Hij heeft mijn neus en mond schijnt, maar daar houdt het ook helemaal mee opquote:Op maandag 15 september 2008 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
Freecell ik vind echt wel dat ie op jou lijkt
Wat een ontzettend lief ventje heb je daar
Da's lief dat je er naar vraagt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:56 schreef PM-girl het volgende:
Webkim, hoe is het met jou? Nog steeds druk met de hulp aan je ouders, of heb je inmiddels wat meer tijd voor jezelf en je gezinnetje?
Zie Webkims avatar, dat Sultanabeest!quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:20 schreef dutchie het volgende:
nou ben ik nieuwsgierig; wat/wie is een mr. Jummy?
De Sultana handpop van het plaatje in mijn avatar. Was te sparen met zegeltjes en met een beetje geluk komt er een nieuwe lading Jummies. Maar met de naam Mr. Jummy had het natuurlijk ook iets heeeel anders kunnen zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:20 schreef dutchie het volgende:
nou ben ik nieuwsgierig; wat/wie is een mr. Jummy?
quote:Op woensdag 17 september 2008 09:21 schreef Lois het volgende:
Tico als het steeds na het kdv gebeurd heeft het denk ik toch te maken met de hoeveelheid prikkels die ze heeft gehad die dag. Slaapt ze wel genoeg op het kdv? Misschien kun je overleggen dat ze haar wat vaker, voor wat korte slaapjes neerleggen. Het klinkt mij in de oren als een oververmoeid kindje, dat zo overprikkelt is dat slapen gewoonweg niet meer lukt. Het is volgens mij geen structureel slaapprobleem als je op andere dagen geen last hebt, ik zou de oorzaak meer zoeken in het feit dat ze je mist en mamahonger heeft, of erg overprikkelt is door de dag.
Ooooh, wat lief. En wat fijn dat ze zo hebben geïnvesteerd.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:19 schreef Lois het volgende:
(er bleef iemand bij zitten tot ze sliep en dat hielp).
Ik heb sinds half augustus ongeveer 38 uur gedraaid verdeeld over vijf dagen(30 uur hier op kantoor, de rest bij toekomstige werkgever waar ineens een oplossing nodig was) ... Langzaam maar zeker begint dat ook op te breken, als ik heel eerlijk ben. Volgende week de laatste week op die manier, de week erop heb ik maandag, dinsdagmorgen en woensdag vrij en dan stap ik over naar andere baan. Dat gaat beslist wat rust in de tent (en in mijn hoofd) brengenquote:Op donderdag 18 september 2008 12:58 schreef Sugar het volgende:
Twee banen, Sjeen!Hoeveel uur maakte je dan?
Wel heel fijn dat dat nu bijna klaar is, lijkt me!
Inbakeren helpt toch goed als ze spartelen enzo? Want dat doet hij niet. Hij ligt heel stil en rustig, maar dan wakker.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:22 schreef Ticootje het volgende:
Freecell, je kan ook eens vragen op het cb om in te bakeren. Misschien dat Leander dan wel goed zn slaapjes maakt, dat je wat meer ritme in de dag kan brengen. Dat geeft jou en Leander rust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |