Nou.quote:Op donderdag 11 september 2008 09:25 schreef noekje het volgende:
Jezus, wat een lekker wijf, die Lise.![]()
Ik doe een tegengeluid na.
Geen flauw idee. Ik vraag me meer af wanneer Sylvia weer op tv komt met knoop in je zakdoek.quote:Op donderdag 11 september 2008 09:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wanneer wordt er nou weer gekozen (daar, en wanneer is 't te zien)?
Bron: Brianaire blog Hyves.quote:In de tijd dat ik in de kooi zat gaf ik vaak aan om me in te zetten voor een goed doel of project dat zich niet tot een girale transactie beperkt. Niet dat daar iets mis mee is alleen vind ik het persoonlijk leuker om mezelf fysiek in te spannen en te verdiepen in een project waar het delen van kennis, ervaring en de samenwerking met anderen voorop staat.
Eurekaaaaaaa.......Dat is gelukt! Ik doe sinds afgelopen donderdag 4 september 2008 mee met het THRILL* team op het Walibi World terrein in Biddinghuizen.
* THRILL staat voor Teamsgewijs Herontwerpen van Resultaatgericht Innovatief Levensecht Leren. Studenten van verschillende VMBO-, MBO- en HBO-instellingen gaan samen werken aan projecten van een opdrachtgever.
Voor meer info over het project verwijs ik u naar het officiële persbericht (PDF) hier linksboven. En neem alvast een kijkje op de THRILL hyves!
Zondag tijdens de "live" uitzending, spannend hè?quote:Op donderdag 11 september 2008 09:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wanneer wordt er nou weer gekozen (daar, en wanneer is 't te zien)?
'Teamsgewijs Herontwerpen van Resultaatgericht Innovatief Levensecht Leren'quote:Op donderdag 11 september 2008 09:33 schreef beequeen het volgende:
Ach, kijk nou toch. Brian heeft een goed doel gevonden en zet zich volledig in. Knap hè, helemaal vanuit Brazilië.
[..]
Bron: Brianaire blog Hyves.
Ziet er eerder als een commercieel doel uit. Opdrachten voor bedrijven doen met leerlingen/studenten.quote:Op donderdag 11 september 2008 09:33 schreef beequeen het volgende:
Ach, kijk nou toch. Brian heeft een goed doel gevonden en zet zich volledig in. Knap hè, helemaal vanuit Brazilië.
[..]
Bron: Brianaire blog Hyves.
Dat dacht ik dus ook...quote:Op donderdag 11 september 2008 09:35 schreef Disana het volgende:
[..]
'Teamsgewijs Herontwerpen van Resultaatgericht Innovatief Levensecht Leren'
Wat?
Nee, ik vind 't ook een zeer vreemd bericht.quote:Op donderdag 11 september 2008 09:48 schreef Copycat het volgende:
Ziet er eerder als een commercieel doel uit. Opdrachten voor bedrijven doen met leerlingen/studenten.
Bij goede doelen denk ik dan toch eerder aan kansarmen helpen, maar dat zal wel aan mij liggen.
Leuk dat je weer meepost, T.quote:Op donderdag 11 september 2008 09:53 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook...![]()
Maar ach...je mag een gegeven paard niet in de bek schijten!![]()
Goeie morgen...
Omdat hij een IT lul is.quote:Op donderdag 11 september 2008 10:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom is gelijk IT de lul?
Want a balloon?quote:Op donderdag 11 september 2008 10:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom is gelijk IT de lul?
They all float down here johnnyquote:Op donderdag 11 september 2008 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want a balloon?
[ afbeelding ]
Hij spreekt iig de taal die die jongeren verstaan, ik zou als volleerd straatschoffie zeg maar niet zo snel wat aantrekken van een koorbal die op me neer kijktquote:Op donderdag 11 september 2008 10:12 schreef tuinfluiter het volgende:
(Teamsgewijs herontwerpen van resultaat gericht innovatief levens echt leren)
Misschien staat Brian dicht bij deze jongeren, spreekt hij hun taal,
kan hij lezen en schrijven met deze jongeren? Een aanspreekpunt?
Zijn beste vriend is leraar en mentor en had het met Brian erover
dat jongeren vertrouwen in Brian hebben, naar aanleiding van de vele brieven
die Brian ontving van jonge jongens, die veel van zichzelf in Brian herkennen.
Iets heel anders, er zijn ook jongeren die met 4 begeleiders naar een project in Marokko gingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |