Dat ben ik niet met je eens. Ik haal de beste resultaten met re-ampen: eerst het droge signaal uit je amp richting de computer doen en daarna weer terugsturen naar de amps die je wilt. Je hebt er wel een re-ampbox of een DI/splitter voor nodig.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:31 schreef Kinz het volgende:
[..]
Wil wil je gaan doen? Als je toch distortion op het eindresultaat wil, kun je het het beste gewoon met distortion opnemen, dat klinkt het meest natuurlijk.
Ik heb het voor elkaar (misschien niet de juiste manier maar het werkt).quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:07 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Check het eerst even met de disk op andere speakers. Wat ook kan is dat bij het branden een limiter aanstaat en je mix misschien te 'heet'was toen ie gebounced werd. De limiter van het brandprogramma chopt dan alle pieken eraf zonder gain erbij te geven waardoor het minder hard kan klinken....
Wel vet hoor, zo'n SSL (Duality?)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:29 schreef guitarist het volgende:
Zie post icon!We zitten nu in de studio met de band. Ik wou dat ik zo'n tafel kon betalen!
Helaas het spijt me, ik hou dan 30HE leeg over....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:32 schreef The_Dean het volgende:
Iemand hier interesse in een grote 19" kast?
Binnenhoogte is 1 meter 60, dus dat maakt hem 36HE, als het goed is. Anders zet ik hem op Markplaats, maar lieve Fok!kertjes hebben voorrang.
Is rijdbaar, zitten wieletjes onder. Voor jullie 100 euro.
[ afbeelding ]
Op de groei kopenquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:02 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Helaas het spijt me, ik hou dan 30HE leeg over....
Ik had vroeger 6 HE aan Behringer comps gewoon voor de lichtjesquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:13 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eer ik 30 HE kan vullen ook wel mooie tweedehandse SSL kan betalen...
Wat voor preamps gebruik je momenteel?quote:Op donderdag 23 juli 2009 03:29 schreef fyah het volgende:
En die goede high end preamps geven erg veel verschil in een mix. Je hoort ze niet echt 'droog' met elkaar te vergelijken plus het is inderdaad moeilijk te horen als je weinig ervaring zou hebben met vocals opnemen
Ik ben geen kenner, maar misschien dat de "Rode Videomic" op je camera past?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:53 schreef Susteren het volgende:
Welke microfoon kan ik het beste kopen?
http://www.twenga.nl/prijs-ECM-HGZ1-SONY-Microfoon-122135-0
of
http://www.beslist.nl/com(...)1_%29_Microfoon.html ?
Ik wil hem gaan gebruiken in een studio: het liefste had ik dus heel mooi geluid, zonder dat je de omgeving hoort. Of zijn er nog andere microfoons die op een HDR-SR10E passen?
Alvast bedankt!
wat is de gemiddelde prijs? Kan het niet goed vindenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:10 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner, maar misschien dat de "Rode Videomic" op je camera past?
http://www.i4muzique.nl/video-microfoons-c-52_57.htmlquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:16 schreef Susteren het volgende:
[..]
wat is de gemiddelde prijs? Kan het niet goed vinden
¤150,-quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:32 schreef --H-I-M-- het volgende:
Tja, dan kun je dus ook geen mic op je camera hangen he! Waarom wil je trouwens audio met je cam opnemen? Als je geen video opneemt en alleen audio zijn er veel makkelijker opties....
Wat is je budget als ik vragen mag?
hoezo? En hoe kan ik het goedkoop opnemen met een ander apparaat?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:04 schreef --H-I-M-- het volgende:
Er staat over dat ding niks op internet en of het geluid mooi is is natuurlijk subjectief. Afgaande op de technische gegevens (waar bijna niks instaat) zie ik dat het een richtmic is en geluid aan de zij en achterkanten wat weggedrukt wordt dus hij is heel directioneel.
Voor het geld zul je een prima mic krijgen, maar studiokwaliteit zal het niet zijn. Zeker niet omdat de camera niet in staat is om geluid goed te verwerken.
Hopelijk heb je er wat aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |