quote:
Op donderdag 25 september 2008 12:58 schreef Stiemie het volgende:En als je in de fles steeds alleen maar wat saais zoals water doet en in de tuitbeker iets van sap? Zodat die tuitbeker aantrekkelijker wordt? Of inderdaad een pakje drinken (appelsap ofzo) dat gaat er hier altijd erg goed in
Het verschilt hier trouwens ook wel per beker. De ene tuitbeker (avent) vindt Linde niks aan terwijl ze nu een merkloos antilekbekertje gekregen heeft en daar drinkt ze erg graag uit.
Eli drinkt ook niet uit Avent tuit, maar wel op het kdv uit een supergoedkope, andere tuit. Volgens mij past het gewoon niet in zijn wereldbeeld om een tuit te hebben op de fles-onderkant, if that makes any sense. We hebben gister een Hema-tuit gekocht. Hopen dat hij deze ook pakt.
Anders gaan we idd water uit de fles (bah

) en sap uit de tuit proberen.
@Beaker, ja het is niet zo goed voor de tanden, omdat er steeds kleine beetjes in de mond komen en dat is dan een continue zuuraanval (oid), maar zoalng Jet niet de hele dag met een fles in dr mond loopt, zal het wel loslopen, toch?
Stiemie, laat je je vriend nog een beetje heel?

Appelsap, fijn dat de mensen hebben gezegd dat er nog ruim tijd is dat zijn voeten "normaal" kunnen gaan staan.
Over opvoeden, soms heb ik wel "moeite" om eli te stimuleren als hij lief bezig is. wat ik bedoel, als hij lief is, dan denk ik, wat is hij lief, en loop weer verder. het is heel makkelijk om te gaan reageren als hij stout is, maar dan krijgt hij alleen aandacht als hij stout is, en krijgen we feest. ervaren jullie dat ook? dat je bij positief gedrag er echt aan moet denken om te belonen?