Natuurlijk zal Luciano vast nog wel een keer onder een hoge bal doorgaan, maar zelfs bij voorzetten en corners heb ik meer vertrouwen in Luciano dan in die lange.quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:57 schreef clauwheee het volgende:
Lekker van Andersson en Luciano, ik vind het een verademing na van Loo. Ook al zal ie vast nog een keer in de fout gaan. Hij pakt volgens mij wel punten voor onze FC waar ik van Loo dat amper t\ot nooit heb zien doen.

Inderdaad, bij van Loo kneep ik um bij elke bal op doel, dat heb ik nu helemaal niet. Ook al issie maar een opdondertje.quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:00 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Natuurlijk zal Luciano vast nog wel een keer onder een hoge bal doorgaan, maar zelfs bij voorzetten en corners heb ik meer vertrouwen in Luciano dan in die lange.

Die waren niet blij met onze kleine Brazeliaanse held nee.quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:16 schreef clauwheee het volgende:
Ow en ik denk dat we die camerapalen maar aan Heracles moeten verkopen, boefjes

Sorry?quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:57 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben wel tevreden met het punt. ALs je vanaf de 2e minuut met tien man speelt, is dit toch nog lekker aan het einde van de wedstrijd. Verder had Heracles mazzel daarmee, want ze hadden zelf veel overtredingen nodig en echt heeel gevaarlijk zijn ze niet vaak geweest.
Lekker van Andersson en Luciano, ik vind het een verademing na van Loo. Ook al zal ie vast nog een keer in de fout gaan. Hij pakt volgens mij wel punten voor onze FC waar ik van Loo dat amper t\ot nooit heb zien doen.

Mongolen die die aanstekers gooien. Als je de keeper of scheids raakt kun je de volgende wedstrijd met zn allen op Eredvisie live kijken.quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die waren niet blij met onze kleine Brazeliaanse held nee.

Stop maar met de competitie. Prima zo.quote:

Zwaar.. maar het kan inderdaadquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:00 schreef sjimz het volgende:
Was het trouwens een terechte rode kaart?
Heb het zelf niet gezien.

Je kan 'm geven. De afstand naar de goal toe vond ik wel wat lang eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:00 schreef sjimz het volgende:
Was het trouwens een terechte rode kaart?
Heb het zelf niet gezien.

De boefjes van Groningen zijn niet minder erg hoor...quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:16 schreef clauwheee het volgende:
Ow en ik denk dat we die camerapalen maar aan Heracles moeten verkopen, boefjes

Overtredingen in de ogen van Egmond jaquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:57 schreef clauwheee het volgende:
Verder had Heracles mazzel daarmee, want ze hadden zelf veel overtredingen nodig en echt heeel gevaarlijk zijn ze niet vaak geweest.

Ik snapte ook niet helemaal waarom Luciano al die voorwerpen naar zijn kop kreeg om eerlijk te zijn.. Wat had hij misdaan behalve goed keepen? Één aanstekertje ofzo uit frustratie snap ik dan nog wel, maar hij kreeg echt tientallen aanstekers en andere troep naar zijn kop gesmeten...quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mongolen die die aanstekers gooien. Als je de keeper of scheids raakt kun je de volgende wedstrijd met zn allen op Eredvisie live kijken.

Dat is Almelose frustratie denk ik. Ik vind het enorm idioot dat mensen op zo'n manier onze club en ons vak in discrediet brengen. Wat mij betreft gewoon stewards voor het vak zetten, die in de gaten houden wat er wordt gegooid en door wie. Direct die gasten eruit pikken en een SV voor een jaartje of 2.quote:Op zondag 21 september 2008 08:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik snapte ook niet helemaal waarom Luciano al die voorwerpen naar zijn kop kreeg om eerlijk te zijn.. Wat had hij misdaan behalve goed keepen? Één aanstekertje ofzo uit frustratie snap ik dan nog wel, maar hij kreeg echt tientallen aanstekers en andere troep naar zijn kop gesmeten...

Winter transferperiode.quote:Op zondag 21 september 2008 01:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik denk nog steeds aan een eindstand van:
1. Ajax
2. PSV
3. FC Groningen
Top 3 zit erin..En als we zoals AZ PSV vast kunnen zetten kunnen we ook dáárvoor komen. En Ajax heeft grote problemen achterin.. Denk dat Andersson, Garcia en Berg ze in grote, heel erg grote problemen kunnen brengen. Natuurlijk heef Ajax Sulejmani en Suárez.. :/ Maarja.. we zien wel..
Ik geloof dat we beter zijn dan Heerenveen, AZ en Feyenoord. Twente en NEC staan iets hoger dan die drie teams, maar ik geloof echt dat we dit jaar voor de top3 kunnen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |