Jamaar.. dan geef je geld aan hulliequote:Op dinsdag 23 september 2008 15:34 schreef Duderinnetje het volgende:
O ik wil het boek wel kopen. Waarom niet? Is toch smullen? En na lezing kan het gewoon bij de vullis.
Voor een goed doel! Namelijk ons elke dag vermaken met een passage uit het boek!quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Jamaar.. dan geef je geld aan hullie
Ja dat kan mij toch geen donder schelen!quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jamaar.. dan geef je geld aan hullie
Dat zie ik je wel voor aan weg met die meukquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:34 schreef Duderinnetje het volgende:
O ik wil het boek wel kopen. Waarom niet? Is toch smullen? En na lezing kan het gewoon bij de vullis.
Huh? Nou snap ik er niets meer van. Wat is dit nou weer voor boek? En wat heeft Het Parool dan?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:49 schreef crohntje het volgende:
Het boek van Hazes wat vandaag uitkomt is van de voormalige chauffeur van Hazes...
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Huh? Nou snap ik er niets meer van. Wat is dit nou weer voor boek? En wat heeft Het Parool dan?
Vragen, vragen, vragen. Ik ga even koken (knakworsten).
Die chauffeur heeft ook een boek geschreven, en dat is weer heel pro-Rachel.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Huh? Nou snap ik er niets meer van. Wat is dit nou weer voor boek? En wat heeft Het Parool dan?
Vragen, vragen, vragen. Ik ga even koken (knakworsten).
O dat lees ik niet, want ik ben anti-Rachel! Voor wie zijn jullie?quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die chauffeur heeft ook een boek geschreven, en dat is weer heel pro-Rachel.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O dat lees ik niet, want ik ben anti-Rachel! Voor wie zijn jullie?
Friedel natuurlijkquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O dat lees ik niet, want ik ben anti-Rachel! Voor wie zijn jullie?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Je moet! Je moet! Dit is SHO! Je móet!
" Melvin, het ware verhaal..."quote:Op woensdag 24 september 2008 14:07 schreef Loedertje het volgende:
Melvin komt vast nog weleens met een boek over zijn boze stiefmoederheks die tussen hem en zijn vader zat te stoken uit angst dat Melvin haar zakgeld zou afsnoepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |