Net even, maar ze moet nog ff inburgeren denk ikquote:Op donderdag 11 september 2008 21:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
komt Brenda nog weleens kijken hier?
Hopelijk dat eindelijk een request van me gedraaid word. Request al een paar weken maar nog niks is gedraaidquote:Op donderdag 11 september 2008 21:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb maar een BBQ plaat aangevraagd
Met dank aan DiedjeeJ voor de inspiratiequote:Op donderdag 11 september 2008 21:28 schreef -Hans- het volgende:
Joost wat een goede request !!!!
Santogold
Hoe durven ze op de donderdagavondquote:Op donderdag 11 september 2008 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:
grmbl collega aan de foon terwijl mn favo proggie nu begint
Nee dus..quote:Op donderdag 11 september 2008 21:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
, Die heb ik toch niet gemist?
Ofwel![]()
Die vind ik zooo lekker. Helemaal prima sjangsong
Hallo?!?! de lijn begint ineens heel erg te storen..... ! Hallo?! ben je er nog..? Ik bel je straks wel terug want de lijn is heel slecht. Zoiets dus.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:
grmbl collega aan de foon terwijl mn favo proggie nu begint
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe durven ze op de donderdagavond
quote:Op donderdag 11 september 2008 21:30 schreef Impry het volgende:
[..]
Met dank aan DiedjeeJ voor de inspiratieVond deze alleen leuker.
Beter dan tijdens de vrijdagavondquote:Op donderdag 11 september 2008 21:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
*blaaaaaaaaaaaaaaaablaaaaaaaaaaaaaaaaaablaaaah*
*kijkt*quote:Op donderdag 11 september 2008 21:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Net even, maar ze moet nog ff inburgeren denk ik
Mooie samenwerking zeg ! erg puike request.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:30 schreef Impry het volgende:
[..]
Met dank aan DiedjeeJ voor de inspiratieVond deze alleen leuker.
Ik kan helaas niet, maar misschien een andere keer.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo huisje is weer gepoetst voor de eerste 2 bezichtigingen van morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |