lmaoquote:Op woensdag 10 september 2008 18:27 schreef tho_Omas het volgende:
Welkom in communistisch Nederland. Met de ingebouwde x-ray cam ziet de overheid precies of jij wel op tijd naar school gaat!
Nee. Het pasje zelf kost ongeveer de helft. De andere helft zijn de administratiekosten voor het kwijtraken van de oude kaart.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:34 schreef Teeno het volgende:
80 euro voor een pasje? Dat is dus bijna *smack!!*..... omrekenen naar guldens deden we niet meer nee.
Aso
Oké, ik zal er niet meer over klagen dat dit geintje me gvd 90 euro gekost heeft! Wat een fucking oplichterij! En je moet zo'n kolereding nog dragen ook anders gaat dat je ook nog eens poen kosten.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:11 schreef Tja..1986 het volgende:
uhm.. dat van die foto's had je kunnen weten. Is uitgebreid in het nieuws geweest. 10 euro, dat is stom van je, want je kunt in een hokje voor de helft van de prijs speciaal dit soort foto's laten maken, waar er precies wordt uitgelegd hoe je moet zitten enzo.
En over die 80 euro moet je ook niet zeuren, want je hebt zelf je kaart kwijt geraakt.
of een tatoo met je geboorte of dit pasje,quote:Op woensdag 10 september 2008 20:58 schreef right_turn het volgende:
[..]
Oké, ik zal er niet meer over klagen dat dit geintje me gvd 90 euro gekost heeft! Wat een fucking oplichterij! En je moet zo'n kolereding nog dragen ook anders gaat dat je ook nog eens poen kosten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |