Pedo!quote:Op woensdag 10 september 2008 16:48 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nog 1 keer mij pedo noemen, en ik maak er melding van.
Schelden is tot daar aan toe, maar zo noem je mij niet.
Wees gewaarschuwd!!
Poeh hey, jij durft!!!quote:
Euuhhh, wat heb je gewonnen dan?quote:
jongens, jongens, kappen nu.quote:
PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDOPEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDO PEDOquote:Op woensdag 10 september 2008 16:48 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nog 1 keer mij pedo noemen, en ik maak er melding van.
Schelden is tot daar aan toe, maar zo noem je mij niet.
Wees gewaarschuwd!!
dit bewijst alleen maar hoe dom je bentquote:Op woensdag 10 september 2008 17:04 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Euuhhh, wat heb je gewonnen dan?
Leg het me ff, uit want ik snap het niet....
Heulemaal niksquote:Op woensdag 10 september 2008 17:05 schreef appelsjap het volgende:
[..]
jongens, jongens, kappen nu.
Wat kan hij eraan doen dat de Nederlandse rechtstaat hem niet veroordeelt tot levenslang!
Hoezo dom dan?quote:Op woensdag 10 september 2008 17:05 schreef appelsjap het volgende:
[..]
dit bewijst alleen maar hoe dom je bent
Ga naar groep 3 idd, begin ff opnieuw, misschien dat je dan iets voor de maatschappij kan betekenen.
Succes!
Kom je hopelijk ooit nog wel achter!quote:Op woensdag 10 september 2008 17:09 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Hoezo dom dan?
Ik zou echt niet weten wat jij nou gewonnen hebt?
Maar je weet het zelf schijnbaar ook niet, anders gaf je wel wat intelligentere antwoorden ipv ander mensen te quoten.
Kun jezelf niets origineels bedenken soms...
Damn je neemt er wel je moeite voor hè?quote:
Nee, denk ik niet. Tenzij jij het eindelijk eens zou vertellen..quote:Op woensdag 10 september 2008 17:12 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Kom je hopelijk ooit nog wel achter!
Omdat ik de voorzetjes geefquote:Op woensdag 10 september 2008 17:16 schreef Heathen. het volgende:
Wie is appelsjap en waarom reageren jullie allemaal ineens als een stel infantiele apen die acht weken op enkel water leefden en nu een banaan spotten.
wie ben jijquote:Op woensdag 10 september 2008 17:16 schreef Heathen. het volgende:
Wie is appelsjap en waarom reageren jullie allemaal ineens als een stel infantiele apen die acht weken op enkel water leefden en nu een banaan spotten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |