Bedankt voor de tip. Ik was me er niet van bewust. Mensen mogen ook zelf combineren en lagere prijzen hanteren.quote:Op donderdag 11 september 2008 08:02 schreef ikbenik het volgende:
Matrix: 6,90
12 monkeys: 6,99
Sixth sense: 7,50
Deer Hunter: 5,99
Edward Scissorhands: 4,99
Dit zijn even de nieuwprijzen die ik zo vind op internet (Elcheapo vergelijking). Je hebt goede films, maar ik denk dat je toch even moet kijken of een prijs ook realistisch is. Er zijn al diverse titels die goedkoper zijn, danwel marginaal meer kosten. Tenzij je er speciale edities van hebt, maar dan zou je het er wel beter bij kunnen vermelden: verkoopt beter
Lijkt me goed. Je hebt PM.quote:Op donderdag 11 september 2008 08:29 schreef toimoi het volgende:
-Training Day (6 euro)
-Apocalypse Now Redux (7 euro)
-Batman Begins (7 euro)
15 inc verzenden geboden
Met verzending is het handigste.quote:Op donderdag 11 september 2008 07:54 schreef dj_mvt het volgende:
edward scissorhands
is dit met verzending of ophalen of wat?
groeten
Maurice
Wel 2 disc. Wat is een sleeve? (mouw?)quote:Op donderdag 11 september 2008 07:50 schreef mschol het volgende:
Pirates of the Caribbean: Curse of the Black Pearl -> is dat de 2disc editie met sleeve?
zo ja: is deze ergens op te halen?
sleeve is een kartonnen hoesje om het daadwerkelijke dvd doosje heen.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:33 schreef JoachimXXII het volgende:
[..]
Wel 2 disc. Wat is een sleeve? (mouw?)
Die zit er om heen ja.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:40 schreef mschol het volgende:
[..]
sleeve is een kartonnen hoesje om het daadwerkelijke dvd doosje heen.
is goed. Stuur je me PM?quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:34 schreef Stammies het volgende:
All Stars (6 euro)
The Lives of Others (Das Leben der Anderen) (8 euro)
Vanilla Sky (6 euro)
Apocalypse Now Redux (7 euro)
Training Day (6 euro)
Lola Rennt (6 euro)
30 euro incl?
hmm is wat ver weg voor mij, verzenden is handiger..quote:Op donderdag 11 september 2008 22:15 schreef JoachimXXII het volgende:
[..]
Die zit er om heen ja.
Kan wel ophalen in Deventer, maar ben weinig thuis.
Doe ik het voor. Alles ziet er gewoon goed uit.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:13 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm is wat ver weg voor mij, verzenden is handiger..
ik neem aan dat hij niet zwaar mishandeld is en de dvd (en doosje) er gewoon netjes uitzien
9 inclusief?
Zeg, je kunt dvd's niet dubbel verkopen...quote:All Stars (6 euro)
The Lives of Others (Das Leben der Anderen) (8 euro)
Vanilla Sky (6 euro)
Apocalypse Now Redux (7 euro)
Training Day (6 euro)
Lola Rennt (6 euro)
30 euro incl?
Ik wil wel eens weten waar ze blijven...quote:quote:
Op donderdag 11 september 2008 08:29 schreef toimoi het volgende:
-Training Day (6 euro)
-Apocalypse Now Redux (7 euro)
-Batman Begins (7 euro)
15 inc verzenden geboden[endquote]
Lijkt me goed. Je hebt PM.
uurtje geleden pm verstuurdquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:15 schreef JoachimXXII het volgende:
[..]
Doe ik het voor. Alles ziet er gewoon goed uit.
Die is er nog. Hoeveel bied je inclusief verzending?quote:Op maandag 15 september 2008 17:37 schreef parapono het volgende:
Big Lebovski graag als ie er nog is. Mvg parapono
Lijkt me goed, met 'bobbeltjesenvelop'quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:54 schreef parapono het volgende:
acht euro incl dacht ik, bobbeltjesenvelop? Mvg parapono
Ik heb nog niks ontvangen...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:22 schreef JoachimXXII het volgende:
Bijna alle pakketjes zijn nu onderweg. Wil een ieder even laten weten als het aangekomen is?
Ja, dat kan. Denk ik?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:28 schreef Susi het volgende:
Kan je misschien in je op doorstrepen wat je verkocht hebt ?
hierzo, ook een PM gestuurd (met de vraag om reactie, en of het daadwerkelijk wel verstuurd was) maar nog geen reactie gehadquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:19 schreef toimoi het volgende:
Kee ff inventaris: wie heeft er behalve ik nog meer niets binnen?
Wil je het nog verkopen of niet? Stuur het netjes op en dan zijn de users ook tevreden.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:36 schreef JoachimXXII het volgende:
Zijn er meer mensen die er zo over denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |