okquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Maak niks, zelfde model, andere type.. Model: Prelude, type: 5th Gen..
Ik zie op veel honda forums dat mensen S2000 klokkenhuis in een Civic klokkenhuis kunnen zetten.. dus tja, zolang het van het zelfde merk is maakt het mij eigenlijk niet veel uit..
Het is toch niet van Toyota of Mitsubitsi
Was toch ook zo'n gast met een behoorlijk rappe (retesnelle) 206 met civic dash?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Maak niks, zelfde model, andere type.. Model: Prelude, type: 5th Gen..
Ik zie op veel honda forums dat mensen S2000 klokkenhuis in een Civic klokkenhuis kunnen zetten.. dus tja, zolang het van het zelfde merk is maakt het mij eigenlijk niet veel uit..
Het is toch niet van Toyota of Mitsubitsi
Die heeft een 2,3L lude motorquote:Op zaterdag 8 november 2008 23:12 schreef tevebe het volgende:
[..]
Was toch ook zo'n gast met een behoorlijk rappe (retesnelle) 206 met civic dash?
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:46 schreef Gurb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
allemaal van deze site![]()
http://www.freewebs.com/bassie1984/ProjectPeugeot309.htm
quote:Eerst maar even bij de LIDL waar ik werk een setje
stoelhoezen gekocht, ziet er al een stuk sportiever uit:
quote:Heb ook een "hoodscoop" gekocht, deze is eigenlijk voor een Subaru
Impreza STi, maar omdat de Peug zoveel op een Impreza begint te lijken
met de voorbumper en de spoiler moest de scoop er ook wel opHet wordt
een funtionele, dus er moet een gat in de motorkap gemaakt worden en er komt
een open lucht filter in.
Even kijken. Oh ja! Ze hebben allebei inderdaad 4 wielen en een stuur. Maar daar houdt de vergelijking ongeveer ook wel op.quote:Op zondag 9 november 2008 10:41 schreef Pas259 het volgende:
maar omdat de Peug zoveel op een Impreza begint te lijken
quote:Het wordt een funtionele, dus er moet een gat in de motorkap gemaakt worden en er komt
een open lucht filter in.
Die inderdaad ja.quote:Op zondag 9 november 2008 01:03 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Die heeft een 2,3L lude motor
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,1632095
Nummer 1 Autostyler, en er nog trots op zijn ook.quote:Klopt ik sta nog steeds op 1van de Autostyle tuning top 40
Dit was hem toen:
Mooi is die ook niet nee, maar dat ding heeft serieus vermogen en dat kan ik dan wel weer waarderen.quote:Op zondag 9 november 2008 13:53 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Nummer 1 Autostyler, en er nog trots op zijn ook.
Dat weer wel. Had hij de buitenkant subtiel gehouden, dan was het een goed project.quote:Op zondag 9 november 2008 13:55 schreef tevebe het volgende:
[..]
Mooi is die ook niet nee, maar dat ding heeft serieus vermogen en dat kan ik dan wel weer waarderen.
Whehequote:Op zondag 9 november 2008 13:57 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Dat weer wel. Had hij de buitenkant subtiel gehouden, dan was het een goed project.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 november 2008 13:57 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Dat weer wel. Had hij de buitenkant subtiel gehouden, dan was het een goed project.
[ afbeelding ]
Respect voor de motorische ombouw, maar uiterlijk vind ik echt niet mooi, en die bak heeft dus 400+ pk op de voorwielenquote:Op zondag 9 november 2008 13:53 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Nummer 1 Autostyler, en er nog trots op zijn ook.
als je verder had gekeken zag je dat die rondom bigbreaks had.. ofzoquote:Op zondag 9 november 2008 16:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Respect voor de motorische ombouw, maar uiterlijk vind ik echt niet mooi, en die bak heeft dus 400+ pk op de voorwielen![]()
En op 1 foto zag ik achter trommelremmen![]()
Toch een beetje jammer.
Die staat ook vaak op showsquote:Op zondag 9 november 2008 17:12 schreef RiKe het volgende:
Op een saaie, regenachtige dag was ik onderweg naar huis.
Ik rij langs een rij van donker gekleurde auto's.
En ineens.....
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
valt me tegen dat die niet van die hippe m3 spiegels heeftquote:Op zondag 9 november 2008 17:12 schreef RiKe het volgende:
Op een saaie, regenachtige dag was ik onderweg naar huis.
Ik rij langs een rij van donker gekleurde auto's.
En ineens.....
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Knap dat je toch iets positiefs kunt zeggen over die autoquote:Op zondag 9 november 2008 17:39 schreef invine het volgende:
[..]
valt me tegen dat die niet van die hippe m3 spiegels heeft
En hij staat netjes binnen de lijnen geparkeerdquote:Op zondag 9 november 2008 18:16 schreef tevebe het volgende:
[..]
Knap dat je toch iets positiefs kunt zeggen over die auto
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |