abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61788687
7 uit 3 is ook mooi... knap dat we nog op 1-1 kwamen maar wat was er gebeurd als Femi gewoon de hele wedstrijd had gespeeld.. kan niet echt blij zijn maar wel opgelucht
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  zaterdag 20 september 2008 @ 22:00:29 #252
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_61788692
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 21:57 schreef clauwheee het volgende:
Lekker van Andersson en Luciano, ik vind het een verademing na van Loo. Ook al zal ie vast nog een keer in de fout gaan. Hij pakt volgens mij wel punten voor onze FC waar ik van Loo dat amper t\ot nooit heb zien doen.
Natuurlijk zal Luciano vast nog wel een keer onder een hoge bal doorgaan, maar zelfs bij voorzetten en corners heb ik meer vertrouwen in Luciano dan in die lange.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_61788743
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 22:00 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Natuurlijk zal Luciano vast nog wel een keer onder een hoge bal doorgaan, maar zelfs bij voorzetten en corners heb ik meer vertrouwen in Luciano dan in die lange.
Inderdaad, bij van Loo kneep ik um bij elke bal op doel, dat heb ik nu helemaal niet. Ook al issie maar een opdondertje.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_61788859
Domme ingooi trouwens van Hiariej natuurlijk, had hem gewoon naar voren moeten gooien.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61788862
Ik zie het probleem met zijn lengte niet zo. Luciano pakte vandaag ook hendig de hoge ballen.
pi_61789091
Ow en ik denk dat we die camerapalen maar aan Heracles moeten verkopen, boefjes
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_61789130
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 22:16 schreef clauwheee het volgende:
Die waren niet blij met onze kleine Brazeliaanse held nee.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 20 september 2008 @ 22:19:59 #258
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61789167
quote:
Ik ben wel tevreden met het punt. ALs je vanaf de 2e minuut met tien man speelt, is dit toch nog lekker aan het einde van de wedstrijd. Verder had Heracles mazzel daarmee, want ze hadden zelf veel overtredingen nodig en echt heeel gevaarlijk zijn ze niet vaak geweest.

Lekker van Andersson en Luciano, ik vind het een verademing na van Loo. Ook al zal ie vast nog een keer in de fout gaan. Hij pakt volgens mij wel punten voor onze FC waar ik van Loo dat amper t\ot nooit heb zien doen.
Sorry?
We kregen werkelijk alle twijfelgevallen tegen in de tweede helft, en we zijn een paar keer juist zeer gevaarlijk geweest. Groningen daarentegen heeft volgens mij 1 of 2 echte kansen gehad. Nee, van een gestolen puntje mag je wel spreken. ALs jullie die verrekte keeper niet hadden, dan ging Dost ook nog met de 2-1 aan de haal in de extra tijd.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  zaterdag 20 september 2008 @ 22:20:36 #259
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61789186
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 22:18 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Die waren niet blij met onze kleine Brazeliaanse held nee.
Mongolen die die aanstekers gooien. Als je de keeper of scheids raakt kun je de volgende wedstrijd met zn allen op Eredvisie live kijken.
29.10 Novastar HMH
  zaterdag 20 september 2008 @ 22:30:28 #260
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_61789426
Punt is een punt. Jammer van Femi, die had er juist moeten staan tegen feyenoord .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_61789594
  zaterdag 20 september 2008 @ 22:38:32 #262
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61789621
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 22:37 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Stop maar met de competitie. Prima zo.
29.10 Novastar HMH
  zaterdag 20 september 2008 @ 22:38:45 #263
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_61789626
Superboeren moeten het morgen maar doen dan .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_61790110
Was het trouwens een terechte rode kaart?
Heb het zelf niet gezien.
pi_61790128
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:00 schreef sjimz het volgende:
Zwaar.. maar het kan inderdaad
pi_61790775
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:00 schreef sjimz het volgende:
Je kan 'm geven. De afstand naar de goal toe vond ik wel wat lang eigenlijk.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_61792546
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 22:16 schreef clauwheee het volgende:
De boefjes van Groningen zijn niet minder erg hoor...

Maarja, gezien de rode kaart moet je als Groningen zijnde niet ontevreden zijn.
Normaal gesproken win je met dit team makkelijk van Feyenoord!
pi_61792767
Ik denk nog steeds aan een eindstand van:
1. Ajax
2. PSV
3. FC Groningen

Top 3 zit erin.. En als we zoals AZ PSV vast kunnen zetten kunnen we ook dáárvoor komen. En Ajax heeft grote problemen achterin.. Denk dat Andersson, Garcia en Berg ze in grote, heel erg grote problemen kunnen brengen. Natuurlijk heef Ajax Sulejmani en Suárez.. :/ Maarja.. we zien wel..

Ik geloof dat we beter zijn dan Heerenveen, AZ en Feyenoord. Twente en NEC staan iets hoger dan die drie teams, maar ik geloof echt dat we dit jaar voor de top3 kunnen gaan .
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_61792841
quote:
Verder had Heracles mazzel daarmee, want ze hadden zelf veel overtredingen nodig en echt heeel gevaarlijk zijn ze niet vaak geweest.
Overtredingen in de ogen van Egmond ja , in de praktijk was er zelden wat aan de hand. Jullie bank was trouwens wel heel erg triest.

Maar het punt is verdiend, Heracles was erg matig en wist te weinig te halen uit de man meer situatie.
  zondag 21 september 2008 @ 05:09:46 #270
184022 bof
turn & burn
pi_61793504
Goed gespeeld, de man meer van heracles is nooit aan de bal gekomen. Jammer van de rode kaart voor femi, al krijgt de topper cahais nu een mooie kans om zich te laten zien op zijn positie. Althans dat hoop ik.
pi_61793720
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 22:20 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Mongolen die die aanstekers gooien. Als je de keeper of scheids raakt kun je de volgende wedstrijd met zn allen op Eredvisie live kijken.
Ik snapte ook niet helemaal waarom Luciano al die voorwerpen naar zijn kop kreeg om eerlijk te zijn.. Wat had hij misdaan behalve goed keepen? Één aanstekertje ofzo uit frustratie snap ik dan nog wel, maar hij kreeg echt tientallen aanstekers en andere troep naar zijn kop gesmeten...
  zondag 21 september 2008 @ 09:46:13 #272
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61794255
quote:
Op zondag 21 september 2008 08:16 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik snapte ook niet helemaal waarom Luciano al die voorwerpen naar zijn kop kreeg om eerlijk te zijn.. Wat had hij misdaan behalve goed keepen? Één aanstekertje ofzo uit frustratie snap ik dan nog wel, maar hij kreeg echt tientallen aanstekers en andere troep naar zijn kop gesmeten...
Dat is Almelose frustratie denk ik. Ik vind het enorm idioot dat mensen op zo'n manier onze club en ons vak in discrediet brengen. Wat mij betreft gewoon stewards voor het vak zetten, die in de gaten houden wat er wordt gegooid en door wie. Direct die gasten eruit pikken en een SV voor een jaartje of 2.
29.10 Novastar HMH
pi_61794342
Dat is wel heel zwaar gestraf.. Beetje emotie is niets mis mee, maar dan moet daar wel aanleiding toe zijn. Luciano had niets misdaan . Het was volgens mij pure frustratie dat hij goed stond te keepen ofzo, erg vreemd.

Als hij nu het publiek aan het opnaaien was, of iemand een doodschop had gegeven ofzo.. Maar dit ging nergens over.

Maar goed, dit verhaal zal nog wel een staartje krijgen. De KNVB is tegenwoordig behoorlijk streng als het om dit soort zaken gaat, ze eisen direct harde maatregelen van de betreffende club.
Voordat je het weet staan er palen voor je neus.

Die tifo trouwens ....
Hoop vlammen en het wc-rol effect.. Flauw hoor.
  zondag 21 september 2008 @ 10:17:49 #274
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61794613
Natuurlijk ging het nergens over, dat gaf ik ook al aan. Maar klootviolen blijf je er toch tussen houden.
Hehe die Tifo was natuurlijk wel vrij grappig, alhoewel ik de link zelf nog niet eens had gelegd
Ik zat dan ook achter het doek

Trouwens, die palen kunnen we best hebben. Sterker, prima als ze er komen. Liever gewoon een camera aan het dak, dat kan nog beter. Ik, en vele supporters met mij hebben niets te verbergen, laat ze de rotte appels er maar uitplukken.
29.10 Novastar HMH
pi_61794767
quote:
Op zondag 21 september 2008 01:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik denk nog steeds aan een eindstand van:
1. Ajax
2. PSV
3. FC Groningen

Top 3 zit erin.. En als we zoals AZ PSV vast kunnen zetten kunnen we ook dáárvoor komen. En Ajax heeft grote problemen achterin.. Denk dat Andersson, Garcia en Berg ze in grote, heel erg grote problemen kunnen brengen. Natuurlijk heef Ajax Sulejmani en Suárez.. :/ Maarja.. we zien wel..

Ik geloof dat we beter zijn dan Heerenveen, AZ en Feyenoord. Twente en NEC staan iets hoger dan die drie teams, maar ik geloof echt dat we dit jaar voor de top3 kunnen gaan .
Winter transferperiode.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')