En dat dusquote:Op woensdag 10 september 2008 11:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Looks vind ik anders een net zo belangrijk onderdeel![]()
En het gesprek zelf?quote:Op woensdag 10 september 2008 11:30 schreef Cynic het volgende:
Zo, als de omstandigheden gisteren een indicatie zijn voor de uitkomst van mijn sollicitatie dan ben ik redelijk kansloos
Ga ik een keer met de trein, ligt gelijk tussen zwolle en arnhem de stroom eraf waardoor ik over Arnhem moest en vervolgens 1,5 uur te laat kom opdagen. En wanneer ik weer terug in Emmen ben heb ik een parkeerboete van 60 euro
Damn, waardeloos zeg.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:30 schreef Cynic het volgende:
Zo, als de omstandigheden gisteren een indicatie zijn voor de uitkomst van mijn sollicitatie dan ben ik redelijk kansloos
Ga ik een keer met de trein, ligt gelijk tussen zwolle en arnhem de stroom eraf waardoor ik over Arnhem moest en vervolgens 1,5 uur te laat kom opdagen. En wanneer ik weer terug in Emmen ben heb ik een parkeerboete van 60 euro
Nee, ik was wel voor de zekerheid 2 uur vroeger weggegaanquote:Op woensdag 10 september 2008 11:35 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Damn, waardeloos zeg.
Toch niet het zekere voor het onzekere genomen door de auto te pakken?
Dan moet je eigenlijk altijd benadrukken dat je graag in een team werkt.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:41 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nee, ik was wel voor de zekerheid 2 uur vroeger weggegaan
Nog niet genoeg dus.
Gesprek kan alle kanten op denk ik, wel een hoop lastige vragen vond ik.
"Met wat voor mensen werk je het liefst samen"
ehmja daar heb ik helemaal niet over nagedacht.
Was bij Mojo, North Sea Jazz Festival.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dan moet je eigenlijk altijd benadrukken dat je graag in een team werkt..
Echt, solliciteren is net een spelletje soms. Ze stellen allemaal dezelfde vragen die je met eenzelfde repetoir aan standaardantwoorden kan beantwoorden. Alleen mijn sollicitatiegesprek bij OGD was anders. Was erg verfrissend. Meest eerlijke gesprek dat ik ooit gehad heb.
Wat is het voor toko?.
Bereid je maar vast voor op de vellen die straks aan je vingertoppen hangen...quote:
We duimen!quote:Op woensdag 10 september 2008 11:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Was bij Mojo, North Sea Jazz Festival.
Nouja, we zien het wel. Heb er flink op los geïmproviseerd. Laat dat met gitaarspelen nou net niet mijn sterkste punt zijn.
Yup, is voor een half jaar fulltime.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
We duimen!.
Om wat voor positie gaat het? Is het iets waarvoor je deze kant op zou moeten komen?
Oh gaaf. Wel met uitzicht op meer erna? Of zou je dat niet willen? Wel tof als je in deze branche kon komen werken ja.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:58 schreef Cynic het volgende:
[..]
Yup, is voor een half jaar fulltime.
Dat ga ik dus echt niet elke dag vanuit Emmen met de trein doen
Nouja dat is uiteindelijk wel de bedoeling, heb niet voor niets deze opleiding er nog bij gedaan. Dus ik ga sowieso voor een baan in de culturele sector, en als het even kan wel iets met muziek.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Oh gaaf. Wel met uitzicht op meer erna? Of zou je dat niet willen? Wel tof als je in deze branche kon komen werken ja..
Het gaat mij er in eerste instantie om hoe een gitaar klinkt en speelt. Zijn er dan een paar die redelijk dicht bij elkaar in de buurt liggen ga ik natuurlijk ook voor de gitaar die er het mooist uitziet.quote:
Damn, klote.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:30 schreef Cynic het volgende:
Maar sommige kleurschakeringen zijn zooo 2007... En het moet bij het interieur passen natuurlijk.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het gaat mij er in eerste instantie om hoe een gitaar klinkt en speelt. Zijn er dan een paar die redelijk dicht bij elkaar in de buurt liggen ga ik natuurlijk ook voor de gitaar die er het mooist uitziet.
Ik kom oorspronkelijk uit Friesland dus de kleuren uit 2007 zijn nog behoorlijk futuristisch voor mij.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:43 schreef Doodkapje het volgende:
Maar sommige kleurschakeringen zijn zooo 2007... En het moet bij het interieur passen natuurlijk.
Een Jan des Bouvrie gitaar, wit met zwarte hardware en een scheiding in het midden.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:43 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Maar sommige kleurschakeringen zijn zooo 2007... En het moet bij het interieur passen natuurlijk.
Ik noemde dit eens een IKEA-bas:quote:Op woensdag 10 september 2008 12:55 schreef brother52 het volgende:
Of een IKEA gitaar die je zelf nog in elkaar moet zetten. Wanneer je hem dan bijna af hebt, kom je er achter dat er een tuner te weinig in de doos zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |