abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61519447
Ik probeer nu al 3 dagen de Ziggo klantenservice te bereiken, maar op welk moment van de dag ik ook bel, 9 uur, 11u, 15u, 21u, altijd krijg ik die teringstem dat de wachttijd langer dan 10 minuten is. En daar ga ik natuurlijk niet op wachten.

Wat een pauperbedrijf.
  woensdag 10 september 2008 @ 11:16:56 #2
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_61519525
ziggo
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 10 september 2008 @ 11:17:16 #3
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_61519530
true
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
  woensdag 10 september 2008 @ 11:18:07 #4
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61519553
*wacht op misstique.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_61519558
Ziggo

Bij mij lag pasgeleden internet eruit. Meen je dat ik het nummer van de klantenservice wist te achterhalen ? In het telefoonboek stond het niet, in de boekjes ook niet en internet.... dat lag eruit.

Echt wat een tyfusbedrijf.
Toen heb ik het oude @home nummer gebeld en dat bleek de KS van Ziggo te zijn. Na 5 minuten wachten werd ik er continue uitgegooid
U MAD?
pi_61519590
Heb je UPC wel eens gebeld dan ?
pi_61519597
Geen last van. Ziggo werkt hier prima naar behoren.

Maar goed, ik zit dan ook niet bij Ziggo.
pi_61519600
Ik heb ze vanochtend wél weten te bereiken, maar ik zou zeggen, doe geen moeite want je wordt toch niet geholpen door die incompetente knaapjes:
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:30 schreef Misstique het volgende:
De klantenservice van Ziggo is ook uitermate vriendelijk, wat een onbeschofte honden. .

Ik: "Ik wil mn abo afzeggen, in jullie brief staat dat ik dat vanaf 1 oktober kan doen, op jullie site vind ik een opzegformulier om vanaf 1 november op te zeggen. Hoe zeg ik vanaf 1 oktober op?"
Kutjong van Ziggo: "Dat kan helemaal niet, u móet het opzegformulier op de site gebruiken en dan maar zien wat er gebeurd."
Ik: "Ik wil juist de garantie dat ik op 1 oktober wordt afgesloten en niet in rekening wordt gebracht voor die maand. Die mogelijkheid heb ik volgens uw brief, dus vertel me hoe ik dat voor elkaar krijg aub."
Kutjong van Ziggo: "Ik zeg dus dat dat niet kan en ik u niet kan helpen."
Ik: "Verbind me dan maar door met iemand die me wél te woord kan staan hierover."
Kutjong van Ziggo: "Daar is niemand voor, doe niet zo moelijk en gebruik het opzegformulier op onze site."
Ik: "Nee, met dat formulier kan ik niet vanaf oktober opzeggen. Dus nogmaals, hoe zeg ik vanaf oktober op?"
Kutjong van Ziggo: "Vul nou maar gewoon dat formulier in ."
Ik: "Verbind me met iemand door die me wél kan melden hoe ik de zekerheid heb dat ik vanaf 1 oktober afgesloten ben!"
Kutjong van Ziggo: "Er is hier niemand die kan helpen."
Ik: "Niemand? Mooie klantenservice hebben jullie. . Moet ik niet proberen met mijn klanten. ."
Kutjong van Ziggo: "Wij zijn ook een ander bedrijf, vul dat formulier in, dag mevrouw" Tuut...tuut...tuut...

Die lul hangt gewoon op dus. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61519631
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:20 schreef Misstique het volgende:
Ik heb ze vanochtend wél weten te bereiken, maar ik zou zeggen, doe geen moeite want je wordt toch niet geholpen door die incompetente knaapjes:
[..]
Als dat LETTERLIJK zo is gebeurd moet je die lui aanklagen.
pi_61519641
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:20 schreef Heathen. het volgende:
Geen last van. Ziggo werkt hier prima naar behoren.

Maar goed, ik zit dan ook niet bij Ziggo.
U MAD?
pi_61519678
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:21 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Als dat LETTERLIJK zo is gebeurd moet je die lui aanklagen.
Ik ben al bezig met een klachtenbrief.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61519705
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:24 schreef Misstique het volgende:

[..]

Ik ben al bezig met een klachtenbrief.
Ja daar zitten ze mee
pi_61519718
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:24 schreef Misstique het volgende:

[..]

Ik ben al bezig met een klachtenbrief.
Daar gaan ze dus echt niks mee doen. Dan belt iemand je met wat meer macht, that's it.
pi_61519729
Ik moet ze dus hebben voor een bestelling van digitale tv, die ik 2 weken geleden al heb gedaan, nog steeds niets ontvangen. Helaas kan ik ook niet overstappen naar andere provider, want zit in studentenhuis.
pi_61519745
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:26 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Daar gaan ze dus echt niks mee doen. Dan belt iemand je met wat meer macht, that's it.
Als die persoon er voor kan zorgen dat ik alsnog op 1 oktober op kan zeggen, vind ik dat prima.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  woensdag 10 september 2008 @ 11:28:00 #16
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_61519754
Ziggo is echt bagger

Zat eerst bij Casema en zonder dat ik er iets over gehoord had werd er opeens geld van mn rekening afgehaald door Ziggo.
Ze waren ff vergeten een brief of wat dan ook te sturen dat Zigo de nieuwe naam is.
En inderdaad dan bellen met de klantenservice ....
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
pi_61519798
Erg slechte klantenservice bij Ziggo inderdaad.

Een standaard-antwoord als internet eruit ligt is ook altijd dat je de router moet resetten, maar meestal ligt het daar helemaal niet aan.

Als je dan gaat doorvragen blijkt dat ze de ballen verstand hebben van internet en hoe je dat weer werkend kunt krijgen, wel kunnen ze een monteur langsturen voor een vermogen per uur.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_61519836
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:28 schreef Murloc het volgende:
Ziggo is echt bagger

Zat eerst bij Casema en zonder dat ik er iets over gehoord had werd er opeens geld van mn rekening afgehaald door Ziggo.
Ze waren ff vergeten een brief of wat dan ook te sturen dat Zigo de nieuwe naam is.
En inderdaad dan bellen met de klantenservice ....
Er worden 21938234872304 brieven verstuurd, maar je kan niet alles controleren.

Ik werk zelf bij UPC en dan krijg je ook mensen aan de lijn die zeiken omdat ze geen brief hebben gekregen ofzo. Niet alles kan gecontroleerd worden.
  woensdag 10 september 2008 @ 11:33:50 #19
93767 Dom_Konijn
Drunken lullabie
pi_61519875
Terechte klacht:

Ziggo
Stelletje waardeloze gasten daar op de servicedesk.
Op brieven/mail wordt niet gereageerd. A/d telefoon hopeloze huppelkutten die hun lijstje afwerken en het daarna niet meer snappen. (Router resetten,ipconfig /release /renew, pc resetten, modem resetten, <Blank>)

Als ik ADSL kon nemen had ik Zieko gelijk de deur uit gedaan

Ziggo
Talpa
Multikabel
pi_61519909
Toen ik een paar jaar terug @home opzegde, kon dat door gewoon een mailtje te sturen naar support@home.nl. Moest wel vanaf de eigen aansluiting gedaan worden. Dat zal nu wel support@ziggo.nl zijn.

En na afsluiting gingen ze toch door met afschrijven. Gemaild en kreeg antwoord, dat het de maand er op teruggeboekt zou worden. Heb ze direct maar gebeld dat dat niet hoefde omdat ik het door de bank zou laten storneren. En de maand er op weer hetzelfde. Maand daarna stopte het eindelijk.

Mijn webmail heeft het daarna nog wel 2 jaar gedaan.
pi_61519960
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:32 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Er worden 21938234872304 brieven verstuurd, maar je kan niet alles controleren.
Dat is niet het probleem van de klant.
quote:
Ik werk zelf bij UPC en dan krijg je ook mensen aan de lijn die zeiken omdat ze geen brief hebben gekregen ofzo. Niet alles kan gecontroleerd worden.
Dan kun je ze op zn minst op normale wijze aanspreken. Die klanten 'zeiken' niet, ze zijn verbaast over een wijziging waar ze geen weet van hadden. Vind je het dan echt vreemd dat ze bellen om te vragen wat er is gebeurd en waarom ze niet geïnformeerd zijn? Het helpt alleen al als je je als klant serieus genomen voelt, dus even je excuses aanbieden dat de klant niet geïnformeerd is zoals had gemoeten bijvoorbeeld. Dat zet meteen de toon voor de rest van het gesprek, kweekt wat begrip enzo. Door ze meteen af te doen als zeikende klanten is te makkelijk. Verplaats je even in hun positie, hmm?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61519995
quote:
Let op:
Houd rekening met de minimale contractperiode van 1 jaar.
De opzegtermijn gaat in op de 1e van een maand.
De opzegtermijn is 1 maand.
Voorbeeld: zegt u op 15 december op, dan wordt uw abonnement op 1 februari stopgezet.
Lijkt er op dat die medewerker, ondanks dat ie alsnog vanwege zijn klantonvriendelijke houding op staande voet ontslagen zou moeten worden, wel gelijk had Misstique.

Is die brief toevallig van eind vorige maand?
pi_61520005
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:37 schreef Misstique het volgende:

Dan kun je ze op zn minst op normale wijze aanspreken. Die klanten 'zeiken' niet, ze zijn verbaast over een wijziging waar ze geen weet van hadden. Vind je het dan echt vreemd dat ze bellen om te vragen wat er is gebeurd en waarom ze niet geïnformeerd zijn? Het helpt alleen al als je je als klant serieus genomen voelt, dus even je excuses aanbieden dat de klant niet geïnformeerd is zoals had gemoeten bijvoorbeeld. Dat zet meteen de toon voor de rest van het gesprek, kweekt wat begrip enzo. Door ze meteen af te doen als zeikende klanten is te makkelijk. Verplaats je even in hun positie, hmm?
En dat is precies wat je meteen aangeleerd krijgt als je bij ons komt werken. Klanten bellen namelijk altijd met een probleem, en de klanten die ik aan de lijn krijg beginnen vaak al meteen, aangezien ik over de rekeningen ga.
Maar wat je zegt klopt, het is niet het probleem van de klant.
pi_61520082
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:39 schreef swollywood het volgende:

Lijkt er op dat die medewerker, ondanks dat ie alsnog vanwege zijn klantonvriendelijke houding op staande voet ontslagen zou moeten worden, wel gelijk had Misstique.

Is die brief toevallig van eind vorige maand?
Nee, want in de brief staat dat ik de mogelijkheid heb om vanaf 1 oktober op te zeggen. Dagtekening van de brief is 'augustus 2008'.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61520220
Kun je vanaf 1 oktober opzeggen, of kun je per 1 oktober opzeggen? Zit nog wel een verschil in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')