Wel door getriggerd ja.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:11 schreef Szura het volgende:
dit staat zeker in relatie tot die deeltjeversneller in GEneve? Anyway, natuurkunde was nooit mijn ding
gewoon jaquote:Op donderdag 11 september 2008 15:28 schreef timmmmm het volgende:
Is het niet gewoon het standaardmodel dan
Iets jaquote:Op donderdag 11 september 2008 15:37 schreef PhysicsRules het volgende:
Het het niet iets te maken met Wodan?
Nou bijnaaaa maar ik reken hem goed! wodan vloog op zijn ACHT benige paard, en werd gevolgd door zijn 2 raven, die de kindjes een pop gaven als ze lief waren geweestquote:Op donderdag 11 september 2008 15:48 schreef PhysicsRules het volgende:
Iets met Wodan die op zijn 6benige witte paard over de daken vloog, gevolgd door demonen en kadootjes uitdeeltje ter gelegenheid van het midwinterfeest
googelen kun je de in dat geval doen danquote:Op donderdag 11 september 2008 13:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja maar wist niet zeker of het goed was
Nu even nieuwe vraag verzinnen
Ja maar als het dan niet goed is, dan heb ik het al opgezocht, en kan ik niet nog eens proberenquote:Op donderdag 11 september 2008 16:27 schreef Platina het volgende:
[..]
googelen kun je de in dat geval doen dan
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:33 schreef PhysicsRules het volgende:
In Amerika leefde tot 10.000 jaar geleden een erg op de mammoet leek, maar er een ver familielid van was. Hoe heette deze beesten
Nee, het is echt familie van de olifant en mammoet, maar weer een andere variant.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:42 schreef RoofingBurner het volgende:
de voorloper van de Bison?
Daar ben ik toe in staatquote:Op donderdag 11 september 2008 16:52 schreef Platina het volgende:
dat risico moet je dan maar nemen timmmm
editje: zn beest met een korte slurf en 2 slagtanden langs elkaar onder de kin naar onder toe gericht (weet de naam niet).
niet edittenquote:Op donderdag 11 september 2008 16:52 schreef Platina het volgende:
dat risico moet je dan maar nemen timmmm
editje: zn beest met een korte slurf en 2 slagtanden langs elkaar onder de kin naar onder toe gericht (weet de naam niet).
Die zocht ikquote:Op donderdag 11 september 2008 17:06 schreef Maizena het volgende:
Mastodont....was van de week bij "de wereld draait door" in de picture...
Mapani + 1quote:
poelie, poelie, poeliequote:Op donderdag 11 september 2008 18:10 schreef Maizena het volgende:
Met het eerste woord roep je bijna eendjes
Dat was snel.quote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:11 schreef redunzl het volgende:
[..]
poelie, poelie, poelie
http://en.wikipedia.org/wiki/Pouilly-Fum%C3%A9
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |