quote:Op woensdag 10 september 2008 10:30 schreef Misstique het volgende:
De klantenservice van Ziggo is ook uitermate vriendelijk, wat een onbeschofte honden..
Ik: "Ik wil mn abo afzeggen, in jullie brief staat dat ik dat vanaf 1 oktober kan doen, op jullie site vind ik een opzegformulier om vanaf 1 november op te zeggen. Hoe zeg ik vanaf 1 oktober op?"
Kutjong van Ziggo: "Dat kan helemaal niet, u móet het opzegformulier op de site gebruiken en dan maar zien wat er gebeurd."
Ik: "Ik wil juist de garantie dat ik op 1 oktober wordt afgesloten en niet in rekening wordt gebracht voor die maand. Die mogelijkheid heb ik volgens uw brief, dus vertel me hoe ik dat voor elkaar krijg aub."
Kutjong van Ziggo: "Ik zeg dus dat dat niet kan en ik u niet kan helpen."
Ik: "Verbind me dan maar door met iemand die me wél te woord kan staan hierover."
Kutjong van Ziggo: "Daar is niemand voor, doe niet zo moelijk en gebruik het opzegformulier op onze site."
Ik: "Nee, met dat formulier kan ik niet vanaf oktober opzeggen. Dus nogmaals, hoe zeg ik vanaf oktober op?"
Kutjong van Ziggo: "Vul nou maar gewoon dat formulier in ."
Ik: "Verbind me met iemand door die me wél kan melden hoe ik de zekerheid heb dat ik vanaf 1 oktober afgesloten ben!"
Kutjong van Ziggo: "Er is hier niemand die kan helpen."
Ik: "Niemand? Mooie klantenservice hebben jullie.. Moet ik niet proberen met mijn klanten.
."
Kutjong van Ziggo: "Wij zijn ook een ander bedrijf, vul dat formulier in, dag mevrouw" Tuut...tuut...tuut...
Die lul hangt gewoon op dus..
Als dat LETTERLIJK zo is gebeurd moet je die lui aanklagen.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:20 schreef Misstique het volgende:
Ik heb ze vanochtend wél weten te bereiken, maar ik zou zeggen, doe geen moeite want je wordt toch niet geholpen door die incompetente knaapjes:
[..]
quote:Op woensdag 10 september 2008 11:20 schreef Heathen. het volgende:
Geen last van. Ziggo werkt hier prima naar behoren.
Maar goed, ik zit dan ook niet bij Ziggo.
Ik ben al bezig met een klachtenbrief.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als dat LETTERLIJK zo is gebeurd moet je die lui aanklagen.
Ja daar zitten ze meequote:Op woensdag 10 september 2008 11:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met een klachtenbrief.
Daar gaan ze dus echt niks mee doen. Dan belt iemand je met wat meer macht, that's it.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met een klachtenbrief.
Als die persoon er voor kan zorgen dat ik alsnog op 1 oktober op kan zeggen, vind ik dat prima.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Daar gaan ze dus echt niks mee doen. Dan belt iemand je met wat meer macht, that's it.
Er worden 21938234872304 brieven verstuurd, maar je kan niet alles controleren.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:28 schreef Murloc het volgende:
Ziggo is echt bagger![]()
Zat eerst bij Casema en zonder dat ik er iets over gehoord had werd er opeens geld van mn rekening afgehaald door Ziggo.
Ze waren ff vergeten een brief of wat dan ook te sturen dat Zigo de nieuwe naam is.
En inderdaad dan bellen met de klantenservice ....
Dat is niet het probleem van de klant.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Er worden 21938234872304 brieven verstuurd, maar je kan niet alles controleren.
Dan kun je ze op zn minst op normale wijze aanspreken. Die klanten 'zeiken' niet, ze zijn verbaast over een wijziging waar ze geen weet van hadden. Vind je het dan echt vreemd dat ze bellen om te vragen wat er is gebeurd en waarom ze niet geïnformeerd zijn? Het helpt alleen al als je je als klant serieus genomen voelt, dus even je excuses aanbieden dat de klant niet geïnformeerd is zoals had gemoeten bijvoorbeeld. Dat zet meteen de toon voor de rest van het gesprek, kweekt wat begrip enzo. Door ze meteen af te doen als zeikende klanten is te makkelijk. Verplaats je even in hun positie, hmm?quote:Ik werk zelf bij UPC en dan krijg je ook mensen aan de lijn die zeiken omdat ze geen brief hebben gekregen ofzo. Niet alles kan gecontroleerd worden.
Lijkt er op dat die medewerker, ondanks dat ie alsnog vanwege zijn klantonvriendelijke houding op staande voet ontslagen zou moeten worden, wel gelijk had Misstique.quote:Let op:
Houd rekening met de minimale contractperiode van 1 jaar.
De opzegtermijn gaat in op de 1e van een maand.
De opzegtermijn is 1 maand.
Voorbeeld: zegt u op 15 december op, dan wordt uw abonnement op 1 februari stopgezet.
En dat is precies wat je meteen aangeleerd krijgt als je bij ons komt werken. Klanten bellen namelijk altijd met een probleem, en de klanten die ik aan de lijn krijg beginnen vaak al meteen, aangezien ik over de rekeningen ga.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:37 schreef Misstique het volgende:
Dan kun je ze op zn minst op normale wijze aanspreken. Die klanten 'zeiken' niet, ze zijn verbaast over een wijziging waar ze geen weet van hadden. Vind je het dan echt vreemd dat ze bellen om te vragen wat er is gebeurd en waarom ze niet geïnformeerd zijn? Het helpt alleen al als je je als klant serieus genomen voelt, dus even je excuses aanbieden dat de klant niet geïnformeerd is zoals had gemoeten bijvoorbeeld. Dat zet meteen de toon voor de rest van het gesprek, kweekt wat begrip enzo. Door ze meteen af te doen als zeikende klanten is te makkelijk. Verplaats je even in hun positie, hmm?
Nee, want in de brief staat dat ik de mogelijkheid heb om vanaf 1 oktober op te zeggen. Dagtekening van de brief is 'augustus 2008'.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:39 schreef swollywood het volgende:
Lijkt er op dat die medewerker, ondanks dat ie alsnog vanwege zijn klantonvriendelijke houding op staande voet ontslagen zou moeten worden, wel gelijk had Misstique.
Is die brief toevallig van eind vorige maand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |