Misschien extern (M-box Edirol etc.)quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:37 schreef Houniet het volgende:
En je geluidskaart dan?
Welke Tyros heb je?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:36 schreef Braddie het volgende:
Waarschijnlijk zaterdag een leuk nieuw computertje thuis!.
een Q8200 Quadcore
Heb er een externe hd bij gekocht van 1 TB en er zit een interne in van ook 1 TB,
4 gigabyte ram op 1033mhz
Vista home premium
Draait op 2,33ghz
Heb de videokaart ook extern(Gforce 9550GT silent of zo)
was in totaal 777,84
Beetje leuk om op te Reasonen? Cubasen? en met Cool Edit aan de gang?
Denk het wel toch:P
Ook voor de Tyros is het leuk uiteraard, Deze kan nu snel verbonden worden!
aanraderquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:04 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
** Zelf overweeg ik een mac (G # afhankelijk van mijn budget) aan te schaffen als DAW gewoon omdat deze ontworpen zijn voor dat soort werk en dus veel stabieler draaien.
Wat me overtuigd heeft is mijn laptop, een powerbook G4 die is gewoon beter in staat om met pro tools om te gaan dan mijn desktop pc met veel betere specificaties.
Het kan aan IE 8 lees ip op diverse fora.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:31 schreef allsystemshalt het volgende:![]()
Pro Tools LE 8 werkt niet mee.
Als ik Pro Tools wil starten hangt m'n PC als digiREWIRE.DMB geladen moet worden dan ineens een blue screen of Death![]()
Als ik zoek op het internet is er info over wat te doen als dit met een MAC gebeurd maar niet met een PC.
Wie weet wat ik nu moet doen om dit op te lossen?
* ps ik ben nu een update van pro tools aan het downloaden maar die heeft als het goed is geen invloed op dit probleem, het lijkt aan Melodyne te liggen maar waarom en hoe weet ik niet ?
Ik heb de Tyros 1quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:04 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Welke Tyros heb je?
Volgens mij zijn je pc specs ruim voldoende voor Reason Cubase en Cool Edit *
* Al ligt het natuurlijk wel aan het aantal sporen icm het aantal effecten en het cpu gebruik van de specifieke effecten of het voldoende is
** Zelf overweeg ik een mac (G # afhankelijk van mijn budget) aan te schaffen als DAW gewoon omdat deze ontworpen zijn voor dat soort werk en dus veel stabieler draaien.
Wat me overtuigd heeft is mijn laptop, een powerbook G4 die is gewoon beter in staat om met pro tools om te gaan dan mijn desktop pc met veel betere specificaties.
Ik denk dat met deze plus wat 3,5 naar cinch converters ik een eind op weg ben (icm de behringer)quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:54 schreef allsystemshalt het volgende:
IK zit aan b.v. zoiets te denken maar dan mis ik nog een boel opties.
http://www.thomann.de/nl/(...)tch_pro_patchbay.htm
Met name van stereo cinch naar 3,5 en terug met mogelijkheid tot verdubbelen van in en output.
Deze moet je sowieso nooit pakken. Dat is een headphone mixer en absoluut niet geschikt om signalen te schakelen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:37 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik denk dat met deze plus wat 3,5 naar cinch converters ik een eind op weg ben (icm de behringer)
http://www.thomann.de/nl/rolls_ra_62c.htm
Maar dat wordt wel een kostbare grap
Hoi,quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:40 schreef --H-I-M-- het volgende:
O ik zie nu pas dat je een m-box hebt. Dan kan ik me voorstellen dat je bij PT wilt blijven. Een 002 ofzo doet hetzelfde maar die zijn we'll weer een stukje duurder...
Alles staat nu hierquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:57 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ur welcome!
Zo, dat is inderdaad een goed prijs. Heb mijn neutrik een jaar of 3 geleden voor 90 euro gekochtBen benieuwd hoe het afloopt!
Onbegrijpelijk inderdaad. is ooit een actie van een rare mod geweest ofzo :Squote:Op woensdag 11 november 2009 22:24 schreef Cynic het volgende:
Waarom staat dit topic ook alweer in UVT en niet in Muziek?
Ik zoek me elke keer een ongeluk!
Hoi!!quote:
Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 12 november 2009 07:54 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Alles staat nu hier![]()
Van het weekend maar eens ermee gaan fröbelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |