Wat is dat danquote:Hoewel Lohan haar lesbische relatie met de 31-jarige zus van hitproducer Mark Ronson nooit officieel heeft bevestigd.
Die mensen moeten doodquote:Op woensdag 10 september 2008 16:03 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Omdat er mensen zijn die het wél leuk vinden om te weten dat ze gelukkig is.
Jij hebt er geen last van hoor, je hoeft het niet te lezen.
daarom is geen redequote:Op woensdag 10 september 2008 15:54 schreef appelsjap het volgende:
daarom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
Nog één keer: Je hoeft het niet te lezen!quote:Op woensdag 10 september 2008 16:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Die mensen moeten dood![]()
Dus Fok! hoeft het niet te posten, hebben wij er ook geen last van.
Jij bent zeker het type dat zulk soort nieuwsberichten leestquote:Op woensdag 10 september 2008 16:11 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Nog één keer: Je hoeft het niet te lezen!
Ik lees wel de showbizz-berichten, maar niet de showbizz-berichten 'van dit niveau', zeg maar.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij bent zeker het type dat zulk soort nieuwsberichten leest
quote:Op woensdag 10 september 2008 16:09 schreef BereNDD het volgende:
[..]
daarom is geen redehet was een rijmpje, geen antwoord op zn vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |