quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:39 schreef Felixa het volgende:
Zullen ze ook een signeersessie doen?![]()
Bij Athenaeum?
quote:Hazes probeerde zelfmoord te plegen.
André Hazes heeft in zijn leven ten minste tweemaal een zelfmoordpoging gedaan. Dat stelt zijn voormalige bodyguard Robert de Waal zaterdag in De Telegraaf. Volgens De Waal, die dinsdag het boek 'De schaduw van André Hazes' publiceert, ontnamen zijn drankverslaving en zijn relatieproblemen met Rachel de zanger soms de zin om te leven. "Het spijt me vriend. Ik word af en toe helemaal debiel in mijn kop", zou Hazes hem hebben gezegd nadat hij eens zijn polsen had doorgesneden.
Volgens De Waal hebben Rachels pogingen om haar echtgenoot van de drank af te helpen nooit echt vruchten afgeworpen. "We hadden al een intakegesprek gehad in Rotterdam. Ik bracht hem erheen en hij was compleet van slag", vertelt hij. "Hij wilde niet naar binnen en ik moest Ras bellen. Na een uur gesoebat gingen we weer naar huis. Hij heeft toen zes weken op Spa blauw geleefd."
Ondanks hun huwelijksperikelen waren Hazes en Rachel aan elkaar verknocht, stelt De Waal. "Wat Rachel van André heeft verdragen, dat had geen enkele andere vrouw opgebracht. Ze verzorgde hem vol liefde", legt hij uit. "Ondanks alle ruzies hielden die twee gewoon ontzettend veel van elkaar."
Om Marianne Thieme maar eens te quoten: het draait allemaal om geldquote:Rachel Hazes eist ton smartegeld van ouders
Uitgegeven: 22 september 2008 20:57
Laatst gewijzigd: 22 september 2008 21:01
AMSTERDAM - Rachel Hazes eist een ton smartengeld van haar ouders als zij doorgaan met het uitbrengen van een onthullend boek over hun dochter. Dat meldt Shownieuws.
Jan en Friedel van Galen maakten eerder deze maand in weekblad Privé bekend een boek uit te brengen met schokkende feiten over het leven van hun dochter.
De relatie tussen Rachel en haar ouders is sinds het overlijden van André Hazes in een neerwaartse spiraal terechtgekomen.
Oorlog
"We leven op dit moment op voet van oorlog met Rachel en dat is nog zachtjes uitgedrukt", verklaarde de vader van de weduwe eerder tegenover Privé.
De ruzie is volgens hem niet alleen te wijten aan de starre houding die Rachel aanneemt tegenover iedereen die de muziek van Hazes wil gebruiken.
"Er is meer, veel meer", stelde Van Galen. "Zo erg dat ik er nauwelijks over kan praten."
Financiële problemen
André Hazes zou zijn schoonouders in het verleden uit de financiële problemen hebben geholpen.
In ruil voor een financiële bijdrage zouden de ouders van de weduwe een verklaring hebben moeten tekenen waarin staat dat zij nooit iets over de twee naar buiten zouden brengen, zo verklaart Shownieuws maandag. Hazes probeert nu met die verklaring publicatie van het boek tegen te gaan.
dr was iets met auto's die ze gekregen hadden en die ze meteen doorverkocht hadden. maar dr zal allicht meer zijn...quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:58 schreef Loedertje het volgende:
Waarom heeft ide Rachel ruzie met haar ouders ?
Lees het boek!quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:58 schreef Loedertje het volgende:
Waarom heeft ide Rachel ruzie met haar ouders ?
Is de PDF + samenvatting al te downloaden?quote:Op maandag 22 september 2008 22:42 schreef E.T. het volgende:
morgen komt het boek dus uit?
Ben benieuwd wat er voor smeuiigs in staat als dat goed is voor een ton smartengeld
Neequote:Op dinsdag 23 september 2008 09:35 schreef Susi het volgende:
Gaat iemand het boek hier kopen ?
Dat denk ik ook Urquhart,quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee
De 'onthullingen' zullen toch wel binnen no-time op internet staan.
ben benieuwd hoe snelquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee
De 'onthullingen' zullen toch wel binnen no-time op internet staan.
Naar Shownieuws moeten kijken voor de smeuige datais is eigenlijk al erg genoegquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat denk ik ook Urquhart,Ik zelf koop de boek absoluut niet
Neee, ik kijk nooit geen shownieuws meer..Sinds RTL Boulevard weer terug is van de zomerstop!quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Naar Shownieuws moeten kijken voor de smeuiige dataisl is eigenlijk al erg genoeg
Jamaar.. dan geef je geld aan hulliequote:Op dinsdag 23 september 2008 15:34 schreef Duderinnetje het volgende:
O ik wil het boek wel kopen. Waarom niet? Is toch smullen? En na lezing kan het gewoon bij de vullis.
Voor een goed doel! Namelijk ons elke dag vermaken met een passage uit het boek!quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Jamaar.. dan geef je geld aan hullie
Ja dat kan mij toch geen donder schelen!quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jamaar.. dan geef je geld aan hullie
Dat zie ik je wel voor aan weg met die meukquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:34 schreef Duderinnetje het volgende:
O ik wil het boek wel kopen. Waarom niet? Is toch smullen? En na lezing kan het gewoon bij de vullis.
Huh? Nou snap ik er niets meer van. Wat is dit nou weer voor boek? En wat heeft Het Parool dan?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:49 schreef crohntje het volgende:
Het boek van Hazes wat vandaag uitkomt is van de voormalige chauffeur van Hazes...
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Huh? Nou snap ik er niets meer van. Wat is dit nou weer voor boek? En wat heeft Het Parool dan?
Vragen, vragen, vragen. Ik ga even koken (knakworsten).
Die chauffeur heeft ook een boek geschreven, en dat is weer heel pro-Rachel.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Huh? Nou snap ik er niets meer van. Wat is dit nou weer voor boek? En wat heeft Het Parool dan?
Vragen, vragen, vragen. Ik ga even koken (knakworsten).
O dat lees ik niet, want ik ben anti-Rachel! Voor wie zijn jullie?quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die chauffeur heeft ook een boek geschreven, en dat is weer heel pro-Rachel.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O dat lees ik niet, want ik ben anti-Rachel! Voor wie zijn jullie?
Friedel natuurlijkquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O dat lees ik niet, want ik ben anti-Rachel! Voor wie zijn jullie?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Je moet! Je moet! Dit is SHO! Je móet!
" Melvin, het ware verhaal..."quote:Op woensdag 24 september 2008 14:07 schreef Loedertje het volgende:
Melvin komt vast nog weleens met een boek over zijn boze stiefmoederheks die tussen hem en zijn vader zat te stoken uit angst dat Melvin haar zakgeld zou afsnoepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |