you're welkomquote:Op woensdag 10 september 2008 19:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohja dat is um![]()
Thxen nog gratis ook
quote:Op woensdag 10 september 2008 19:31 schreef koemleit het volgende:
je moet ook bellen naar
ÉÉN ACHT ACHT ACHT
Deden wij ook vaak. O.a. om met een hoofd wat te stoned was informatie te vragen over een goede volière voor onze peenvogel.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:32 schreef Kali-Mist1 het volgende:
hahaha...ben vroger een keer gebanned bij scoot omdat ik alleen maar voor onzin belde!!!! dan gingen we bellen om te vragen waar de file stond want daar wilde we in staan enzo, heel flauw, maar op een gegeven moment gingen we bij het minste geringste al bellen, en toen werd al heel snel mijn nummer geblokeerd!!!
Weet je wat pas erg is. Als 1850 's nachts als je lekker slaapt mensen doorverbindt omdat die trutten en lullen niet lezen kunnen en ze denken dat je een taxibedrijf bent. Dat is pas K.U.T.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:13 schreef Moozzie het volgende:
Ik zat in me auto opweg naar huis met me radiootje aan. En daar hoorde ik de reklame van 1850 nummer informatie dienst, voor als je onderweg een nummer kwijt bent. Die reklame was gewoon voor mij bedoelt, want ik was onderweg en was een nummer kwijt!
Dus ik belle; Ja hoi ik wil weten wat het nummer was van kid rock, ohw je wilt meer info, ehm volgens mij staat het nu hoog in de top 40 iets met de zomer ofzo. Ohja en edwin everts had het melodietje ook gebruikt voor zijn nummer. Maar hoe heet hij ookalweer![]()
Konden ze me niet helpen![]()
Maar ik ben wel me geld kwijt![]()
Klacht: 1850 nummer informatie wie niet eens nummers uit de top 40 kennen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |