Het is een klacht geen advies-vraag topic.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:16 schreef DroogDok het volgende:
Schopje K&W of WGR?
Kut voor je TS!! Maar wat Yildiz zet idd, stel de aannemer aansprakelijk.
Ditquote:Op woensdag 10 september 2008 10:13 schreef Yildiz het volgende:
Direct op papier vast laten leggen en laten ondertekenen door de bouwvakkers (liefst ook hun leider, manager, baas, opzichter, whatever), en de gemeente bellen. Te beginnen bij het laatste.
Niet wachten, doe dit vandaag nog.
Een inspectie (door de gemeente? die weten iig meer) kan ook zien of die barst er net is gekomen, of, -een mogelijk tegenargument van de bouwvakkers- dat hij er al heel lang zat.
Oh....quote:Op woensdag 10 september 2008 10:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het is een klacht geen advies-vraag topic.
quote:
Of je legt een verdachte pakketje ergens op het station neer. Dat zal ze leren!!!quote:Op woensdag 10 september 2008 10:13 schreef Yildiz het volgende:
Direct op papier vast laten leggen en laten ondertekenen door de bouwvakkers (liefst ook hun leider, manager, baas, opzichter, whatever), en de gemeente bellen. Te beginnen bij het laatste.
Niet wachten, doe dit vandaag nog.
Een inspectie (door de gemeente? die weten iig meer) kan ook zien of die barst er net is gekomen, of, -een mogelijk tegenargument van de bouwvakkers- dat hij er al heel lang zat.
Misschien heb je geluk en is het alleen een barst in je stucwerkquote:
Oh het is een huurhuis? Waar maak je je druk om?quote:Op woensdag 10 september 2008 10:38 schreef tonja het volgende:
De huiseigenaar komt zo langs om de schade te bekijken.
Ik vind het er niet zo mooi uitzien zo'n barstquote:Op woensdag 10 september 2008 10:39 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Oh het is een huurhuis? Waar maak je je druk om?
Wat dacht je van draagvermogen enzo.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:39 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Oh het is een huurhuis? Waar maak je je druk om?
Poster erover van een chick.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind het er niet zo mooi uitzien zo'n barst
Jah, dat gelukkig wel.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:42 schreef ktnxbye het volgende:
Nee snap ik, maar het is niet direct jouw probleem maar dat van de eigenaar van het huis.
Ze zullen de boel toch wel stutten? Nou ja, ik wacht het bezoek van de eigenaar maar even af. Er kraakt nog niets iig.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat dacht je van draagvermogen enzo.
Dadelijk lezen we op 101 TXT dat er een appartement is ingestort en TS is omgekomen. Achja, we zitten in ieder geval in dit topic, dus we hebben TS gekend.
nog even wachten tot ze klaar zijn meidquote:Op woensdag 10 september 2008 10:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze zullen de boel toch wel stutten? Nou ja, ik wacht het bezoek van de eigenaar maar even af. Er kraakt nog niets iig.
Da's juist gevaarlijkquote:Op woensdag 10 september 2008 10:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze zullen de boel toch wel stutten? Nou ja, ik wacht het bezoek van de eigenaar maar even af. Er kraakt nog niets iig.
Dit pand was vroeger van mij. Toen ik het verkocht heb ik met de koper over zijn plannen met de benedenverdieping gesproken. In dat gesprek hebben we het ook over die draagmuur gehad, hij gaf aan dat hij die muur eruit wilde halen. Ik vroeg toen of dat niet gevaarlijk was omdat het een draagmuur is. Hij zei toen dat het wel mogelijk is om die muur eruit te halen.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kan ook een scheurtje in het stucwerk zijn.
Hoe weet je zo zeker dat ze een draagmuur aan het slopen zijn/waren?
Zulks een helder lichtquote:Op woensdag 10 september 2008 11:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Dit pand was vroeger van mij. Toen ik het verkocht heb ik met de koper over zijn plannen met de benedenverdieping gesproken. In dat gesprek hebben we het ook over die draagmuur gehad, hij gaf aan dat hij die muur eruit wilde halen. Ik vroeg toen of dat niet gevaarlijk was omdat het een draagmuur is. Hij zei toen dat het wel mogelijk is om die muur eruit te halen.
Ok. Duidelijk.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:03 schreef tonja het volgende:
Dit pand was vroeger van mij. Toen ik het verkocht heb ik met de koper over zijn plannen met de benedenverdieping gesproken. In dat gesprek hebben we het ook over die draagmuur gehad, hij gaf aan dat hij die muur eruit wilde halen. Ik vroeg toen of dat niet gevaarlijk was omdat het een draagmuur is. Hij zei toen dat het wel mogelijk is om die muur eruit te halen.
Als er één bedrijfssector is die dit soort dingen juist niet 'zomaar' doen, dan is het wel de bouwsector. Weten de bouwvakkers überhaupt wel dat het een draagmuur was?quote:Op woensdag 10 september 2008 11:10 schreef ijsmeis het volgende:
Vervelend tonja.
Maar ze gaan het vast wel vergoeden/opknappen, het geeft alleen weer wat extra gedoe.
Vergoeden misschien niet. Opknappen wel. Zo is mijn ervaring in ieder geval.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:15 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als er één bedrijfssector is die dit soort dingen juist niet 'zomaar' doen, dan is het wel de bouwsector. Weten de bouwvakkers überhaupt wel dat het een draagmuur was?
Gister bij Hart van Nederland een item over iemand die na zijn werk thuiskomt en ziet dat zijn WC, Badkamer, Plafond, vloer compleet gesloopt was. Als die boven de wasbak gebruikte ging het water over de trap.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:15 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als er één bedrijfssector is die dit soort dingen juist niet 'zomaar' doen, dan is het wel de bouwsector. Weten de bouwvakkers überhaupt wel dat het een draagmuur was?
Ben net even naar beneden geweest. De boel is gestut beneden, er staan van die ijzeren palen op de plek van de muur. Dus ze weten gelukkig wel waar ze mee bezig zijn.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:15 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Edit: ah, huur. Dan hoef je alleen de verhuurder in te lichten, lijkt me.
mmmmmquote:Op woensdag 10 september 2008 11:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Ben net even naar beneden geweest. De boel is gestut beneden, er staan van die ijzeren palen op de plek van de muur. Dus ze weten gelukkig wel waar ze mee bezig zijn.
quote:Op zondag 14 september 2008 22:22 schreef Sextreme het volgende:
tvp
Ben benieuwd. Ik hoop dat jij hier nog wel kunt posten morgen.quote:Op zondag 14 september 2008 18:49 schreef tonja het volgende:
Het wordt er niet beter op. De eigenaar is nooit langsgekomen, ondanks meerdere telefoontjes van mijn kant. Zonet kwamen de buren van 3 hoog (ik woon op 1 hoog) vragen of er bij mij ook barsten (er zijn meerdere barsten kwam ik later achter) in de muur zitten.
Het is vervelend, bij elk geluidje denk ik dat de boel hier in elkaar stort. Ik heb iig een briefje beneden naar binnen gegooid waarin ik de situatie uitleg zodat de bouwvakkers niet verder aan dat gat waar eerst de muur zat gaan knutselen hoop ik.
Morgenochtend maar weer meteen bellen
das best vervelendquote:Op zondag 14 september 2008 18:49 schreef tonja het volgende:
Het wordt er niet beter op. De eigenaar is nooit langsgekomen, ondanks meerdere telefoontjes van mijn kant. Zonet kwamen de buren van 3 hoog (ik woon op 1 hoog) vragen of er bij mij ook barsten (er zijn meerdere barsten kwam ik later achter) in de muur zitten.
Het is vervelend, bij elk geluidje denk ik dat de boel hier in elkaar stort. Ik heb iig een briefje beneden naar binnen gegooid waarin ik de situatie uitleg zodat de bouwvakkers niet verder aan dat gat waar eerst de muur zat gaan knutselen hoop ik.
Je gaat niet even een nachtje bij familie slapen of zo? Ik zou geen oog dichtdoen met dat onheilspellende gekraak de hele tijd.quote:Op zondag 14 september 2008 18:49 schreef tonja het volgende:
Was dat toevallig bij een bouwbedrijf in Groningen? Wij hebben in ons vorige huis namelijk ook van die Biereco's over de vloer gehad die de tegels eruit gingen rammen met een vette boorhamer.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:36 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb een keer met stage een hele muur in een bewoonde woning om geflikkerd. We waren in de douche bezig om een aantal tegels te verwijderen, ram ik zo die hele muur eruit.
die scheuren kunnen idd geen kwaad.... maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 15 september 2008 18:51 schreef tonja het volgende:
Vandaag heeft de architect me gebeld. Hij komt morgen de schade bekijken en, zo heeft hij beloofd, gaat hij me uitleggen waarom het geen kwaad kan, die scheuren.
De barst van vloer tot plafond in de slaapkamer
[ afbeelding ]
De barst aan de andere kant van de slaapkamermuur in de huiskamer
[ afbeelding ]
Barst rechts boven de huiskamerdeur in het halletje.
[ afbeelding ]
En links boven dezelfde deur.
[ afbeelding ]
Wie het ook gaat betalen, ik ben het niet. Ik huur gelukkigquote:Op maandag 15 september 2008 19:36 schreef Rnej het volgende:
[..]
die scheuren kunnen idd geen kwaad.... maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
neem aan dat ze toch wel ff gaan betalen om het te laten fixen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |