Hou je mond jonge, wedden dat ik hoger opgeleid ben dan jij op je 17e ?quote:Op woensdag 10 september 2008 22:55 schreef tisauch het volgende:
[..]
Een compleet manke vergelijking jij 5e generatie inteelt-product.![]()
Nadia doet mij niets, Lieke wel. Maar goed over smaak valt te twisten.
Gigi is gewoon een random blonde hoerquote:Op woensdag 10 september 2008 23:38 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Precies, en Inge Schrama (Sjors) of Gigi Ravelli, die hebben het dan weer wél, die hebben íets waardoor je je meer aangetrokken voelt om naar ze te kijken, die hebben hét
Wedden dat jij niet kon posten als de MBO filter aan stond?quote:Op donderdag 11 september 2008 00:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hou je mond jonge, wedden dat ik hoger opgeleid ben dan jij op je 17e ?
nee,, maar bij haar neus zou het zomaar kunnenquote:Op woensdag 10 september 2008 21:43 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit, je neukt 'r toch niet in d'r neus!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Ja is goed,quote:Op donderdag 11 september 2008 08:44 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Wedden dat jij niet kon posten als de MBO filter aan stond?
Moest die nou niet kersen voor mij plukken?quote:Op woensdag 10 september 2008 23:30 schreef Strani het volgende:
Ik vraag me altijd meer af wat men nou in Marly van de Velde ziet.
Ik zou Gigi wel doen als ik tussen haar en Lieke mocht kiezen.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:47 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Gigi![]()
nepblondie en nepkarakter... ook in t echt
Bestaat er ook een 'geld terug'-regeling bij tijdschriften?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:40 schreef Vodkadruppel het volgende:
Die playboy fotos zijn weer ouderwets lelijk.
quote:Op donderdag 11 september 2008 08:40 schreef fathank het volgende:
Inge schrama heeft wel iets, maar die zal altijd het keurige nette meisje zijn.
Vind ik ook, Inge Schrama is een veel mooiere meid en ook nog met veel meer klasse. Dat blijkt al uit het feit dat zij nog nooit in zo'n blad als FHM heeft gestaan om te paraderen met haar lichaam. Een goed voorbeeld van iemand die zelfverzekerd genoeg is om niet de bevestiging van andere mensen te zoeken. Ik heb daar erg veel respect voor.quote:
Respect inderdaad, maar wel verdomde jammer!quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:31 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Vind ik ook, Inge Schrama is een veel mooiere meid en ook nog met veel meer klasse. Dat blijkt al uit het feit dat zij nog nooit in zo'n blad als FHM heeft gestaan om te paraderen met haar lichaam. Een goed voorbeeld van iemand die zelfverzekerd genoeg is om niet de bevestiging van andere mensen te zoeken. Ik heb daar erg veel respect voor.
Ik vind het ook wel jammer aan de ene kant natuurlijkquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:15 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Respect inderdaad, maar wel verdomde jammer!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |