Wel , je zou natuurlijk eventueel als het erop aankomt VRAGEN of hij je met rust wilt laten ?quote:Op donderdag 11 september 2008 01:14 schreef Obezyanka het volgende:
Sinds kort werkt er dus een n00b van 27 bij de broodafdeling, die denkt dat ik hem leuk vind![]()
Alleen omdat ik gedag zei
Hij had ook mijn msn gevraagd .. Nu vraagt hij steeds op msn of ik met hem uit wil, hij biedt zelfs 250 euro!
Hij dacht waarschijnlijk dat ik zijn enige kans op voortplanting was![]()
TS is net 18
Ik werk zelf niet op die afdelingquote:Op donderdag 11 september 2008 01:16 schreef kraakvandaal het volgende:
Vraag overplaatsing aan naar de snijwaren.
Ik werk dan ook niet op de broodafdelingquote:Op donderdag 11 september 2008 01:16 schreef Saven.nl het volgende:
wist niet dat er apen werkte op de broodafdeling
had ik het over jou?quote:Op donderdag 11 september 2008 01:19 schreef Obezyanka het volgende:
[..]
Ik werk dan ook niet op de broodafdeling
Sla 'm keer met een stokbrood om de oren, eventueel erna nog afwerken met slagroomtaart.quote:Op donderdag 11 september 2008 01:19 schreef Obezyanka het volgende:
[..]
Ik werk zelf niet op die afdelingIk werk elders in de winkel en hij valt me lastig
Oh dat dacht ikquote:Op donderdag 11 september 2008 01:21 schreef Saven.nl het volgende:
[..]
had ik het over jou?volgensmij heb je mijn post niet juist geinteperteerd
En dan aangeklaagd worden zekerquote:Op donderdag 11 september 2008 01:22 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Sla 'm keer met een stokbrood om de oren, eventueel erna nog afwerken met slagroomtaart.
Je moet het wel handig aanpakken natuurlijk.quote:Op donderdag 11 september 2008 01:28 schreef Obezyanka het volgende:
[..]
En dan aangeklaagd worden zekerWant ja, ik lokte het natuurlijk uit, want ik zei hem gedag
lol iddquote:Op donderdag 11 september 2008 01:27 schreef Obezyanka het volgende:
[..]
Oh dat dacht ikAangezien ik een aapje als avatar heb
Volgens mij houdt zo'n type echt nooit op, tot hij z'n doel heeft bereiktquote:Op donderdag 11 september 2008 01:31 schreef Lkw het volgende:
Blokkeer 'm op MSN en vertel 'm wat de reden daarvoor is. Als je echt duidelijk naar 'm bent, zal hij waarschijnlijk wel stoppen.
OMG HIJ GAAT ME RAPENquote:Op donderdag 11 september 2008 01:36 schreef Jumbo-medewerker het volgende:
[..]
Volgens mij houdt zo'n type echt nooit op, tot hij z'n doel heeft bereikt
Dan zijn de rapen gaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet ze maar toegeven hoor, vind ik. Gewoon een korte maar heftige relatie aangaan met die jongen, hij blij, jij blij.quote:Op donderdag 11 september 2008 01:36 schreef Jumbo-medewerker het volgende:
[..]
Volgens mij houdt zo'n type echt nooit op, tot hij z'n doel heeft bereikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |