Misschien is dat dan soms ook gewoon het geval...quote:Op donderdag 11 september 2008 11:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Toch altijd raar dat mensen zeggen dat het eten verkeerd is gevallen en nooit die tien bier/wijn/whiskey/weet ik wat die ze er voor gedronken hebben
Ziek van drank voelt wel iets anders, ik heb beiden inmiddels mogen meemakenquote:Op donderdag 11 september 2008 11:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Toch altijd raar dat mensen zeggen dat het eten verkeerd is gevallen en nooit die tien bier/wijn/whiskey/weet ik wat die ze er voor gedronken hebben
Tenenkrommend inderdaad. Prima dat je zelf niet drinkt of er iets op tegen hebt of wat dan ook, maar hou dat lekker bij jezelf en ga niet proberen het aan anderen op te leggen.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
Ach, ik ken een meid die vond dat we maar eens gewoon een avond thee moesten drinken ipv alcohol om aan te tonen dat dat ook leuk was. Die meid heb ik sindsdien niet meer gezien.
Vuige anti's
Kijk, met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 11 september 2008 11:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tenenkrommend inderdaad. Prima dat je zelf niet drinkt of er iets op tegen hebt of wat dan ook, maar hou dat lekker bij jezelf en ga niet proberen het aan anderen op te leggen..
Jij bood haar niet persoonlijk aan om te tonen hoe gezellig dingen kunnen zijn, zónder alchol?quote:Op donderdag 11 september 2008 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
Ach, ik ken een meid die vond dat we maar eens gewoon een avond thee moesten drinken ipv alcohol om aan te tonen dat dat ook leuk was. Die meid heb ik sindsdien niet meer gezien.
Vuige anti's
quote:Op donderdag 11 september 2008 11:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Alhoewel ik ook principieel tegen drank ben
Jawel hoor, maar ze hield ook niet eens van seks.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Jij bood haar niet persoonlijk aan om te tonen hoe gezellig dingen kunnen zijn, zónder alchol?![]()
Dan houdt et op. Hoeveel ze ook van motoren houdquote:Op donderdag 11 september 2008 12:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ze hield ook niet eens van seks.
Een vrouw die én niet van seks houdt én niet van alcohol.
Jij met je veredelde scooters ook altijdquote:Op donderdag 11 september 2008 12:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dan houdt et op. Hoeveel ze ook van motoren houd
maar na 1 of 2 wodka laat je je pricipes ook varenquote:Op donderdag 11 september 2008 11:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Alhoewel ik ook principieel tegen drank ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |