abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 13 september 2008 @ 22:00:49 #101
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61609881
Nijna
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_61644375
Lishe en Nijna
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_61644835
sugar mooi!
Ik pas nu al niet meer in mijn trouwjurk en ik ben 2 maanden getrouwd en niet zwanger
en nu moet ik vliegen want ik moet mijn ventje van school halen, zijn eerste echte lange dag
  maandag 15 september 2008 @ 14:24:33 #104
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_61644882
fotoooooooos
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_61645507
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:24 schreef _evenstar_ het volgende:
fotoooooooos
  maandag 15 september 2008 @ 15:00:22 #106
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_61645900
Wat een schatje, Freecell
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_61645944
quote:
Op maandag 15 september 2008 15:00 schreef livelink het volgende:
Wat een schatje, Freecell
Hij is heul tof idd
  maandag 15 september 2008 @ 15:07:44 #108
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_61646064
wat een heerlijk klein kaboutertje
pi_61646404
freecell wat een heerlijk ventje
pi_61649163
Freecell, mooi mannetje hoor .
Fake it till you make it...
pi_61651687
Mag ik er ook bij?
(tvptje voor als ik weer wat meer tijd heb om bij te lezen)
pi_61652962
Freecell ik vind echt wel dat ie op jou lijkt
Wat een ontzettend lief ventje heb je daar
  maandag 15 september 2008 @ 21:09:23 #113
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_61657181
Hoi Liza!
Nog gefeliciteerd trouwens!

Nijna en Lishe, heel veel sterkte met het verwerken van jullie beider verlies.
Hoe gaat het nu verder? Nijna, mag je meteen weer zwanger worden? En Lishe, blijf je nog onder controle bij een gyn, of is het nu (fysiek) klaar?

Freecell, mijn eierstokken, rammel, rammel, rammel
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_61666824
quote:
Op maandag 15 september 2008 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
Freecell ik vind echt wel dat ie op jou lijkt
Wat een ontzettend lief ventje heb je daar
Hij heeft mijn neus en mond schijnt, maar daar houdt het ook helemaal mee op
pi_61668716
Davinia, ik zou meteen weer zwanger mogen worden wat ik van de vk begreep. Moet haar zo nog even bellen, had ik afgesproken.
Het gaat wel zn gang hier, soms wat vaag verdrietig, maar over het algemeen ok hoor. Goede afleiding van zo'n klein meisje helpt ook wel .
Fake it till you make it...
  dinsdag 16 september 2008 @ 10:59:34 #116
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_61669274
Lieve Nijna en Lishe, hele dikke voor jullie allebei.
Sugar, ben blij voor je dat je weer goed in je vel zit. Letterlijk en figuurlijk.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 16 september 2008 @ 20:56:49 #117
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61685611
Webkim, hoe is het met jou? Nog steeds druk met de hulp aan je ouders, of heb je inmiddels wat meer tijd voor jezelf en je gezinnetje?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:07:38 #118
11682 Moonah
Jolie femme
pi_61685997
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:56 schreef PM-girl het volgende:
Webkim, hoe is het met jou? Nog steeds druk met de hulp aan je ouders, of heb je inmiddels wat meer tijd voor jezelf en je gezinnetje?
Da's lief dat je er naar vraagt.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_61686256
Da's inderdaad heel lief PM!

Het is iets rustiger. We zijn nu weer voornamelijk thuis, met af en toe een paar dagen daar en dan ben ik ook flink aan de schoonmaak enzo. Als gezinnetje redden we ons wel hoor! We krijgen sinds afgelopen nacht ook weer slaap, want Thomas z'n eerste tand is nu nagenoeg door.

Sugar, mooi ben je! Weet wel wanneer het genoeg is he! Da's geloof ik nog best een valkuil, ook bij mij.
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:17:32 #120
94046 PM-girl
pi_61686392
Fijn dat het wat rustiger wordt Webkim! Goed om te lezen, ook dat jullie 's nachts weer slapen, want niets zo erg als lange, onderbroken nachten.
En heb je inmiddels een mr. Jummy?
*
pi_61686445
Nee, maar er zijn wel zegels onderweg van een mede-Fokker.
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:20:02 #122
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_61686490
nou ben ik nieuwsgierig; wat/wie is een mr. Jummy?
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:24:37 #123
94046 PM-girl
pi_61686698
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:20 schreef dutchie het volgende:
Zie Webkims avatar, dat Sultanabeest!
*
pi_61686746
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:20 schreef dutchie het volgende:
De Sultana handpop van het plaatje in mijn avatar. Was te sparen met zegeltjes en met een beetje geluk komt er een nieuwe lading Jummies. Maar met de naam Mr. Jummy had het natuurlijk ook iets heeeel anders kunnen zijn.
Hardloper.
IG @webkim
pi_61695479
Vannacht was het weer drama. Elk uur wakker en echt niet willen slapen. Ik was het echt spuugzat met dr, ik heb haar op een gegeven moment echt op bed gedonderd, dat ook M. zij dat ik best wat zachter met dr mag doen. Het is nu alweer 2 nachten raak, ik wordt er schijtziek van. Vanmorgen heb ik haar om kwart voor 7 in de woonkamer in de box gezet en ben gewoon nog een uur terug naar bed gegaan.

Het rare is dat we woensdag en vrijdag (en zaterdag en zondag) nooit ergens last van hebben. Maar als ze dus op het kdv is geweest dan heb ik om 5 uur al strijd, zodra ik thuis ben. Lekker om zo thuis te komen, ik zie haar een hele dag niet en als ik thuis kom dan begint gewoon de strijd om het slapen en niet willen slapen. Ik wordt er gewoon zo moe van.

Ik ga toch maar eens het topic over slapen doorlezen, want dit ga ik dus niet lang meer volhouden. Ik wil gewoon slapen. Langer dan 2 uur.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Jubileum moderator woensdag 17 september 2008 @ 09:21:52 #126
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61695536
Tico als het steeds na het kdv gebeurd heeft het denk ik toch te maken met de hoeveelheid prikkels die ze heeft gehad die dag. Slaapt ze wel genoeg op het kdv? Misschien kun je overleggen dat ze haar wat vaker, voor wat korte slaapjes neerleggen. Het klinkt mij in de oren als een oververmoeid kindje, dat zo overprikkelt is dat slapen gewoonweg niet meer lukt. Het is volgens mij geen structureel slaapprobleem als je op andere dagen geen last hebt, ik zou de oorzaak meer zoeken in het feit dat ze je mist en mamahonger heeft, of erg overprikkelt is door de dag.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_61695788
Mischien heeft ze je ook wel gewoon gemist en probeert zo de gemistte aandacht in te halen? ik zeg maar wat hoor

Ow, w8, lezen Bla, dat zei Lois dus ook al

maar idd wel vervelend om zo al thuis te komen en zeker met die gebroken nachten.
pi_61696125
quote:
Op woensdag 17 september 2008 09:21 schreef Lois het volgende:
Tico als het steeds na het kdv gebeurd heeft het denk ik toch te maken met de hoeveelheid prikkels die ze heeft gehad die dag. Slaapt ze wel genoeg op het kdv? Misschien kun je overleggen dat ze haar wat vaker, voor wat korte slaapjes neerleggen. Het klinkt mij in de oren als een oververmoeid kindje, dat zo overprikkelt is dat slapen gewoonweg niet meer lukt. Het is volgens mij geen structureel slaapprobleem als je op andere dagen geen last hebt, ik zou de oorzaak meer zoeken in het feit dat ze je mist en mamahonger heeft, of erg overprikkelt is door de dag.
Mevrouw weigert dus gewoon.
  Jubileum moderator woensdag 17 september 2008 @ 10:09:20 #129
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61696513
Dan heb je daar de oorzaak, goed slapen overdag zorgt voor goed slapen 's nachts. Zo werkt dat bij de kleintjes en dat is iets waar ik me ook vaak over verbaast heb. Als ze overdag niet of weinig slaapt kun je er donder op zeggen dat het 's nachts spoken wordt.
Ik zou met de leiding van het kdv een oplossing gaan zoeken, bijv. een t-shirt van jou in het bedje daar, of een favoriete knuffel. Ik neem aan dat ze vaker met dit bijltje hebben gehakt daar. Je kunt het Jennifer niet aanrekenen en slaaptraining thuis zal weinig helpen omdat dit echt veroorzaakt wordt door een probleem overdag.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_61696648
Lois, dat heb ik allemaal al. Mijn t-shirt van de nacht ligt daar, Pip is mee, de speen van thuis. Ze weten het ook niet meer...

btw, het is zelfs al zo erg dat Jen niet meer in bed slaapt daar, maar in de hangmat.
  Jubileum moderator woensdag 17 september 2008 @ 10:19:36 #131
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61696705
Open een topic Ticootje, "Slapen op het kdv een probleem" wie weet heeft iemand hier nog tips. Er zitten hier zat moeders met kindjes op het kdv en ook gediplomeerde leidsters.
Wie weet zit de gouden tip erbij, ik moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat ze het zo snel opgeven op het kdv, wij hebben dit probleem met Eva ook gehad en daar hebben wij en het kdv heel lang gezocht naar een oplossing en die uiteindelijk ook gevonden (er bleef iemand bij zitten tot ze sliep en dat hielp).

en nu ga ik echt even serieus werken
Eva ♥ en Iris ♥
pi_61699788
Wat lastig dat niet slapen op het KDV.
Jammer dat er geen 'slaap' knopje op zit hè?
pi_61700646
quote:
Op woensdag 17 september 2008 10:19 schreef Lois het volgende:
(er bleef iemand bij zitten tot ze sliep en dat hielp).
Ooooh, wat lief. En wat fijn dat ze zo hebben geïnvesteerd.
Tico, ik reageer even in het slaaptopic.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_61705185
Hoelang duurt het voordat je cyclus weer een beetje op gang komt. Ik ben nu pas 2x geweest, maar er is geen peil op te trekken. Vorige week had ik zwaar het gevoel dat het eraan kwam. (Incl buikpijn en dus een ibuporfennetje) Maar ik ben het dus nog niet. Nu zit er alweer meer dan 8 weken tussen....

Wanneer is de regelmaat terug?
  woensdag 17 september 2008 @ 16:25:26 #135
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_61705364
Zo lang je borstvoeding geeft (weet niet of je nog cerazette slikt) heb je grote kans op een onregelmatige cyclus
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_61705428
Nee pil is niets voor mij, dat hield ik 1 maand vol. Bij de 2e strip zaten er weer overal verdwaalde pillen in de strip.

Dus, dat ik het zo weinig ben, is niet raar. Mooi.
pi_61707826
Ik ben nog steeds niet ongesteld geweest, dus je bent al vake bloedend geweest dan ik
Saartje
  Licht Ontvlambaar donderdag 18 september 2008 @ 11:01:36 #138
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61726410
Zo... deze moeder gaat een rustigere tijd tegemoet. Nog een weekje doorpezen en dan is het gedaan met de twee banen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_61726703
Ticootje, ik werd pas na 10 maanden voor het eerst weer ongi. Ontzettend onregelmatig, 3 keer in 6 weken tijd ofzo Nu lijkt er een patroon in gekomen te zijn en heb ik, ondanks de bv een cyclus van 27 dagen, Korter dan voor de zwangerschap!
.... met gevoel voor drama....
pi_61727422
Ik wil graag het geboortekaartje posten, maar kan de topic niet meer vinden, help
  Licht Ontvlambaar donderdag 18 september 2008 @ 11:59:57 #141
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61727735
  donderdag 18 september 2008 @ 12:58:27 #142
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61729149
Twee banen, Sjeen! Hoeveel uur maakte je dan?
Wel heel fijn dat dat nu bijna klaar is, lijkt me!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 18 september 2008 @ 13:03:07 #143
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_61729247
Ja hoe doe je dat
Ticootje gewoon een dikke knuffel, ook voor webkim
Sugar, wat goed zeg , wat ben je mooi.

En in het kader dat het ook echt echt goed gaat, gisteren mijn laatste keer psychotherapie gehad, geheel onverwacht, over 4 maandjes wel een aflsuitend evaluatiegesprek nog en een meting, omdat het een onderzoeksvorm was van nieuwe methode.
Zou tot maart duren officieel, maar ze zei tis niet nodig, t gaat gewoon supergoed zo
Zo fijn, want mede door die thera[ie, het krijgen van bepaalde inzichten, het uitsplitsen van mijzelf in bepaalde kanten, die te benoemen, en de " eigenschappen" van die kanten te benoemen. zag ik wat voor dingen ik eigenlijk deed, en waarom ik ze deed, en als je dat weet kun je ze aanpakken. En das goed gelukt

Trots is
pi_61729551
Evenstar, wat heerlijk voor je!! ik ben écht blij voor je dat het allemaal lekker meezit nu, dat mag wel eens
en ook wel fijn dat je jezelf lekker hebt uitgeplozen toch prettig als je een beetje weet hoe je in elkaar zit, er zijn eigenlijk veel te veel mensen die dat van zichzelf niet weten.

ik ben trots op je
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Licht Ontvlambaar donderdag 18 september 2008 @ 13:18:33 #145
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61729602
En met recht trots _evenstar_
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:58 schreef Sugar het volgende:
Twee banen, Sjeen! Hoeveel uur maakte je dan?
Wel heel fijn dat dat nu bijna klaar is, lijkt me!
Ik heb sinds half augustus ongeveer 38 uur gedraaid verdeeld over vijf dagen(30 uur hier op kantoor, de rest bij toekomstige werkgever waar ineens een oplossing nodig was) ... Langzaam maar zeker begint dat ook op te breken, als ik heel eerlijk ben. Volgende week de laatste week op die manier, de week erop heb ik maandag, dinsdagmorgen en woensdag vrij en dan stap ik over naar andere baan. Dat gaat beslist wat rust in de tent (en in mijn hoofd) brengen
pi_61730195
Wow, 2 banen is echt zwaar!

Hier is het....
Moe, heel erg moe.
Voeden is hier elke 2 uur een half uur momenteel. En tussendoor slaapt Leander bijna niet. Heel wakker ventje.
Hij ligt nu zowaar te pitten, ben benieuwd hoelang dat duurt.
Als hij eenmaal slaapt kan hij na 10 minuten weer wakker worden, maar hij kan ook opeens 2,5 uur slapen waardoor er zowaar ineens 3 uur tussen 2 voedingen zit. Al met al nogal onvoorspelbaar en daardoor nogal vermoeiend. Al spelen dingen als nachtrust-tekort en dergelijke ook mee.
pi_61731006
Evenstar wat fijn! dat is vast een heel goed gevoel

Lijkt me ook vermoeiend freecell, zeker als dit s'nachts ook zo doorgaat
pi_61731268
Freecell, je kan ook eens vragen op het cb om in te bakeren. Misschien dat Leander dan wel goed zn slaapjes maakt, dat je wat meer ritme in de dag kan brengen. Dat geeft jou en Leander rust.
pi_61732685
quote:
Op donderdag 18 september 2008 14:22 schreef Ticootje het volgende:
Freecell, je kan ook eens vragen op het cb om in te bakeren. Misschien dat Leander dan wel goed zn slaapjes maakt, dat je wat meer ritme in de dag kan brengen. Dat geeft jou en Leander rust.
Inbakeren helpt toch goed als ze spartelen enzo? Want dat doet hij niet. Hij ligt heel stil en rustig, maar dan wakker.
Of helpt inbakeren ook als ze van zichzelf al rustig zijn? Ik heb het idee dat hij gewoon dicht bij mij wil zijn, in de draagdoek is hij nl wel rustig en slapend en soms, als ik het heel stiekem doe, kan ik hem dan wel in zijn bedje leggen (tot hij doorheeft dat hij niet meer bij mij is, haha) Hij slaapt ook prima bij ons in bed en in zijn wiegje vertikt hij het
pi_61734034
Da's precies wel heeeeeeel veeeeeel mama-honger Freecell...

Ben lag lekker om mijn schoot te slapen, maar mijn man heeft hem afgenomen en nu ligt hij bij hem verder te slapen . Aaah ik ben zo verliefd op mijn 2 mannen (roze wolk? welke roze wolk? )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')