quote:Op donderdag 11 september 2008 05:17 schreef Calpe het volgende:
mag het licht aan kan niet slapen haha
Ga je naar het strand?quote:Op donderdag 11 september 2008 05:25 schreef Calpe het volgende:
ga vandaag even lekker weg ,heerlijk die nazomer
Ik ook maar een uur of 4, maar ga vanavond wel wat eerder naar bedquote:Op donderdag 11 september 2008 05:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
maar ik zal wel lang ik mijn bed blijven liggen heb maar 2 uurtjes geslapen ofzo
hou je het tot vanavond vol dan?quote:Op donderdag 11 september 2008 05:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ook maar een uur of 4, maar ga vanavond wel wat eerder naar bed
oe... zware operatie?quote:Op donderdag 11 september 2008 05:27 schreef Calpe het volgende:
nee naar mijn zus zij is net geopereerd ga gezellig beppen
quote:Op donderdag 11 september 2008 05:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
bedoel je sigaretten met filter, ik rook marlboro,
wat voor tips wil je dan?
[img]https://www.thebackyshop.co.uk/images/Rizla%20Slimline%20Filter%20Tips.jpg[/img]quote:Op donderdag 11 september 2008 05:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]Deze dingen:
[ afbeelding ]
Weet alleen niet waar je die kunt kopen, heb alleen Mascotte gevonden, maar die zijn niet fijn
quote:Op donderdag 11 september 2008 05:30 schreef Calpe het volgende:
aan haar elleboog een rot plek eerst haar hand en nu dit
Probeer het tot 12 uur vol te houden en dan ga ik in park liggen lezen en dan zie ik wel of ik daar in slaap valquote:Op donderdag 11 september 2008 05:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hou je het tot vanavond vol dan?
ik denk dat ik over een paar uurtjes er wel weer inkruip.......
die dingen zijn toch ook best duur?quote:Op donderdag 11 september 2008 05:31 schreef Calpe het volgende:
ik heb wel een electra smoker maar is niks
heb ik meer gehoord ja, maar ik vind het ook zo'n dom gezicht om met zo'n ding te gaan zitten,quote:Op donderdag 11 september 2008 05:31 schreef Calpe het volgende:
ik heb wel een electra smoker maar is niks
ze worden wel steeds goedkoper hoor, maar ik geloof niet dat het een groot succes is, al van diverse mensen gehoord,quote:Op donderdag 11 september 2008 05:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
die dingen zijn toch ook best duur?
Is voor als je shag rookt, doe je dat ding voorin, kun je wat meer uit je pakje halenquote:Op donderdag 11 september 2008 05:32 schreef Calpe het volgende:
die ken ik niet manu
jemigquote:Op donderdag 11 september 2008 05:35 schreef Calpe het volgende:
nee ze hebt ooit een infarct gehad en steeds geen gevoel ,maar iedere keer verbrande zij haar hand ,en toen dachten ze van we gaan je opereren maar tot nu toe geen succes
Ik ga binnenkort ook weer stoppen, even kijken wanneer die lasertherapie weer vergoed wordtquote:Op donderdag 11 september 2008 05:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heb ik meer gehoord ja, maar ik vind het ook zo'n dom gezicht om met zo'n ding te gaan zitten,
dan maar stoppen, wil ik ook hoor, maar moet nog even moed verzamelen........
je hebt toch van die dingen waar je zelf sigaretten mee kunt rollen, zo'n apparaatje,quote:Op donderdag 11 september 2008 05:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is voor als je shag rookt, doe je dat ding voorin, kun je wat meer uit je pakje halen
Iets met zenuwen dan?quote:Op donderdag 11 september 2008 05:35 schreef Calpe het volgende:
nee ze hebt ooit een infarct gehad en steeds geen gevoel ,maar iedere keer verbrande zij haar hand ,en toen dachten ze van we gaan je opereren maar tot nu toe geen succes
Ja, weet ik, gedeeltelijk, maar heb het al een keer vaker gedaan en moet even navragen hoe vaak dat mag. Volgens mij is het eens per 2 jaarquote:Op donderdag 11 september 2008 05:37 schreef Calpe het volgende:
volgens mij wel manu wordt vergoed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |