quote:Op woensdag 10 september 2008 23:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Liesje !!!![]()
ik zie in het Ribas topic ineens dit staan;
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
héhéhéquote:Op woensdag 10 september 2008 23:18 schreef neo567 het volgende:
Dit is pas knap:
Veters strikken zonder handen !!!!!
Maar wel erg offtopic, realiseer ik me, ben moe![]()
Maar ik kan niet slapen![]()
Ja ik zeg we hebben een winnaar, gek!quote:Op woensdag 10 september 2008 23:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
de club wordt steeds groter :ik sweeeeeer 't je
liefde op het eerste gezichtquote:Op woensdag 10 september 2008 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik zeg we hebben een winnaar, gek!
Nou zo hard zou ik het nog niet willen stellen, alles kan stuk, maar voor nu is Ribas the man!quote:Op woensdag 10 september 2008 23:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
liefde op het eerste gezicht![]()
o nee..... tweede, in het introductiefilmpje vond ik het een eikel![]()
maar nu........ onze liefde kan niet meer stuk
Volgens mij is Brian zijn grote voorbeeld.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
liefde op het eerste gezicht![]()
o nee..... tweede, in het introductiefilmpje vond ik het een eikel![]()
maar nu........ onze liefde kan niet meer stuk
"Ruim je bord op!".quote:Op woensdag 10 september 2008 23:37 schreef blomst het volgende:
[..]
Volgens mij is Brian zijn grote voorbeeld.
Hij is juist verre van gladjes en zeker geen softie, wel klein hartjequote:Op woensdag 10 september 2008 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou zo hard zou ik het nog niet willen stellen, alles kan stuk, maar voor nu is Ribas the man!
Ja ik vond hem eerst een beetje gladjes en softie maar wat bleek? De andere "mannen" waren nog softer!
Prima, alleen bij hem is het best vermakelijk, bij Brian was het erg.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:37 schreef blomst het volgende:
[..]
Volgens mij is Brian zijn grote voorbeeld.
Maar dat zei Amanda niet!quote:Op woensdag 10 september 2008 23:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
doe 't effe lekker zelf jah
Brian is een totaal ander type, die speelde zijn ''verliefdheid'' voor Amanda, heb ik nooit in geloofdquote:Op woensdag 10 september 2008 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Prima, alleen bij hem is het best vermakelijk, bij Brian was het erg.
ja maar ik welquote:
Nah, terwijl Brian juist zo goed kon acteren?quote:Op woensdag 10 september 2008 23:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Brian is een totaal ander type, die speelde zijn ''verliefdheid'' voor Amanda, heb ik nooit in geloofd
pesthekel had ik aan die goser zegquote:Op woensdag 10 september 2008 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, terwijl Brian juist zo goed kon acteren?
Loyaliteit hoort er gewoon bij, daar hoef je een ander niet als minderwaardig voor te behandelen.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja maar ik wel![]()
en yasmine ook hoor![]()
als ie al zoiets zou zeggen,
Het enige dat Ribas verlangt is 100% loyaliteit
geen slaafje
In de preview liep Yasmin de kamer uit, dus blijkbaar laat ze zich niet alles zeggen... we zullen het zien.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:45 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind Bribas echt een onuitstaanbaar ventje, met zijn commanderen tegen Yasmin...kijk me aan als je tegen me praat...Yasmin is trouwens ook een sufkut dat ze zich het laat zeggen.
Ik ga voor Barco, mooie stoere man, lekker relaxed, beetje kletsen en gezellig doen met iedereen..
Joost is gewoon een lieve kerel, die is volgens mij een beetje veels te lief en te rustig...
Rory vind ik stom, een sukkel eerste klas.
Blonde Marco vind ik vaak grappig, die is wel goed gebekt, zag ik trouwens voornamelijk terug in de filmpjes op de site...en vooral leuk in combi met Barco.
Ja maar da's toch irritant als iemand wegkijkt als je tegen hem/haar praat, misschien ben ik wel een mixquote:Op woensdag 10 september 2008 23:45 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind Bribas echt een onuitstaanbaar ventje, met zijn commanderen tegen Yasmin...kijk me aan als je tegen me praat...Yasmin is trouwens ook een sufkut dat ze zich het laat zeggen.
Ik ga voor Barco, mooie stoere man, lekker relaxed, beetje kletsen en gezellig doen met iedereen..
Joost is gewoon een lieve kerel, die is volgens mij een beetje veels te lief en te rustig...
Rory vind ik stom, een sukkel eerste klas.
Blonde Marco vind ik vaak grappig, die is wel goed gebekt, zag ik trouwens voornamelijk terug in de filmpjes op de site...en vooral leuk in combi met Barco.
Ik 'ga' is ook meer in de zin van, als ik er een moet kiezen....quote:Op woensdag 10 september 2008 23:50 schreef Disana het volgende:
[..]
In de preview liep Yasmin de kamer uit, dus blijkbaar laat ze zich niet alles zeggen... we zullen het zien.
Ribas is emotioneel een primitief mannetje. Als je daarop valt, ben je ofwel heilig ofwel zelf ook een beetje debielig![]()
Ik 'ga' eigenlijk voor niemand, maar Joost en Barco springen er nog het meest positief uit. Over de vrouwen wil ik het niet eens hebben, het zijn er teveel en hun rol in het spel is niet fraai.
geloof er niks van dat Yasmin dat gaat doen.....quote:Op woensdag 10 september 2008 23:48 schreef Dementor het volgende:
Ach straks is Yasmin of een ander Ribas helemaal zat en trekt men zijn creditcard leeg.
dan ben ik een beetje debielig vrees ikquote:Op woensdag 10 september 2008 23:50 schreef Disana het volgende:
[..]
I
Ribas is emotioneel een primitief mannetje. Als je daarop valt, ben je ofwel heilig ofwel zelf ook een beetje debielig![]()
We zullen zien.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
geloof er niks van dat Yasmin dat gaat doen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |