Gaat de AIDS Hype weer rond?quote:Op woensdag 10 september 2008 20:09 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Gelukkig begint dat groepje gay's dat die kut ''zeep'' kijkt snel te slinken
Heb gewoon niks met 22 volwasen kerels in korte broek.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:10 schreef Hymen_Copter het volgende:
Ben je homosexueel ofzo, of een vrouw?
Maar wel stiekem Nederland steunen tijdens het EK en WK?quote:Op woensdag 10 september 2008 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb gewoon niks met 22 volwasen kerels in korte broek.
GTST is een instituut. Daar moet je niet aankomen.
Inderdaad, en als er niks valt uit te zenden gewoon wat amateurclubjes gaan bespreken.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:15 schreef Netsplitter het volgende:
Moeten ze veeeel vaker doen.
Bv elke dag.
Wijn is voor mannen!quote:Op woensdag 10 september 2008 20:17 schreef Het_hupt het volgende:
ik neem aan dat TS ook zit te plassen, sherry/wijn drinkt, en samen met zijn vriendin ongesteld is?
Ja en mijn vriendin plast staande en drinkt bokbier.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:17 schreef Het_hupt het volgende:
ik neem aan dat TS ook zit te plassen, sherry/wijn drinkt, en samen met zijn vriendin ongesteld is?
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en mijn vriendin plast staande en drinkt bokbier.
jij drinkt ook wijn neem ik aan?quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
och ja, ook dat soort wijven vangt weleens watquote:Op woensdag 10 september 2008 20:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet waar!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |