abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 september 2008 @ 20:28:08 #51
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_61560023
Mensen die in een volle trein breeduit de krant gaan lezen

Lekker in je neus peuteren met tientallen mensen om je heen

De krant op de grond smijten als je hem uithebt

Een tas meenemen van het formaat hutkoffer met allemaal onduidelijke zooi er in en dan beweren dat het een bescheiden handtasje is

Een dikke kont in een strakke broek

Een dikke kont in een legging

Hoerige laarzen met een hoerige kop er boven.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_61560044
Muziek HARD aanzetten in de trein
Maar dan ook echt op zn hards

Daar kan ik me dus Rood aan ergeren
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_61560714
Eetgeluiden godverdomme krijg er moordneigingen van zoals laatst een of andere knuppel die achter me zat in de frituur met een hete frikandel en de hele tijd hijgde omdat dat ding te heet was, als ik er mee weg had kunnen komen had ik hem die frikandel door zijn strot heen gedouwd.

En mocro's die hun mobieltjes keihard aanzetten in de trein, rondkijken hoe mensen reageren en vervolgens stiekem lachen omdat men ziet hoe sommige mensen zich beginnen te ergeren.

Voor de rest erger ik me niet zo stelselmatig aan dingen.
De banaan is krom.
pi_61563496
quote:
Op donderdag 11 september 2008 19:02 schreef JihadJoe het volgende:

[..]

Wat een arrogantie zeg, daar doe je zelf hard aan mee oelewapper.
genie!
Ik doe hier niet aan mee.
pi_61565119
quote:
Op donderdag 11 september 2008 20:28 schreef Turquaz52 het volgende:
Muziek HARD aanzetten in de trein
Maar dan ook echt op zn hards

Daar kan ik me dus Rood aan ergeren
vorige week ging ik met de bus stond ik bij de bushalte, kwam er zo'n kansloos kutkampertje van 14 ofzo aan. Ging hij met z'n paupertelefoon naar 1 of andere marocrap luisteren. Maar het was echt de meest zielige kanker "muziek" die ik ooit had gehoord. Je zag m ook in het rond kijken, "ziet iedereen mij, mensen kijk ik wil aandacht, kijk hoe stoer ik ben!". Na 5 min rondkijken en rondlopen bij de bushalte zette hij zijn muziek maar uit omdat hij geen aandacht kreeg .
  donderdag 11 september 2008 @ 23:27:45 #56
179525 Nemain
Zo winnen we de oorlog nooit
pi_61565373
quote:
Op woensdag 10 september 2008 16:12 schreef Komakie het volgende:
enqueteurs die in de stad lopen en je aan gaan spreken.
zout op man!
Ze staan nog wel eens in Grunn bij het museum (vlakbij het station). Dus dan roep ik altijd: "Nee, ik moet mijn trein halen!" (wat meestal ook gewoon waar is.)
Laatste keer riep een van die jongetjes me achterna:
"Eén vraagje kan wel!" (Ik zeg toch nee?)
En daarna nog harder:
"Flauw ben jij!"
En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
  donderdag 11 september 2008 @ 23:33:21 #57
179525 Nemain
pi_61565519
Verder:
- mensen in een volle trein die het lef hebben overdreven te gaan zuchten als je vraagt of je naast ze mag zitten. Dan moet ze namelijk hun tas van de stoel afhalen.
- mensen die (winkel)personeel onbeschoft behandelen. Het is niet de schuld van de vakkenvuller dat de appelmoes op is. En er verschijnt ook niet magisch een nieuwe voorraad als je hem gaat afzeiken.
- Voetgangers. Voetgangers kijken nooit of ze veilig over kunnen steken, die denken dat het recht van de zwakste geldt.
- mensen die je gaan afzeiken als je praat over 'college'. Nee, ik ga niet meer naar school, en ik volg ook geen les. Ik ga naar de universiteit, dat jij je daar minderwaardig door voelt is niet mijn probleem.

En de meeste recente ergernis:
- mensen die je sms'en met een vraag, bijvoorbeeld: hoe was je vakantie? En die jij dan terugsms't met de mededeling: leuk, en daarna de vraag: en hoe was jouw vakantie? En dat je dan vervolgens niks terugkrijgt.
  donderdag 11 september 2008 @ 23:42:07 #58
177219 Maurari
out of our depth
pi_61565739
Ik erger me aan mensen in de trein bij wie ik niet op schoot mag zitten
pi_61565967
quote:
Op donderdag 11 september 2008 23:42 schreef Maurari het volgende:
Ik erger me aan mensen in de trein bij wie ik niet op schoot mag zitten
*checkt fobo*

Jij mag wel op mijn schoot zitten..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_61565988
  • Als ik moet werken en bejaarde vrouwen beginnen hun vraag met: 'Luister eens'.
  • Mensen die smakken als ze praten.
  • Mensen met Fietsen in de ochtend spits.
  • Mensen die belachelijk traag lopen op een nauwe weg.
  • Mensen die 's ochtends als de kassa nog leeg is bedragen van 3,55 betalen met een briefje van 50 (en als ik vraag of ze het kleiner hebben, ze het vaak nog kunnen ook.
  • Mensen die 'je begrijpt het gewoon niet' zeggen als je ze in een hoekje hebt geluld.
  • Mensen met een Achmed the dead Terrorist ringtone.
  •   donderdag 11 september 2008 @ 23:54:46 #61
    179525 Nemain
    pi_61566008
    quote:
    Op donderdag 11 september 2008 23:53 schreef On het volgende:
  • Mensen met een Achmed the dead Terrorist ringtone.
  • Dat! Dat!
    Dat ik dat vergeten ben!
    pi_61566567
    ik erger me aan:

- mopperende bejaarden.
    - moeders of vaders die hun koters uitgebreid laten schreeuwen, janken, rondrennen etc, (met name in supermarkten).
    - mensen die vreselijk uit hun bek stinken.
    - oudere wijven die met hippe kleding denken dat ze nog 20 jaar zijn.
    - mensen die stoere verhalen vertellen terwijl de helft allemaal is gelogen.
    - ''achmed the dead terrorist'' en de nieuwe varianten daarvan.
    - bejaarden in een auto die het verkeer onveilig maken.
    - mensen die het poep van hun hond niet opruimen.
    - dikke mormels in te strakke truitjes etc.
    - politie
    - nutteloze verhalen aanhoren van mensen die in de bus zitten.
    etc.
    etc.

(* har*** en spl***er)
    Zeg nee tegen diarree!
    pi_61566588
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 00:21 schreef Maurice90 het volgende:
    ik erger me aan:

- mopperende bejaarden.
    - moeders of vaders die hun koters uitgebreid laten schreeuwen, janken, rondrennen etc, (met name in supermarkten).
    - mensen die vreselijk uit hun bek stinken.
    - oudere wijven die met hippe kleding denken dat ze nog 20 jaar zijn.
    - mensen die stoere verhalen vertellen terwijl de helft allemaal is gelogen.
    - ''achmed the dead terrorist'' en de nieuwe varianten daarvan.
    - bejaarden in een auto die het verkeer onveilig maken.
    - mensen die het poep van hun hond niet opruimen.
    - dikke mormels in te strakke truitjes etc.
    - politie
    - nutteloze verhalen aanhoren van mensen die in de bus zitten.
    etc.
    etc.

(* har*** en spl***er)
    Word
    Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
    pi_61566618
    tvp
      vrijdag 12 september 2008 @ 00:29:54 #65
    82578 Grimm
    shoo bi do bi doo
    pi_61566712
    Mensen die langzamer lopen dan de rest in een drukke winkelstraat, en dat je er steeds net niet voorbij kunt
    pi_61566786
    Mensen die klakkeloos oversteken, zonder te kijken, of pas kijken als ze aan het oversteken zijn. Als ik op de fiets ben rem ik niet, met de auto misschien wel. Als ik m'n dag heb.
    pi_61566921
    De ochtendspits.

Mensen die voor een rood stoplicht de versnelling in z'n vrij zetten (zware koppeling??) en bij groen eerst goed tot zich laten doordringen dat het groen is en dan ruim de tijd nemen om 'm in zijn 1 te zetten...

Op de snelweg lekker 115 rijden terwijl ikzelf met cruise control eerst moet inhouden vanwege verkeer op de linkerbaan en er dan pas omheen kan.

In de file veel te laat opmerken dat het verkeer echt wel stil staat en dan vol op de rem gaan staan. En ik rijd er dan achter.
    pi_61574376
    (oudere)Mensen die er vanuit gaan dat je nog niets weet (waarschijnlijk omdat je jong bent)
    Bijv. deed vrijwilligerswerk bij een verzorgingstehuis en reed dus met een rolstoel. Komt er zo'n oude taart naar me toe: "ja, je moet zo en zo het stoepje op want zo doen wij dat. Zo leren wij dat". Zij ging er voor het gemak maar vanuit dat ik voor het eerst in mijn hele leven met een rolstoel rijd en dus geen enkel vermoeden heb hoe dat moet. Terwijl ik niets verkeerd deed en gewoon mijn gang ging. Mens, bemoei je met jezelf ofzo.

Nog 1. Mensen die er vanuit gaan dat als je als meisje met een jongen ergens loopt, dat je gelijk een stelletje bent.
    Alsof mannen en vrouwen, jongens/meiden niet gewoon vrienden kunnen zijn.
    pi_61574525
    Mensen die hun peuken op de grond flikkeren.
      vrijdag 12 september 2008 @ 13:00:21 #70
    152789 karr-1
    One man can make a difference
    pi_61574657
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 12:48 schreef vencodark het volgende:
    Nog 1. Mensen die er vanuit gaan dat als je als meisje met een jongen ergens loopt, dat je gelijk een stelletje bent.
    Alsof mannen en vrouwen, jongens/meiden niet gewoon vrienden kunnen zijn.
    Heb ik zo vaak. Ik ben homo maar als ik met een vrouw over straat ga, zijn we meteen een stel.

En nog 1, mensen die er vanuit gaan dat ik als homo elke jongen wil bespringen die er is.
    Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
    "Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
    pi_61574747
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 13:00 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Heb ik zo vaak. Ik ben homo maar als ik met een vrouw over straat ga, zijn we meteen een stel.

En nog 1, mensen die er vanuit gaan dat ik als homo elke jongen wil bespringen die er is.
    Die laatste hebben wel meer homo's en lesbiënnes last van denk ik. Als je weet dat een vriend of vriendin homo is dan zijn ze gelijk bang dat diegene vast ook op hun valt. Of aan je gaan zitten ofzo. Heb er tenminste al meer over gehoord
    Trouwens, dat van stel zijn, gister liep ik met een vriend over straat (ok, toevallig mijn ex, maar dat kon niemand weten) dus zo'n meid van goede doelen en sponsoren werven sprak ons aan, blabla. Zij: "oh, je vriendin misschien interesse? Ik denk tenminste je vriendin? Mens, wat gaat het je aan?
      vrijdag 12 september 2008 @ 13:13:11 #72
    163094 Ladidadida
    En zo is het. En niet anders.
    pi_61574978
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 12:54 schreef Modus het volgende:
    Mensen die hun peuken op de grond flikkeren.
    En mensen die op de grond spugen
    Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
    Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
      vrijdag 12 september 2008 @ 13:16:14 #73
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_61575053
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 00:35 schreef CasB het volgende:
    Mensen die klakkeloos oversteken, zonder te kijken, of pas kijken als ze aan het oversteken zijn. Als ik op de fiets ben rem ik niet, met de auto misschien wel. Als ik m'n dag heb.
    Tijdje terug een busje gehuurd voor onze verhuizing. Reed dus met dat ding vol oude troep richting de vuilstort (gaan samenwonen dus een hoop oude aftandse meuk die weg kan), sta op de noordring bij een rotonde voor rood te wachten, knalt er net nog even een gastje op een scootertje met z'n anita achterop (zonder helm natuurlijk) vlak voor me langs. Ik sla rechts af, probeert 'ie me voor het einde van de weg nog even af te snijden, vanuit m'n blinde hoek knalt er dus weer diezelfde scooter voor me langs.

Echt, wat denk je nou, dat je het op je kutscootertje gaat winnen van een bus van meer dan 2000 kg? Echt, wat een idioot zeg. Dat je als voetganger meer rechten hebt dan een auto betekent niet dat je die rechten moet nemen. Als je je met je stomme kop dood laat rijden heeft die bestuurder daar, hoewel hij wel een ongewenst element uit de genenpoel verwijderd heeft, wel de rest van z'n leven last van.
    "[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
    pi_61575152
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 13:16 schreef Catbert het volgende:

[..]

Tijdje terug een busje gehuurd voor onze verhuizing. Reed dus met dat ding vol oude troep richting de vuilstort (gaan samenwonen dus een hoop oude aftandse meuk die weg kan), sta op de noordring bij een rotonde voor rood te wachten, knalt er net nog even een gastje op een scootertje met z'n anita achterop (zonder helm natuurlijk) vlak voor me langs. Ik sla rechts af, probeert 'ie me voor het einde van de weg nog even af te snijden, vanuit m'n blinde hoek knalt er dus weer diezelfde scooter voor me langs.

Echt, wat denk je nou, dat je het op je kutscootertje gaat winnen van een bus van meer dan 2000 kg? Echt, wat een idioot zeg. Dat je als voetganger meer rechten hebt dan een auto betekent niet dat je die rechten moet nemen. Als je je met je stomme kop dood laat rijden heeft die bestuurder daar, hoewel hij wel een ongewenst element uit de genenpoel verwijderd heeft, wel de rest van z'n leven last van.
    Precies. Veel mensen denk dat de ander "wel zal stoppen" of dat de ander hen wel gezien heeft etc. Kunt wat dat betreft niet voorzichtig genoeg zijn en gewoon geen risico's nemen. Hoeveel mensen zijn niet omgekomen doordat ze denken dat ze er nog wel ff door/langs kunnen en gewoon oversteken o.i.d.?
    Wacht gewoon ff en breng jezelf niet in onnodig gevaar. En indd. degene die er niets aan kon doen, voelt zich wel klote. Al is het 100 keer die ander zijn schuld.
    pi_61575220
    Krantenuitdelers die pontificaal boven aan de trap of bij de schuifdeur aan de uitgang van het station staan en de krant zo'n beetje in je gezicht duwen. En ik maar vriendelijk nee schudden met een afwijzend handgebaartje. Elke dag! Twee keer!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')