannen zien scheren die 120 Km/h reden zonder hun handen aan het stuur.
Terwijl toen in die tijd de A12 vol met gaten in het wegdek .
Ja dat doet m'n vader ook wel vaker in de auto. En dan met z'n knie sturenquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:03 schreef Quint24 het volgende:
[..]
Ik heb al op de A12 mannen zien scheren die 120 Km/h reden zonder hun handen aan het stuur.
Terwijl toen in die tijd de A12 vol met gaten in het wegdek .
er zijn ook mannen die niet kunnen rijden. maargoed.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:14 schreef piekartz87 het volgende:
echt,, elke dag als ik door de stad naar school rijd moet ik in de ankers voor van die tutjes die niet kunnen rijden.
vandaag ook, bij het afrijden van een rotonde staat er een fietser te wachten, die heeft GEEN voorrang daar maar mevrouw besluit of het laatste moment om vol op de rem te gaan staan voor die fietser.
Ik hield voldoende afstand maar nog moest ik vol op de rem gaan staan.
Ik ken ook vrouwen die goed kunnen rijden, diegene die niet kunnen rijden zijn vaak van die tutjes.
subklacht: mensen die hun rem gebruiken op een rechte lege weg zonder reden.
subklacht 2: mensen die afremmen bij borden die je snelheid aangeven. dan zien ze dan dat ze 2 km/u te hard rijden en gaan ze op de rem staan.
(zo... nu is mijn frustratie van het verkeer voor vandaag er wel uit)
cool, way to go for herquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:42 schreef fathank het volgende:
Vrouwen moeten verboden worden. Laatst nog aangereden door zo'n domme hoer in een fucking Fiat Panda
Als ze dr no-claimkorting kwijt wil raken wel jaquote:
way to go for you allrightquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:47 schreef fathank het volgende:
En bovendien was het wel chill opzich. Nieuwe achterbumper gekregen dankzij haar verzekering, en lekker 3 dagen thuis gezeten, beetje chillen ipv werken.
Ik heb zo'n voorgevoel dat zoiets dan ook op 'wonderbaarlijke' wijze tot een goed einde komt, waarvan iedereen zich na afloop afvraagt hoe het kon gebeurenquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:28 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
wacht maar tot ze nog zo'n vrouw tegenkomt
Er zijn ook mannen die niet kunnen rijden uiteraard, maar die zijn veruit in de minderheid tegenover het aantal vrouwen dat niet kan rijden.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:42 schreef Leanne het volgende:
[..]
er zijn ook mannen die niet kunnen rijden. maargoed.leuk topic wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |